Typische JL spits lijkt het vooralsnogquote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die Muhren kan er dus echt helemaal niks van.
Heel Groningenquote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben benieuwd of de meest overschatte speler van de eredivisie bij Groningen blijft.
Ik bedoel natuurlijk Chery.
Ja Nac staat nog 1 plek lager op mijn lijstje met niet favorieten ploegenquote:
Ploegen met vieze maniertjes en arrogante trainers allemaal onderaan bij mijquote:Op maandag 6 april 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja Nac staat nog 1 plek lager op mijn lijstje met niet favorieten ploegen.
Gewoon 4-0 in 8th inning hoor?quote:
Ik kon ze zaterdag van dichtbij zien. Ik heb ze een potje zien tijdrekken, provoceren en schoppen zeg.quote:Op maandag 6 april 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi heeft die selectie psychisch mishandeld.
Ik juich alleen voor de tovenaar van spangen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kon ze zaterdag van dichtbij zien. Ik heb ze een potje zien tijdrekken, provoceren en schoppen zeg.
Godnondeju
Die schop op Kashia was zo viesquote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor de tovenaar van spangen.
Voor de rest gun ik niemand van FC Groningen iets.
Kashia deed eerder in dat opstootje ook wel enorm mongoloïde.quote:Op maandag 6 april 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Die schop op Kashia was zo vies
Kashia was het toch ja
Kashia heeft een Mexicaanse peper in zijn reet. Die man is zo belangrijk geworden voor Vitesse.quote:Op maandag 6 april 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kashia deed eerder in dat opstootje ook wel enorm mongoloïde.
Precies hetzelfde als nacquote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kon ze zaterdag van dichtbij zien. Ik heb ze een potje zien tijdrekken, provoceren en schoppen zeg.
Godnondeju
Het is een schande dat Nijland hem niet eruit gooitquote:Op maandag 6 april 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen is onder VD Looi met alles bezig behalve goed voetballen. Het is eigenlijk een schande dat ze onder Cambuur en Willem Ii staan.
Ook gewoon verlengen met die idiootquote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is een schande dat Nijland hem niet eruit gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |