quote:
Bwehehehehehequote:Op maandag 6 april 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'best groot'
Je hebt een lieve vriendin.
Lekker toch?quote:
zal ik eens een keertje doenquote:
ja weenie heb ik nog nooit op volgens mijquote:Op maandag 6 april 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker toch?
Geroosterde pompoenpitten, mosterdzaad in bepaalde gerechten, pijnboompitten door salade, zonnebloempitten etc.
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
'best groot'
Je hebt een lieve vriendin.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit.
sry
Rode paprika, sjalot en (knof)look, dan snij ik soort van schilfertjes. Flink wat olijfolie erover en even laten staan in een kom met verse peper en geitenkaas.quote:
lekker schreeuwen met je cokehoofd jatochquote:Op maandag 6 april 2015 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om zijn eerste paar shows
Klinkt lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Rode paprika, sjalot en (knof)look, dan snij ik soort van schilfertjes. Flink wat olijfolie erover en even laten staan in een kom met verse peper en geitenkaas.
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.quote:
haha geweldigquote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef Crip het volgende:
Zei wat voor de grap tegen me moeder zegt ze tegen me:
''Je moeder''
Ik keek dr echt zo aan van
Kiemen die dan nog na pellen????quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |