Geen idee wat voor mensen dat zijn, maar jij hebt dat natuurlijk niet he.quote:Op maandag 6 april 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig ook heel vaak.
Ze ben ik gewoonquote:
(al klopt het qua tekst wel)quote:Willen mensen begrijpen en zoeken manieren om het menselijk potentieel te vervolmaken. Weinig interesse voor bezittingen of de omgeving. Zij ervaren structuren en regels als beperkend en verkiezen ervoor autonoom te werken.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van mij klopt eigenlijk wel. Behalve dat humor stukje. Maar ja klinkt allemaal toch redelijk autistisch...quote:Op maandag 6 april 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze ben ik gewoon
Met mijn INFP klink ik ook als een hippie trouwens
[..]
(al klopt het qua tekst wel)
Knuffelautistje van mequote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van mij klopt eigenlijk wel. Behalve dat humor stukje. Maar ja klinkt allemaal toch redelijk autistisch...
Dit ben jij gewoon preciesquote:Op maandag 6 april 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik maak gebruik van de gemoedstoestand van anderen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat voor mensen dat zijn, maar jij hebt dat natuurlijk niet he.
Je hebt een fok!-account en je deed een persoonlijkheidstest, volgens mij is dit voldoende bewijs voor autisme in meer of mindere mate.quote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van mij klopt eigenlijk wel. Behalve dat humor stukje. Maar ja klinkt allemaal toch redelijk autistisch...
Dus jij hebt het ook?quote:Op maandag 6 april 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt een fok!-account en je deed een persoonlijkheidstest, volgens mij is dit voldoende bewijs voor autisme in meer of mindere mate.
Noem jij nu iedereen hier gewoon even autistenquote:Op maandag 6 april 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt een fok!-account en je deed een persoonlijkheidstest, volgens mij is dit voldoende bewijs voor autisme in meer of mindere mate.
Ik las de vragen bij een groot aantal is het antwoord OF allebei OF geen van beiden. Dus ik ga het niet doen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik maak gebruik van de gemoedstoestand van anderen.
Klopt gewoon hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij nu iedereen hier gewoon even autisten
Ja hoor, ik ontken niet dat ik licht autistische of neurotische trekjes heb.quote:
Ja...in meer of mindere mate.quote:Op maandag 6 april 2015 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij nu iedereen hier gewoon even autisten
Een lotgenootquote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ontken niet dat ik licht autistische of neurotische trekjes heb.
Heeft elk mens wel eigenlijk.quote:
Dat vind ik anders best apart.quote:Op maandag 6 april 2015 17:19 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik gewoon normaal.
Wat een onderwerp weer zeg.
Ik luister lekker dit:
Stond op #1 toen ik werd geboren.quote:Op maandag 6 april 2015 17:19 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik gewoon normaal.
Wat een onderwerp weer zeg.
Ik luister lekker dit:
Dat zeg ik toch.quote:
Je enthousiasme en goede humeur komen weer omhoog zo te merken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |