Rival is een priester hoor, pas op met wat je zegtquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Van jou. Dan weet ik of ik je wil hosselen, duh.
Alweer een nieuwe FOKregel. Ik hou het niet meer bij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen hoor. Het is het één of het ander..
Nee ik vroeg me echt af wat je bedoelde. Ik dacht serieus dat je patat met saté had.quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Niettus, je doet gewoon vervelend omdat het kan
Skillz heb je zeker jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Doen ze bij mij nooit. Ik ben niet voor niets de pussymaster he?
Ga je eindelijk hosselen? Die rival krijgt t nog druk...quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als rival een priester is dan ben ik een non.quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rival is een priester hoor, pas op met wat je zegt
I know, its a gift...Gods giftquote:
Nja of zijn laatste foto is net zo misleidend als deze TT, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als rival een priester is dan ben ik een non.
Oh wacht...
Laat rival in U komen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als rival een priester is dan ben ik een non.
Oh wacht...
Zo jammer dat het alleen in het dierenrijk werkt.quote:
Ask Him for a new gift.quote:
Romigquote:
een leuke romance in the makingquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En al die mensen drogen uit zodat jij chocolade kunt snoepen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou voor water in chocolade kunnen veranderen kiezen
Ik ben veel te oud voor jou meisjequote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat deed hij gisteren nog toch?quote:
Ja, bummer is datquote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo jammer dat het alleen in het dierenrijk werkt.
I tried, doesn't work...quote:
The bestquote:
Ik zou toch niet al het water omtoveren, alleen mijn waterquote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En al die mensen drogen uit zodat jij chocolade kunt snoepen?
quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me echt af wat je bedoelde. Ik dacht serieus dat je patat met saté had.
Jij hebt ook water nodig, snoepkontjequote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou toch niet al het water omtoveren, alleen mijn water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |