Ik heb geloof ik een deel gezien, maar dat ik dat niet eens meer zeker weet zegt wel genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Snapt iemand waarom fast and furious zo populair is?

Paul Walker is doodquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'stoere' auto's
Paul Walker
The Rock
Vin Diesel
En een partij lekkere wijven

Bezoekersaantallen in de eredivisie zal wel weer toenemen als Dordrecht eruit gaat, eventueel GAE ook en Nec en Roda?? ervoor terug komenquote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens was de meeste bezoekers
ROD-NEC
16.015
Zal volgend seizoen weer teruglope

Roda gaat niet promoveren. Die zijn aan een schrikbarend slechte tweede seizoenshelft bezig met vanmiddag als dieptepunt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bezoekersaantallen in de eredivisie zal wel weer toenemen als Dordrecht eruit gaat, eventueel GAE ook en Nec en Roda?? ervoor terug komen.

Roda gaat niet promoverenquote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bezoekersaantallen in de eredivisie zal wel weer toenemen als Dordrecht eruit gaat, eventueel GAE ook en Nec en Roda?? ervoor terug komen.

Joh?quote:

quote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda gaat niet promoveren. Die zijn aan een schrikbarend slechte tweede seizoenshelft bezig met vanmiddag als dieptepunt.
Alles kan jongensquote:

De n16 zal geen moeite hebben met Roda.quote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Alles kan jongens. Ado promoveerde ook direct weer terug na een dramatisch seizoen in de Juup

Wat een frustratie moet er wel niet bij die club zitten dat werkelijk waar ieder seizoen je veel scorende spits wordt weggekaaptquote:

Of zelfs meerderequote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een frustratie moet er wel niet bij die club zitten dat werkelijk waar ieder seizoen je veel scorende spits wordt weggekaapt

luminade ditquote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh?
Maar zijn dood heeft er voor gezorgd dat deel 7 nog populairder is dan zijn voorgangers.

Beetje laat alleen..quote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
Weet je welke speler ik wel leuk vond invallen zondag? Die Tankovic van AZ.

Die kan er normaal gesproken helemaal niks vanquote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
Weet je welke speler ik wel leuk vond invallen zondag? Die Tankovic van AZ.

Ja dat sowieso.quote:
echt? Ik volg az niet zo, maar toevallig zag ik het zondag. Zit een boel voetbal in die jongen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Die kan er normaal gesproken helemaal niks van

Kramer niet vergetenquote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mühren, Veerman en Marengo. Volgend jaar zal Kevin Brands ook wel verkocht worden.

Het komt er alleen heel weinig uitquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
[..]
echt? Ik volg az niet zo, maar toevallig zag ik het zondag. Zit een boel voetbal in die jongen.

die Muhren kan er dus echt helemaal niks van.quote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mühren, Veerman en Marengo. Volgend jaar zal Kevin Brands ook wel verkocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |