In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Idd, alleen dan zonder dat domineer-gedeelte.quote:Op zondag 5 april 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax speelt als Barcelona. Domineren
En het tiki taka en uberhaubt mooi spel.quote:Op zondag 5 april 2015 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd, alleen dan zonder dat domineer-gedeelte.
quote:Capelle heeft zaterdag een vrij gemakkelijke overwinning geboekt op Sparta Nijkerk. Op Sportpark ’t Slot werd het 4-2 voor de Capellenaren. Jerry Tielemans, Wilmer Kousemaker, Frank Karreman en Lars Bosscha waren verantwoordelijk voor de Capelse goals. Door de overwinning staan de mannen van trainer Ton van Bremen op de zesde plaats met 41 punten, één puntje achter nummer vijf Rijnsburgse Boys.
De fundering voor de broodnodige overwinning werd al voor rust gelegd. Capelle stond na een ruim half uur spelen al op een comfortabele 3-0 voorsprong. Door een slippertje van keeper Van der Ploeg, kwam Sparta Nijkerk één minuut voor rust nog wel tot score. Spannend werd het echter niet meer, want Capelle kwam na rust op 4-1 door een prima goal van Lars Bosscha. Ondanks dat Sparta Nijkerk soms nog wat kleine kansjes kreeg, was het krachtsverschil simpelweg te groot. De Nijkerkers kwamen door een goal van Jaap Jong nog wel op 4-2, maar het was toen al duidelijk dat de drie punten in Capelle bleven. Aankomende maandag speelt Capelle weer thuis, tegenstander is dan HHC Hardenberg.
Door: Tim Hanstede
Balletje achterin rondtikken is domineren en controlequote:Op zondag 5 april 2015 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd, alleen dan zonder dat domineer-gedeelte.
Dit boeit echt niemandquote:
Ja meer kans op overtredingen duh.quote:Op zondag 5 april 2015 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Utrecht klapt erop, dus daarom stel je Schone op voor de vrije trappen. Nee, logisch hoor.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Hele treinwagons vol met nieuwe talenten Sjek, ze komen eraan.
Fris uit de douchequote:Op zondag 5 april 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Mag ook wel, groots bugdet heeft de vorige jaren ook niks gepresteerd. O wacht..quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hij wordt wel een beetje op de pijnbank gelegd, die Frank.
Hoort erbij als je als coach van Ajax een verloren seizoen speeltquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hij wordt wel een beetje op de pijnbank gelegd, die Frank.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is echt the roast of Frank de Boer. Heerlijk
En helemaal als je het hele seizoen al debiele uitspraken doet zoals Frank.quote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hoort erbij als je als coach van Ajax een verloren seizoen speelt
Dit jaar. En dan verliezen ze regelmatig met 2-4quote:Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Utrecht aanvallend voetbal? Wanneer dan, 30 jaar geleden ofzo.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frank blijft moeiteloos overeind. Ze hadden ook geen vragen kunnen stellen en hem een paar minuutjes de tijd te geven om uit te leggen wat goed en slecht is aan Ajax
Mag ook wel een godswonder worden genoemd dat ze met die selecties en resultaten 4 keer op rij kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mag ook wel, groots bugdet heeft de vorige jaren ook niks gepresteerd. O wacht..
Ja inderdaad...quote:Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frank blijft moeiteloos overeind. Ze hadden ook geen vragen kunnen stellen en hem een paar minuutjes de tijd te geven om uit te leggen wat goed en slecht is aan Ajax
Sjek wil graag even de kritische objectieve journalist spelen. Laat hem toch.quote:Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
zijn kinderen liggen al nachten wakker over die 35 miljoen die ze minder krijgen in hun erfenisquote:
Die kinderen krijgen elke dag een pak slaag als ze een 4 halen voor wiskundequote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn kinderen liggen al nachten wakker over die 35 miljoen die ze minder krijgen in hun erfenis
En terecht.quote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kinderen krijgen elke dag een pak slaag als ze een 4 halen voor wiskunde
Na 23:00. Hij mag niet bellen op zondag.quote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat komt Dirk Kuijt in de uitzending?
Ik ken het wel.. even denken momentjequote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil nog steeds weten wat de achtergrondmuziek is.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil nog steeds weten wat de achtergrondmuziek is.
Ach, anders is het helemaal zo saai het eind van het jaar, beetje spanning nogquote:
Mulder > Vermeerquote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Vermeer
En iedereen maar roepen dat hij beter is dan Cillessen.
Ajax 2equote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
Als Duplan niet was gewisseld had Utrecht dat potje makkelijk gewonnen. KNJB
Wow bedanktquote:
Been is een waardeloze trainer.quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
Utrecht mist een type Mario Been als trainer
we zetten het in de OP voortaanquote:Op zondag 5 april 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wow bedanktik vraag het al 4 weken lang als dit overzicht komt
![]()
Met jack de gier toch?quote:Op zondag 5 april 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik mis de materiaalman van de treffers in dit overzicht
Dat helpt wel met het terugvinden als ik weer achter de computer zit.quote:
Ja, 30 minuten lang Frank/ajax afzeikenquote:
madquote:
zonnebank dichtquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef alors het volgende:
Sjek ziet een beetje bleek. Ik maak me zorgen. Krijg hij wel voldoende vitamine D?
Ik sterf een beetje van binnen.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Arno hier best gelijk heeft.
Ik voel me nu raar.
Nee joh. De volkomen belachelijke gedachte dat ze beter tegen Spanje hadden kunnen verliezenquote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik voel me nu raar.
Ik ook.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik voel me nu raar.
Co heeft wat moeite met spelers natuurlijkquote:
Witte ChineesGod.quote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben Arno altijd onderschat, er zit een hoop verborgen potentie in die man.
Co heeft Berghuis laten debuteren bij Twente, er zit altijd een gedachte achter bij die nare mensen van SV.quote:
blij dat jij al die lijntjes ziet in het voetbal. De gewone leek gaat er van uit dat al die analisten vrij uit pratenquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Co heeft Berghuis laten debuteren bij Twente, er zit altijd een gedachte achter bij die nare mensen van SV.
Jordy "You mean everyting to me" Clasie.quote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
Jordy "Het is de keuze van de trainer" Clasie
Wel handig, zo iemand die alles weetquote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
Arno weet PRECIES hoe de vork in de steel zit.
Jij snapt hetquote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
De reden dat Hiddink niet zoveel in Clasie ziet is omdat Clasie niet bij PSV speelt.
Hiddink is een beetje een rare bondscoach, Afellay en Narsingh opstellenquote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
De reden dat Hiddink niet zoveel in Clasie ziet is omdat Clasie niet bij PSV speelt.
Een totale idioot is het ja.quote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiddink is een beetje een rare bondscoach, Afellay en Narsingh opstellen
*beloofdquote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
er was toch echt een gesprek met Dirk Kuyt belooft
Dat is er bij ingeschoten.quote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
er was toch echt een gesprek met Dirk Kuyt belooft
ik wacht nog altijd op een eerbetoon van Ferdi Vierklauquote:Op zondag 5 april 2015 23:11 schreef bombmannl het volgende:
Gaan ze nu ook al de huis-tuin-en keuken voetballers 'eerbetonen'
twitter:Bolo1970 twitterde op zondag 05-04-2015 om 23:13:28#studiovoetbal #studioajax Cocu heeft groot gelijk dat hij geen poppetje in de grote "leve ajaks de rest is allemaal kut" show wil zijn reageer retweet
Zeg het ze bolo.quote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Bolo1970 twitterde op zondag 05-04-2015 om 23:13:28#studiovoetbal #studioajax Cocu heeft groot gelijk dat hij geen poppetje in de grote "leve ajaks de rest is allemaal kut" show wil zijn reageer retweet
Maar dan heb je geen BK in je buik.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door helemaal niet te gaan bespaar ik 100%
Erg onsportief van de Treffers om toen serieus te verdedigen bij de daarop volgende scheidsrechtersbalquote:
Nu nog een interview met Dirk Kuyt vinden en onze avond is weer geredquote:
Ze hebben bijna het gehele uur over Ajax geluld, dus wanneer dit geweest moet zijn vraag ik me af.quote:Op maandag 6 april 2015 09:35 schreef Jivis het volgende:
Prima dat PSV kampioen wordt hoor, maar waarom moet die ploeg dan meteen door heel Studio Voetbal finaal in de hol gekropen worden?. Er is ook nooit een middenweg hè
.
Viel wel mee. Frank zei gewoon dat het slecht is en beter moet. Maar hier wil men dat hij zegt: "Ik ben een enorme flapdrol en ze zouden het leiden van Ajax aan fok-users moeten overlaten. Daarbij zijn Boilesen en Sigthorson mongolen maar de alternatieven zijn nog slechter" o.i.d.quote:Op maandag 6 april 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank schijnt weer allemaal onzin te hebben uitgeslagen?
Ik heb nog nooit zo'n eng en naargeestig muziekje gehoord als dat van 60 jaar huis-tuin-en-keuken-backs, door Frank Heinen (en ik heb alle A-B-en C horrorfilms gezien).quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef Jivis het volgende:
Dat muziekje bij dat Eredivisie-overzicht.
Ja, daar krijg ik inderdaad ook de kriebels van. Vooral in combinatie met zijn monotone stem.quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n eng en naargeestig muziekje gehoord als dat van 60 jaar huis-tuin-en-keuken-backs, door Frank Heinen (en ik heb alle A-B-en C horrorfilms gezien).
Ik vind alleen Sjoerd Mossou boeiend.quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Haten op de filmpjes van Frank Heinen.
Jack van Gelder
Sjoerd Mossou
Jan Mulder
Bert van Marwijk
en...
Ron Jans
Dat lijkt mij van wel.quote:Op zondag 12 april 2015 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Bert nog over Kowet gaan praten?
Ik kijk uit naar mijn vakantie.quote:Op zondag 12 april 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar het afsluitende item.
Ik denk dat het om Tapia gaat.quote:Op zondag 12 april 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar het afsluitende item.
Ik kijk uit voor ik oversteek.quote:Op zondag 12 april 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar mijn vakantie.
Dat zou erg gepast zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze Renato eren met twee minuten diepzinnigheid van Frank Heinen?"
Was het een leuke koers?quote:Op zondag 12 april 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat Degenkolb in een uur wordt geëerd.
Zou zijn kopduel met Engelaar voorbij komen?quote:Op zondag 12 april 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een lofzang voor Nick Hofs.
Achteraf een smet dat Greg toch niet tweede is geworden.quote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, de finale daarentegen was schitterend.
Ja what the FUCK was dat, daar hoorde ik wat van dat er een TGV was die een paar renners bijna op een hoop reedquote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste 40 km waren leuk.
En die spoorwegovergang bracht sensatie.
Dat heeft mij wel drie pronopunten opgeleverd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf een smet dat Greg toch niet tweede is geworden.
Degenkolb solo of in een sprint?quote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, de finale daarentegen was schitterend.
Als de ASO gewoon de regels had gevolgd, dan had de Zwitserse kruisvader Elmiger gewonnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja what the FUCK was dat, daar hoorde ik wat van dat er een TGV was die een paar renners bijna op een hoop reed
Sprint.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenkolb solo of in een sprint?
Ik 10.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft mij wel drie pronopunten opgeleverd.
7 man sprint. Boom zat er ook bij.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenkolb solo of in een sprint?
Hoezo?quote:Op zondag 12 april 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de ASO gewoon de regels had gevolgd, dan had de Zwitserse kruisvader Elmiger gewonnen.
JRod gaat winnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar LFW, waar ik Henao goede kansen toedicht.
Door het hele fucking peloton?quote:
Nagenoeg.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door het hele fucking peloton?
Nee, de Belgen waren eerst hun ov-kaart gaan opladen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er bleef een klein groepje netjes voor de spoorbomen wachten. Er waren enkele boefjes die zich nog door het doolhof wurmden. Gelukkig waren ze op tijd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoorweg, Hans. Laat anders de hele dienstregeling stoppen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom worden die wegen niet gewoon afgezet?
quote:
Ik stel voor dat jij de spoorwegen privatiseert en dan zelf besluiten daarover neemt.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom worden die wegen niet gewoon afgezet?
Jawel.quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Was er geen agent met een stopteken?
En de linkervoet van Ziyech.quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk gaat Bert het nog even over Tapia hebben.
Ja.quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoorweg, Hans. Laat anders de hele dienstregeling stoppen.
quote:
Steun jij me dan met een onderhandse lening, Stinho?quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de spoorwegen privatiseert en dan zelf besluiten daarover neemt.
Lijkt me best makkelijk voor hem, beetje lullen en geld krijgen.quote:
Dit gaat me te ver.quote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Steun jij me dan met een onderhandse lening, Stinho?
Hij zit daar voor jan met de korte achternaam. Want the Eagles is verloren wat betreft dit seizoen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me best makkelijk voor hem, beetje lullen en geld krijgen.
Stijn is #viesrijk.quote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Steun jij me dan met een onderhandse lening, Stinho?
Hier in het andere noorden ook.quote:
Ik zet me schrapquote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, er komt weer een kleurcode van de ANWB aan.
Feest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |