Nahhww..quote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zoveel voor de mensen die het verdienen
En krabt je zo open.quote:
You will regret this.quote:
Ik zou het nog niet erg vinden ook. Lieve katquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
En krabt je zo open.
[..]
You will regret this.
* El_Thijs knuffelt Buur en aait haar bolletjequote:
Niettus, je doet gewoon vervelend omdat het kanquote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg dat dan op zijn minst. Ik dacht nu dat je patat op een stokje had.
Allebei tegelijk?quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent in de snackbar, maar toch weer niet, want je bent hier nu ook. Lastig allemaal.
Jou?quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs knuffelt Buur en aait haar bolletje
Van jou. Dan weet ik of ik je wil hosselen, duh.quote:
Doen ze bij mij nooit. Ik ben niet voor niets de pussymaster he?quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
En krabt je zo open.
[..]
You will regret this.
Ja dat zeg je nu.quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het nog niet erg vinden ook. Lieve kat
Sarcast.quote:
Mobiel ftwquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent in de snackbar, maar toch weer niet, want je bent hier nu ook. Lastig allemaal.
Meer liefde en warmte via DMquote:
Rival is een priester hoor, pas op met wat je zegtquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Van jou. Dan weet ik of ik je wil hosselen, duh.
Alweer een nieuwe FOKregel. Ik hou het niet meer bij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen hoor. Het is het één of het ander..
Nee ik vroeg me echt af wat je bedoelde. Ik dacht serieus dat je patat met saté had.quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Niettus, je doet gewoon vervelend omdat het kan
Skillz heb je zeker jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Doen ze bij mij nooit. Ik ben niet voor niets de pussymaster he?
Ga je eindelijk hosselen? Die rival krijgt t nog druk...quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Van jou. Dan weet ik of ik je wil hosselen, duh.
Als rival een priester is dan ben ik een non.quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rival is een priester hoor, pas op met wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |