Ze doet al zoveel voor mijquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wakker schoppen en haar een broodje laten smeren voor je.
Toch HMF?
Geeft ze je zo weinig liefde?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drie dubbele hernia in mijn linkerhand... pffoeeee man!!
Kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij schat mij wel erg laag in
Omdat ik 1x verloor met 6-0
hou toch op. hij liep overal en nergens en probeerde zich voor te doen als de vedette. Zag de vrijstaande Poulsen telkens over het hoofd.quote:
Het moneyball effectquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hou toch op. hij liep overal en nergens en probeerde zich voor te doen als de vedette. Zag de vrijstaande Poulsen telkens over het hoofd.
Was op een gegeven moment ook gewoon zielig voor die Poulsen. Alsof ze hem met opzet negeerdequote:
Dan maar eens voor revanche gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gewoon 1x een slechte dag
Misschien scoort Poulsen statistisch niet zo goed en moeten ze hem negerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment ook gewoon zielig voor die Poulsen. Alsof ze hem met opzet negeerde.
Ja, morgen oké. Moet er even goed voor slapen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan maar eens voor revanche gaan
[..]
Misschien scoort Poulsen statistisch niet zo goed en moeten ze hem negeren
die kans zit erin jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan maar eens voor revanche gaan
[..]
Misschien scoort Poulsen statistisch niet zo goed en moeten ze hem negeren
Roep maar als je wel denkt te kunnen winnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, morgen oké. Moet er even goed voor slapen.
Die is impotentquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt tijd dat KNUT ook papa gaat worden.
Haha de stand is gewoon 1-1, beide een X gewonnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Roep maar als je wel denkt te kunnen winnen
Door dat gefiets zit dat er in niet meer in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt tijd dat KNUT ook papa gaat worden.
Dat was met jou, maar die 6-0 weegt wel zwaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha de stand is gewoon 1-1, beide een X gewonnen
Of was dat met HAFCFAN?
Ja, daar ging echt even iets niet goed zeg maar..quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was met jou, maar die 6-0 weegt wel zwaar
Beetje gênant was hetquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar ging echt even iets niet goed zeg maar..
Zijn vriendin poept straks allemaal zadels uit...quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Door dat gefiets zit dat er in niet meer in.
Laten we het er maar niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten over wie je het hebt
Zand erover.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trouwens besloten om lekker mijn bedje in te duiken.
Ik groet u allen.
Het is niet mijn favoriete type moet ik eerlijk zeggen, maar ik kan zeker begrijpen dat Ajax hem wil kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je tevreden met Gudelj als aankoop?
Tja iemand die gif brengt ben ik niet zo van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriete type moet ik eerlijk zeggen, maar ik kan zeker begrijpen dat Ajax hem wil kopen.
dat vraag ik me in zijn geval ook af, gif is leuk maar kan hij een bal goed diep spelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja iemand die gif brengt ben ik niet zo van.
Ze kunnen beter het positiespel verbeteren.
Ik lees nergens argumenten over geweldige voetballende kwaliteiten inderdaad. Alleen maar dingen als gif brengen en aanjager. Maar als half van Ajax moet je ook gewoon creatief zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vraag ik me in zijn geval ook af, gif is leuk maar kan hij een bal goed diep spelen
Ajax heeft niet meer de middelen om kwalIteit te kopen. Als je niet kan voetballen moet je vechten, doet t Oostblok al jaren en haalt daar meer succes meequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees nergens argumenten over geweldige voetballende kwaliteiten inderdaad. Alleen maar dingen als gif brengen en aanjager. Maar als half van Ajax moet je ook gewoon creatief zijn.
Zou zonde zijn als dit ten koste gaat van Sinkgraven
die in KL?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als half kan hij prima, maar als VM? Dan spring ik van de Twin Towers af met zes salto's en drie schroeven.
Ik denk het toch niet, ik heb liever voetballers die een ronde eerder strandenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax heeft niet meer de middelen om kwalIteit te kopen. Als je niet kan voetballen moet je vechten, doet t Oostblok al jaren en haalt daar meer succes mee
dat is ook 1 keer in de week zo'n beetjequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik sta vast op leiden trouwens. Schiphol tunnel staat in de fik
Doen alsof Gudelj een houthakker is is dan ook zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet, ik heb liever voetballers die een ronde eerder stranden
Ik ken hem niet goed genoeg, ik vond hem tegen Ajax vaak wel vaak een stapje te laat waardoor hij overtredingen nodig had, als ze dat dan gif noemen dan heeft hij dat wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doen alsof Gudelj een houthakker is is dan ook zwaar overdreven
Die chocolate is goed van smaak en lost ook goed op, ik heb ook strawberry maar dat is dan meer een kauwgum aardbeien smaak en lost ook minder goed op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:45 schreef Smoofie het volgende:
Tarado welke smaak heb jij met iso-100 whey. Ik had altijd vanilla maar sinds de "new and improved taste" smaakt die bagger. Hele aparte nasmaak, terwijl het eerst smaakte als een vanilla milkshake van Burgerking. Heb nu banaan maat die is ook meeh.
Minimaal jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook 1 keer in de week zo'n beetje
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttigquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:45 schreef Smoofie het volgende:
Tarado welke smaak heb jij met iso-100 whey. Ik had altijd vanilla maar sinds de "new and improved taste" smaakt die bagger. Hele aparte nasmaak, terwijl het eerst smaakte als een vanilla milkshake van Burgerking. Heb nu banaan maat die is ook meeh.
heeft altijd zin als je maar rekening met de calorieën houdtquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttig
Nu moet je een keuze gaan maken he, iso of whey. En hoezo ben jij met dit godenweer niet op de fiets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttig
Godenweer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu moet je een keuze gaan maken he, iso of whey. En hoezo ben jij met dit godenweer niet op de fiets?
Was te mistig vanmorgen. Had t alsnog moeten doen want uur vastgestaan op Leiden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu moet je een keuze gaan maken he, iso of whey. En hoezo ben jij met dit godenweer niet op de fiets?
Blauwe lucht en goed zonnetje nu al. In het zuiden van het land dan.quote:
Hoezo? Was je nachtdienst niet leuk?quote:
Nee, ben nog een dagje vrij. Maar kon gewoon niet slapenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Was je nachtdienst niet leuk?
Hier nog steeds mistig. In Leiden was het zicht net minder dan 100 meter denk ik. Begint wel wat te klaren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de IELTS testen?
ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de IELTS testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |