Dank je. Die olijven zijn wel altijd een rotwerk. Ik vul ze namelijk zelf. Maar gelijk de hele pot gedaan.quote:
whehe scherpquote:
Voeg me toequote:
kan me er niks bij voorstellenquote:Op maandag 6 april 2015 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Is lekker main. Vooral die pompoenpitten die zijn best groot enzo, en salty.
Waar vul je ze mee?quote:Op maandag 6 april 2015 14:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dank je. Die olijven zijn wel altijd een rotwerk. Ik vul ze namelijk zelf. Maar gelijk de hele pot gedaan.
Beetje zoals mijn ballen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:41 schreef Crip het volgende:
Is lekker main. Vooral die pompoenpitten die zijn best groot enzo, en salty.
quote:
Bwehehehehehequote:Op maandag 6 april 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'best groot'
Je hebt een lieve vriendin.
Lekker toch?quote:
zal ik eens een keertje doenquote:
ja weenie heb ik nog nooit op volgens mijquote:Op maandag 6 april 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker toch?
Geroosterde pompoenpitten, mosterdzaad in bepaalde gerechten, pijnboompitten door salade, zonnebloempitten etc.
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
'best groot'
Je hebt een lieve vriendin.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit.
sry
Rode paprika, sjalot en (knof)look, dan snij ik soort van schilfertjes. Flink wat olijfolie erover en even laten staan in een kom met verse peper en geitenkaas.quote:
lekker schreeuwen met je cokehoofd jatochquote:Op maandag 6 april 2015 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om zijn eerste paar shows
Klinkt lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Rode paprika, sjalot en (knof)look, dan snij ik soort van schilfertjes. Flink wat olijfolie erover en even laten staan in een kom met verse peper en geitenkaas.
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.quote:
haha geweldigquote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef Crip het volgende:
Zei wat voor de grap tegen me moeder zegt ze tegen me:
''Je moeder''
Ik keek dr echt zo aan van
Kiemen die dan nog na pellen????quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.
[..]
Ja.quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kiemen die dan nog na pellen????
jij bent gewoon jaloers omdat hij coke kan betalenquote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker schreeuwen met je cokehoofd jatoch
[..]
plsquote:Op maandag 6 april 2015 14:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat hij coke kan betalen
is veel beter dan coke. coke moet je alleen pakken als het gratis isquote:
Naaaaaaantssssssss sevenyaaaaaaaaaaaaaaaaa mama e sewawaaaquote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was super duurzaam, cycle of life.
Sowieso kun je heel veel zaden en pitten en weet ik het wat allemaal eten nadat je het gekiemd hebt. Schijnt ook super gezond te zijn. Ik ben er niet direct fan van maar m'n vriendin maakt er wel eens wat mee.quote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://rawfood-nederland.(...)&start_from=&ucat=1&
Ik lees het
quote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Naaaaaaantssssssss sevenyaaaaaaaaaaaaaaaaa mama e sewawaaa
ik spreek geen Arabischquote:
quote:
INB4 VB ZIJN VRIENDIN ONTKIEMT ZIJN ZAAD OM HET TE ETENquote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso kun je heel veel zaden en pitten en weet ik het wat allemaal eten nadat je het gekiemd hebt. Schijnt ook super gezond te zijn. Ik ben er niet direct fan van maar m'n vriendin maakt er wel eens wat mee.
huehuequote:Op maandag 6 april 2015 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
INB4 VB ZIJN VRIENDIN ONTKIEMT ZIJN ZAAD OM HET TE ETEN
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
INB4 VB ZIJN VRIENDIN ONTKIEMT ZIJN ZAAD OM HET TE ETEN
doodsbedreiging --> banquote:
Zal binnenkort liveleak link bijvoegen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
doodsbedreiging --> ban
Arabische doodsbedreiging --> 25 jaar maximale beveiliging in Vught.
Alles met "te" is niet gezond, behalve tevreden!quote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Crip het volgende:
Ik vraag me altijd af of zulke mannen gezond zijn of niet.
ze hebben spieren en zijn super sterk maar ze zijn ook fat tegenlijk
so confusing
Nee, teveel massa voor de enige spier die je niet groter kan trainen: het hart.quote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Crip het volgende:
so confusing
quote:Op maandag 6 april 2015 15:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alles met "te" is niet gezond, behalve tevreden!
Zo, opa heeft gesproken
ik wacht daar al jaren opquote:
cool dude, btw maar een klein laagje vet over zijn spiermassa hoorquote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Crip het volgende:
so confusing
minstensquote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
al sinds dinsdag 29 januari 2013 15:57
geert doe er iets aan dit kan zo niet langerquote:Op maandag 6 april 2015 15:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Heten dat serieus pompoenpitten?
Je ziet ze veel in de zomer speeltuin, zie je die oude buitenlandse vrouwen op de bank zitten en smerig alle restjes zonnepitten/pomppitten op de bank en grond gooien i.p.v in een zakje.
Zeker mee eens!quote:Op maandag 6 april 2015 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
geert doe er iets aan dit kan zo niet langer
hij heeft best een buik tho. Maar hij is echt een grappige gast, niet zo'n dickhead.quote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
cool dude, btw maar een klein laagje vet over zijn spiermassa hoor
30 december 1922quote:Op maandag 6 april 2015 15:06 schreef DjeDje het volgende:
NIEMAND WEET WANNEER RUSLAND GESTICHT IS. JEZUS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |