quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.
Ja.quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kiemen die dan nog na pellen????
jij bent gewoon jaloers omdat hij coke kan betalenquote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker schreeuwen met je cokehoofd jatoch
quote:Op maandag 6 april 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die leefde op zonnebloempitten en Jameson. 's Ochtends werd je dronken van z'n adem en het hele terrein stond vol met zonnebloemen die gekiemd waren uit de pitten die 'ie uitgekotst had.
plsquote:Op maandag 6 april 2015 14:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat hij coke kan betalen
is veel beter dan coke. coke moet je alleen pakken als het gratis isquote:
Naaaaaaantssssssss sevenyaaaaaaaaaaaaaaaaa mama e sewawaaaquote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was super duurzaam, cycle of life.
Sowieso kun je heel veel zaden en pitten en weet ik het wat allemaal eten nadat je het gekiemd hebt. Schijnt ook super gezond te zijn. Ik ben er niet direct fan van maar m'n vriendin maakt er wel eens wat mee.quote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://rawfood-nederland.(...)&start_from=&ucat=1&
Ik lees het
quote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Naaaaaaantssssssss sevenyaaaaaaaaaaaaaaaaa mama e sewawaaa
ik spreek geen Arabischquote:
quote:
INB4 VB ZIJN VRIENDIN ONTKIEMT ZIJN ZAAD OM HET TE ETENquote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso kun je heel veel zaden en pitten en weet ik het wat allemaal eten nadat je het gekiemd hebt. Schijnt ook super gezond te zijn. Ik ben er niet direct fan van maar m'n vriendin maakt er wel eens wat mee.
huehuequote:Op maandag 6 april 2015 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
INB4 VB ZIJN VRIENDIN ONTKIEMT ZIJN ZAAD OM HET TE ETEN
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
INB4 VB ZIJN VRIENDIN ONTKIEMT ZIJN ZAAD OM HET TE ETEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |