quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil nog steeds weten wat de achtergrondmuziek is.
Ach, anders is het helemaal zo saai het eind van het jaar, beetje spanning nogquote:
Mulder > Vermeerquote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Vermeer
En iedereen maar roepen dat hij beter is dan Cillessen.
Ajax 2equote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
Als Duplan niet was gewisseld had Utrecht dat potje makkelijk gewonnen. KNJB
Wow bedanktquote:
Been is een waardeloze trainer.quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
Utrecht mist een type Mario Been als trainer
we zetten het in de OP voortaanquote:Op zondag 5 april 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wow bedanktik vraag het al 4 weken lang als dit overzicht komt
![]()
Met jack de gier toch?quote:Op zondag 5 april 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik mis de materiaalman van de treffers in dit overzicht
Dat helpt wel met het terugvinden als ik weer achter de computer zit.quote:
Ja, 30 minuten lang Frank/ajax afzeikenquote:
madquote:
zonnebank dichtquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef alors het volgende:
Sjek ziet een beetje bleek. Ik maak me zorgen. Krijg hij wel voldoende vitamine D?
Ik sterf een beetje van binnen.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Arno hier best gelijk heeft.
Ik voel me nu raar.
Nee joh. De volkomen belachelijke gedachte dat ze beter tegen Spanje hadden kunnen verliezenquote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik voel me nu raar.
Ik ook.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik voel me nu raar.
Co heeft wat moeite met spelers natuurlijkquote:
Witte ChineesGod.quote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben Arno altijd onderschat, er zit een hoop verborgen potentie in die man.
Co heeft Berghuis laten debuteren bij Twente, er zit altijd een gedachte achter bij die nare mensen van SV.quote:
blij dat jij al die lijntjes ziet in het voetbal. De gewone leek gaat er van uit dat al die analisten vrij uit pratenquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Co heeft Berghuis laten debuteren bij Twente, er zit altijd een gedachte achter bij die nare mensen van SV.
Jordy "You mean everyting to me" Clasie.quote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
Jordy "Het is de keuze van de trainer" Clasie
Wel handig, zo iemand die alles weetquote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
Arno weet PRECIES hoe de vork in de steel zit.
Jij snapt hetquote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
De reden dat Hiddink niet zoveel in Clasie ziet is omdat Clasie niet bij PSV speelt.
Hiddink is een beetje een rare bondscoach, Afellay en Narsingh opstellenquote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
De reden dat Hiddink niet zoveel in Clasie ziet is omdat Clasie niet bij PSV speelt.
Een totale idioot is het ja.quote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiddink is een beetje een rare bondscoach, Afellay en Narsingh opstellen
*beloofdquote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
er was toch echt een gesprek met Dirk Kuyt belooft
Dat is er bij ingeschoten.quote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
er was toch echt een gesprek met Dirk Kuyt belooft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |