Zal binnenkort liveleak link bijvoegen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
doodsbedreiging --> ban
Arabische doodsbedreiging --> 25 jaar maximale beveiliging in Vught.
Alles met "te" is niet gezond, behalve tevreden!quote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Crip het volgende:
Ik vraag me altijd af of zulke mannen gezond zijn of niet.
ze hebben spieren en zijn super sterk maar ze zijn ook fat tegenlijk
so confusing
Nee, teveel massa voor de enige spier die je niet groter kan trainen: het hart.quote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Crip het volgende:
so confusing
quote:Op maandag 6 april 2015 15:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alles met "te" is niet gezond, behalve tevreden!
Zo, opa heeft gesproken
ik wacht daar al jaren opquote:
cool dude, btw maar een klein laagje vet over zijn spiermassa hoorquote:Op maandag 6 april 2015 14:59 schreef Crip het volgende:
so confusing
minstensquote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
al sinds dinsdag 29 januari 2013 15:57
geert doe er iets aan dit kan zo niet langerquote:Op maandag 6 april 2015 15:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Heten dat serieus pompoenpitten?
Je ziet ze veel in de zomer speeltuin, zie je die oude buitenlandse vrouwen op de bank zitten en smerig alle restjes zonnepitten/pomppitten op de bank en grond gooien i.p.v in een zakje.
Zeker mee eens!quote:Op maandag 6 april 2015 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
geert doe er iets aan dit kan zo niet langer
hij heeft best een buik tho. Maar hij is echt een grappige gast, niet zo'n dickhead.quote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
cool dude, btw maar een klein laagje vet over zijn spiermassa hoor
30 december 1922quote:Op maandag 6 april 2015 15:06 schreef DjeDje het volgende:
NIEMAND WEET WANNEER RUSLAND GESTICHT IS. JEZUS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |