Ik zou spontaan mijn seizoenskaart opzeggenquote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook gewoon verlengen met die idioot
Ahh lekker manquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, morgen nog vrij en dan inderdaad 3 nachtdiensten
Ja scheelt wel dat het maar 3 dagen is, 5x een nachtdienst is echt killing.quote:
Zou ik ook niet kunnen hoorquote:Op maandag 6 april 2015 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja scheelt wel dat het maar 3 dagen is, 5x een nachtdienst is echt killing.
Watquote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Haags kwartiertje, als je een vrouw was had ik sex met je gehad.
wat heb jij gedronken ?quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Daarom mag ik officieel ook maar 2 weken achter elkaar nachtdiensten draaien en dan 3 weken niet.quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen hoor
Je slaapt toch nooit zoveel als je normaal doet
Zo..... hoe is het?????quote:Op maandag 6 april 2015 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Gudelj was zondag behoorlijk slechtquote:
Lijkt me ook niet heel relaxtquote:Op maandag 6 april 2015 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom mag ik officieel ook maar 2 weken achter elkaar nachtdiensten draaien en dan 3 weken niet.
Maar ik slaap dan wel overdags ja van 10.00 tot 16.00 of soms langer![]()
Feyenoord doet dat met je he?quote:Op maandag 6 april 2015 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gudelj was zondag behoorlijk slecht
Nee, het gooit echt je hele lichaam overhoop. Je poept echt op de meest rare tijden ookquote:
Heeft Bumgarner al een team gesloopt?quote:Op maandag 6 april 2015 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Prima. Ben je nog gefleid?
BoSox win trouwens.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het gooit echt je hele lichaam overhoop. Je poept echt op de meest rare tijden ook
Man, ik ben rete geil door jou geflirt met mij net.quote:Op maandag 6 april 2015 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Prima. Ben je nog gefleid?
BoSox win trouwens.
Is je vriendin nog wakkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man, ik ben rete geil door jou geflirt met mij net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |