ik wacht nog altijd op een eerbetoon van Ferdi Vierklauquote:Op zondag 5 april 2015 23:11 schreef bombmannl het volgende:
Gaan ze nu ook al de huis-tuin-en keuken voetballers 'eerbetonen'
twitter:Bolo1970 twitterde op zondag 05-04-2015 om 23:13:28#studiovoetbal #studioajax Cocu heeft groot gelijk dat hij geen poppetje in de grote "leve ajaks de rest is allemaal kut" show wil zijn reageer retweet
Zeg het ze bolo.quote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Bolo1970 twitterde op zondag 05-04-2015 om 23:13:28#studiovoetbal #studioajax Cocu heeft groot gelijk dat hij geen poppetje in de grote "leve ajaks de rest is allemaal kut" show wil zijn reageer retweet
Maar dan heb je geen BK in je buik.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door helemaal niet te gaan bespaar ik 100%
Erg onsportief van de Treffers om toen serieus te verdedigen bij de daarop volgende scheidsrechtersbalquote:
Nu nog een interview met Dirk Kuyt vinden en onze avond is weer geredquote:
Ze hebben bijna het gehele uur over Ajax geluld, dus wanneer dit geweest moet zijn vraag ik me af.quote:Op maandag 6 april 2015 09:35 schreef Jivis het volgende:
Prima dat PSV kampioen wordt hoor, maar waarom moet die ploeg dan meteen door heel Studio Voetbal finaal in de hol gekropen worden?. Er is ook nooit een middenweg hè
.
Viel wel mee. Frank zei gewoon dat het slecht is en beter moet. Maar hier wil men dat hij zegt: "Ik ben een enorme flapdrol en ze zouden het leiden van Ajax aan fok-users moeten overlaten. Daarbij zijn Boilesen en Sigthorson mongolen maar de alternatieven zijn nog slechter" o.i.d.quote:Op maandag 6 april 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank schijnt weer allemaal onzin te hebben uitgeslagen?
Ik heb nog nooit zo'n eng en naargeestig muziekje gehoord als dat van 60 jaar huis-tuin-en-keuken-backs, door Frank Heinen (en ik heb alle A-B-en C horrorfilms gezien).quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef Jivis het volgende:
Dat muziekje bij dat Eredivisie-overzicht.
Ja, daar krijg ik inderdaad ook de kriebels van. Vooral in combinatie met zijn monotone stem.quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n eng en naargeestig muziekje gehoord als dat van 60 jaar huis-tuin-en-keuken-backs, door Frank Heinen (en ik heb alle A-B-en C horrorfilms gezien).
Ik vind alleen Sjoerd Mossou boeiend.quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Haten op de filmpjes van Frank Heinen.
Jack van Gelder
Sjoerd Mossou
Jan Mulder
Bert van Marwijk
en...
Ron Jans
Dat lijkt mij van wel.quote:Op zondag 12 april 2015 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Bert nog over Kowet gaan praten?
Ik kijk uit naar mijn vakantie.quote:Op zondag 12 april 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar het afsluitende item.
Ik denk dat het om Tapia gaat.quote:Op zondag 12 april 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar het afsluitende item.
Ik kijk uit voor ik oversteek.quote:Op zondag 12 april 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar mijn vakantie.
Dat zou erg gepast zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze Renato eren met twee minuten diepzinnigheid van Frank Heinen?"
Was het een leuke koers?quote:Op zondag 12 april 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat Degenkolb in een uur wordt geëerd.
Zou zijn kopduel met Engelaar voorbij komen?quote:Op zondag 12 april 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een lofzang voor Nick Hofs.
Achteraf een smet dat Greg toch niet tweede is geworden.quote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, de finale daarentegen was schitterend.
Ja what the FUCK was dat, daar hoorde ik wat van dat er een TGV was die een paar renners bijna op een hoop reedquote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste 40 km waren leuk.
En die spoorwegovergang bracht sensatie.
Dat heeft mij wel drie pronopunten opgeleverd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf een smet dat Greg toch niet tweede is geworden.
Degenkolb solo of in een sprint?quote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, de finale daarentegen was schitterend.
Als de ASO gewoon de regels had gevolgd, dan had de Zwitserse kruisvader Elmiger gewonnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja what the FUCK was dat, daar hoorde ik wat van dat er een TGV was die een paar renners bijna op een hoop reed
Sprint.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenkolb solo of in een sprint?
Ik 10.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft mij wel drie pronopunten opgeleverd.
7 man sprint. Boom zat er ook bij.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenkolb solo of in een sprint?
Hoezo?quote:Op zondag 12 april 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de ASO gewoon de regels had gevolgd, dan had de Zwitserse kruisvader Elmiger gewonnen.
JRod gaat winnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar LFW, waar ik Henao goede kansen toedicht.
Door het hele fucking peloton?quote:
Nagenoeg.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door het hele fucking peloton?
Nee, de Belgen waren eerst hun ov-kaart gaan opladen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er bleef een klein groepje netjes voor de spoorbomen wachten. Er waren enkele boefjes die zich nog door het doolhof wurmden. Gelukkig waren ze op tijd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoorweg, Hans. Laat anders de hele dienstregeling stoppen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom worden die wegen niet gewoon afgezet?
quote:
Ik stel voor dat jij de spoorwegen privatiseert en dan zelf besluiten daarover neemt.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom worden die wegen niet gewoon afgezet?
Jawel.quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Was er geen agent met een stopteken?
En de linkervoet van Ziyech.quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk gaat Bert het nog even over Tapia hebben.
Ja.quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoorweg, Hans. Laat anders de hele dienstregeling stoppen.
quote:
Steun jij me dan met een onderhandse lening, Stinho?quote:Op zondag 12 april 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de spoorwegen privatiseert en dan zelf besluiten daarover neemt.
Lijkt me best makkelijk voor hem, beetje lullen en geld krijgen.quote:
Dit gaat me te ver.quote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Steun jij me dan met een onderhandse lening, Stinho?
Hij zit daar voor jan met de korte achternaam. Want the Eagles is verloren wat betreft dit seizoen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me best makkelijk voor hem, beetje lullen en geld krijgen.
Stijn is #viesrijk.quote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Steun jij me dan met een onderhandse lening, Stinho?
Hier in het andere noorden ook.quote:
Ik zet me schrapquote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, er komt weer een kleurcode van de ANWB aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |