abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151440849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:36 schreef firefly3 het volgende:
reza1 = sadpanda? Geregistreerd op 2015 en ineens zoveel posten.
:')
Als je minder reageert op mijn posts zal ik ook minderen posreb als je het zo erg vind.
pi_151440986
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:36 schreef reza1 het volgende:
Syri is geen dictatuur en Bahrein wel.
Syrie is een democratie wil je zeggen?

quote:
In Syri zijn alle religies gelijk, in Bahrein worden sjiieten onderdrukt en wordt er geprobeerd ze te verdringen met soennieten uit andere landen.
Naar mijn weten bekleden sjieten in Bahrein ook hoge functies in het staatsapparaat, er zijn tijdens de laatste verkiezingen ook sjieten verkozen die nu in het parlement zitten, en volgens mij zijn er gewoon sjitische moskeeen:

quote:
There are approximately 350 licensed Sunni mosques, while the number of licensed Shia places of worship includes 863 mosques and 589 matams (religious cultural centers). In newer residential developments such as Hamad Town and Isa Town, which often have mixed Shia and Sunni populations, there tends to be a disproportionate number of Sunni mosques.
Sommigen fluisteren dat er in Bahrain meer sjia moskeeen zijn dan soenni-moskeeen in Iran of de hoofdstad Teheran. Maar goed.

quote:
De opstand in Syri is gepland, sektarisch en vanuit het buitenland aangestuurd.
Men beschuldigd de sjieten in Bahrein van het feit dat hun opstand wordt aangestuurd door Imam al-Akbar Khamenei vanuit Teheran en het willen omtoveren in een mullahstaat. En zeg nou eerlijk, dat wil toch niemand? Dan liever het relatief seculiere koningshuis dat uitstekende verhoudingen met het Westen heeft? Of niet? Uitstekende banden met het Westen en seculier, iets wat Assad niet heeft. Daarnaast heeft Assad eerder als wahabi-terroristen doorgestuurd naar Irak om daar huis te houden tegen niet alleen Amerikanen maar ook sjieten waar Zarqawi en zijn bandieten in Irak zich tegen keerden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151441045
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:38 schreef reza1 het volgende:

[..]

De terroristen zijn aliens ja.
Reptillians?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151441106
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:29 schreef reza1 het volgende:

[..]

Link?
Government authorities responded to the civil unrest with increased arbitrary arrests, disappearances and torture, and carried out increasingly indiscriminate and highly lethal attacks on civilian areas perceived to be affiliated with the opposition. That such violations are still being perpetrated underline the impunity with which the Government continues to operate

http://www.ohchr.org/EN/N(...)ewsID=15594&LangID=E
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151441281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef Aloulu het volgende:
Syrie is een democratie wil je zeggen?
Veel democratischer dan alle golfstaten. Er zijn tenminste verkiezingen om het presidentschap, verkiezingen om het koningschap moet ik nog zien.

quote:
Sommigen fluisteren dat er in Bahrain meer sjia moskeeen zijn dan soenni-moskeeen in Iran of de hoofdstad Teheran. Maar goed.
:') Er zijn geen soennitische moskeen net als er geen sjiitische zijn. Dat is toch wel basis kennis, lees je eens in voordat je wat roept.

quote:
Uitstekende banden met het Westen en seculier, iets wat Assad niet heeft.
Hou toch op, het regime importeert soennieten om de sjiieten te verdrukken dat kan je onmogelijk seculier noemen. :')

quote:
Daarnaast heeft Assad eerder als wahabi-terroristen doorgestuurd naar Irak om daar huis te houden tegen niet alleen Amerikanen maar ook sjieten waar Zarqawi en zijn bandieten in Irak zich tegen keerden.
Wel nee hoe kom je daar bij, Assad steunde alleen de gematigde oppositie net als de VS nu doet in Syri toch. De gesteunde gematigden werden uitvoerig onderzocht door de Mukhabarat. Je moet niet zo generaliseren, er vinden nou eenmaal incidenten plaats.
pi_151441377
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Government authorities responded to the civil unrest with increased arbitrary arrests, disappearances and torture, and carried out increasingly indiscriminate and highly lethal attacks on civilian areas perceived to be affiliated with the opposition. That such violations are still being perpetrated underline the impunity with which the Government continues to operate

http://www.ohchr.org/EN/N(...)ewsID=15594&LangID=E
Waar staat nou dat hij een dictator is?
pi_151441443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef reza1 het volgende:
Veel democratischer dan alle golfstaten. Er zijn tenminste verkiezingen om het presidentschap, verkiezingen om het koningschap moet ik nog zien.
Dan is Syrie ook democratischer dan het Verenigd Koninkrijk of Nederland wil je zeggen? :D

quote:
:') Er zijn geen soennitische moskeen net als er geen sjiitische zijn. Dat is toch wel basis kennis, lees je eens in voordat je wat roept.
Er zijn zeker ook geen sjitische imams die de vrijdagspreken houden? en ook geen soennitische?

Of rouleren ze? Ene vrijdag een sjitische imam andere een soenni? Het zal toch niet he...

quote:
Hou toch op, het regime importeert soennieten om de sjiieten te verdrukken dat kan je mogelijk seculier noemen. :')
Dat is bevolkingspolitiek. Secularisme is staatsinrichting. Het Bahreinse koningshuis is 1000 maal seculierder dan jouw ayatollahs dat zijn. En laat ze nou net hen beschuldigen achter de shia-uprising in Bahrain te zitten. Wie wil nou een tweede ayatollahstaat aan de prachtige Arabische Golf?

quote:
Wel nee hoe kom je daar bij, Assad steunde alleen de gematigde oppositie
Moet je bij Iraaks-sjitische politici en ministers zijn die Assad op een gegeven moment direct aanspraken en waarschuwden stoppen met het doorlaten van jihadisten naar Irak. Algemeen bekend.

quote:
net als de VS nu doet in Syri toch.
Daarom mag Assad niet klagen. Turkije doet wat Assad naar Irak toe deed na de Amerikaanse invasie. Niet piepen dus.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151441707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:17 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Dan is Syrie ook democratischer dan het Verenigd Koninkrijk of Nederland wil je zeggen? :D
Ja, de macht van Willie is echt te vergelijken met die van de koningen in de golfstaten,

quote:
Het Bahreinse koningshuis is 1000 maal seculierder dan jouw ayatollahs dat zijn.
En Syri is weer seculierder dan Bahrein, niet meer klagen over Assad dus jij als dat het criterium is. :z Want wie wil er nou een whabbi staat in de prachtige Levant?

quote:
Moet je bij Iraaks-sjitische politici en ministers zijn die Assad op een gegeven moment direct aanspraken en waarschuwden stoppen met het doorlaten van jihadisten naar Irak. Algemeen bekend.
En moet jij bij christelijke en soennitische Syrische politici zijn die klagen over de steun van het westen en anderen aan terroristen.

quote:
Daarom mag Assad niet klagen. Turkije doet wat Assad naar Irak toe deed na de Amerikaanse invasie. Niet piepen dus.
Vandaar dat jij klaagt over wat Assad deed en tegelijk voor de westerse steunt aan de terroristen bent.
pi_151442363
Isham_AlAssad twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 09:44:35 Terrorists loyal to #Qatar-MB & #FSA thieves, robbed #Palestinian homes & raised prices of food for residents retained for 3 yrs in #Yarmouk reageer retweet
pi_151442610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:14 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waar staat nou dat hij een dictator is?
Ben je serieus aan het ontkennen dat hij een dictator is? :D
pi_151443533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 06:56 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ja maar Assad is geen onderdrukkende dictator.

Jij bent dus duidelijk nooit in Syri geweest. Het eerste wat ik als antwoord kreeg wie die man was, was dat ik maar beter niet over hem kon praten. :')
quote:
Dat wordt maar gewoon aangenomen ja vanwege zijn familie, en op basis van die aanname noem jij hem kafir. Dat lijkt me pas gevaarlijk, als jij vind dat Inshallah Assad's zoon wordt ook een dictator gevaarlijk is.
Op basis van die aanname? Er zijn vanuit de Koran gezien zoveel meer redenen om hem Kafir te noemen echt niet alleen vanwege zijn wel / niet Alawisme. Daarnaast hoop ik maar voor zoon Assad dat ze tegen die tijd hebben kunnen vluchten, want er komt geen 3e generatie Assad inshallah.

quote:
Geen, wel individuen die niet in rencarnatie geloven.

quote:
Klinkt als AKP propaganda, hij schreef zelf een brief dat hij geen vrijmetselaar zou zijn.
Godsamme gast, doe niet zo dom, in de jaren 60/70 was er geen AKP.

Inmiddels wordt er niet eens getwijfeld over zijn lidmaatschap :')

quote:
Nee, waar zie jij dat gebeuren?
Hier 'leuk' voorbeeldje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2015 11:06:02 ]
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:30:03 #137
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151444068
Dat tweede filmpje is overduidelijk propaganda, dat eerste is triest maar dat betekent niet dat Assad daar een directe hand in heeft. Toen die Amerikaan loco ging op dat dorp in Afghanistan zat Obama daar toch ook niet achter? En ja, in tijden van oorlog kan Bashar het zich ook niet veroorloven deze mannen aan te pakken, hij heeft elke soldaat nodig.
pi_151444177
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:30 schreef Richestorags het volgende:
Dat tweede filmpje is overduidelijk propaganda, dat eerste is triest maar dat betekent niet dat Assad daar een directe hand in heeft. Toen die Amerikaan loco ging op dat dorp in Afghanistan zat Obama daar toch ook niet achter? En ja, in tijden van oorlog kan Bashar het zich ook niet veroorloven deze mannen aan te pakken, hij heeft elke soldaat nodig.
Fitnah was ook zwaar propaganda, betekent niet dat het niet authentieke beelden zijn, kom nou. :')

Zie deze video geupload in 2011:

Hij wordt uitsluitend verweten van protesteren dat hij vrijheid en geld wil, als je vanaf het begin af al op deze manier aanpakt, dan wel een leger hem wat uit dit soort types bestaan die je verrot slaan 'omwille van de president' dan hou ik de president wel verantwoordelijk ja, internet zit vol met dit soort video's.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2015 11:35:24 ]
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:40:05 #139
396550 Richestorags
pi_151444291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Fitnah was ook zwaar propaganda, betekent niet dat het niet authentieke beelden zijn, kom nou. :')

Zie deze video geupload in 2011:

Hij wordt uitsluitend verweten van protesteren dat hij vrijheid en geld wil, als je vanaf het begin af al op deze manier aanpakt, dan wel een leger hem wat uit dit soort types bestaan die je verrot slaan 'omwille van de president' dan hou ik de president wel verantwoordelijk ja, internet zit vol met dit soort video's.
Dat soort beelden kan je van elke golfstaat vinden. Arabieren hebben nou eenmaal een wat andere kijk op mensenrechten. Gek genoeg wordt alleen heel selectief gekeken bij welk regime we zoiets erg vinden en bij welk regime we zoiets niet erg vinden.
pi_151444364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent dus duidelijk nooit in Syri geweest. Het eerste wat ik als antwoord kreeg wie die man was, was dat ik maar beter niet over hem kon praten. :')
Sinds 2011 zijn er hervormingen geweest.
Erdogan kan je maar beter ook niet bekritiseren.

quote:
Op basis van die aanname? Er zijn vanuit de Koran gezien zoveel meer redenen om hem Kafir te noemen echt niet alleen vanwege zijn wel / niet Alawisme.
Zoals?
quote:
Daarnaast hoop ik maar voor zoon Assad dat ze tegen die tijd hebben kunnen vluchten, want er komt geen 3e generatie Assad inshallah.
Jaja, dat zeiden ook in 2011 dat Assad snel zou vallen. Inshallah zal Syri blijven vechten tegen de takfiri terroristen en onderdeel blijven van het as van verzet. w/

quote:
Kan nep zijn en anders is het een incidentje.
Dat er gemarteld wordt staat natuurlijk vast maar dat doen alle Arabische landen en sommige westerse landen ook.

quote:

In 2011, an AKP deputy declared, “Even touching Erdogan is a form of worship,” and in 2014 another AKP deputy proclaimed that Erdogan “carries all the attributes of Allah in himself.”
http://www.al-monitor.com(...).html##ixzz3WcAI3rSC
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:45:39 #141
365082 IPA35
Patriarch
pi_151444408
Mensen die gaan huilen over de religie van die man :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:46:55 #142
325253 MrMofo
perspicere
pi_151444435
This is not about heroes, nor is it about deeds, or lands or anything about glory, honor, might, majesty, dominion or power... except war. Above all I am not concerned with poetry, my subject is war, and the pity of war. The poetry is in the pity...
pi_151444814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:43 schreef reza1 het volgende:

[..]

Sinds 2011 zijn er hervormingen geweest.
Erdogan kan je maar beter ook niet bekritiseren.

Sinds 2000 zijn er al hervormingen en 11 jaar later nog steeds :')
Ik wil nog de eerste martelvideo zien omdat je Erdogan aan het bekritiseren was.

quote:
Zoals?
Taghut, secularisme?

[..]

quote:
Jaja, dat zeiden ook in 2011 dat Assad snel zou vallen. Inshallah zal Syri blijven vechten tegen de takfiri terroristen en onderdeel blijven van het as van verzet. w/
Leer lezen, ik zeg niet dat hij snel zal vallen, ik zeg Inshallah komt er geen 3e Assad. :')

[..]

quote:
Kan nep zijn en anders is het een incidentje.
Dat er gemarteld wordt staat natuurlijk vast maar dat doen alle Arabische landen en sommige westerse landen ook.
Dan zijn er wel heel veel eventueel neppe 'incidentjes'. :')

Zeer zelden met zeggen dat je de leider als God moet erkennen en vanwege dat hij wat meer vrijheid wilde :')

quote:

In 2011, an AKP deputy declared, “Even touching Erdogan is a form of worship,” and in 2014 another AKP deputy proclaimed that Erdogan “carries all the attributes of Allah in himself.”
http://www.al-monitor.com(...).html##ixzz3WcAI3rSC
Ik snap die gelijktrekkingen met Erdogan steeds niet, ik heb je al eerder gezegd een tijdje terug en 2 x heb je al aangegeven dat je me niet snapte, waarop ik het een 3e x zal herhalen:

"Erdogan mag de kanker krijgen voor ook maar 5% van wat Assad allemaal flikt"

Dat jij alle kritiek op Assad wegwuift, hem vrijwel onfeilbaar ziet is op zichzelf een vorm van sektarische verheerlijking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2015 12:05:44 ]
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:08:32 #144
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151444934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat soort beelden kan je van elke golfstaat vinden. Arabieren hebben nou eenmaal een wat andere kijk op mensenrechten. Gek genoeg wordt alleen heel selectief gekeken bij welk regime we zoiets erg vinden en bij welk regime we zoiets niet erg vinden.
Misschien iets met na 5 jaar nog een burgeroorlog misschien?
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:10:28 #146
396550 Richestorags
pi_151444959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien iets met na 5 jaar nog een burgeroorlog misschien?
En dat is de schuld van Assad? Of is dat de schuld van alle landen die de "gematigde" rebellen maar wapens blijven geven waardoor Assad het niet van hen kan winnen en zij in de gebieden die ze hebben veroverd elkaar afmaken en terreur zaaien onder de bevolking?
pi_151444965
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:18 schreef rakotto het volgende:

[..]

Het zegt niets. Het enige wat wat zegt is wat in je hoofd draait, en dat is bij beiden ook niet veel soeps. Hitler zag er ook netjes uit en al, wil dat zeggen dat hij goed was?
Ook dat zegt wat. Hitler wilde "alleen" genocide plegen op joden terwijl die Islamic Front terroristen genocide willen op niet extremistische soennieten, joden, christenen, alawieten en sjiieten.
pi_151445100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Op basis van die aanname? Er zijn vanuit de Koran gezien zoveel meer redenen om hem Kafir te noemen echt niet alleen vanwege zijn wel / niet Alawisme. Daarnaast hoop ik maar voor zoon Assad dat ze tegen die tijd hebben kunnen vluchten, want er komt geen 3e generatie Assad inshallah.

[..]

[..]

Godsamme gast, doe niet zo dom, in de jaren 60/70 was er geen AKP.

Inmiddels wordt er niet eens getwijfeld over zijn lidmaatschap :')

[ afbeelding ]

[..]

Hier 'leuk' voorbeeldje

Met die mensen in dat laatste filmpje is weinig mis, het is een stuk slimmer om iemand waarvan je zeker weet dat hij ook echt bestaat te verheerlijken dan iemand waarvan niet eens zeker is dat hij bestaat. Baathisme is ook een stuk toleranter dan de main stream islam, prima om dat als religie te hebben.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:17:19 #149
396550 Richestorags
pi_151445128
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:16 schreef pietba het volgende:

[..]

Met die mensen in dat laatste filmpje is weinig mis, het is een stuk slimmer om iemand waarvan je zeker weet dat hij ook echt bestaat te verheerlijken dan iemand waarvan niet eens zeker is dat hij bestaat. Baathisme is ook een stuk toleranter dan de main stream islam, prima om dat als religie te hebben.
Ja maar snap het nou. Als kafir ben je een ntermensch.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:21:22 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_151445222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef pietba het volgende:

[..]

Ook dat zegt wat. Hitler wilde "alleen" genocide plegen op joden terwijl die Islamic Front terroristen genocide willen op niet extremistische soennieten, joden, christenen, alawieten en sjiieten.
Hitler wilde helemaal niet alleen maar Joden vermoorden. Hitler wilde een superras van bermenschen. Hij slachtte mongooltjes, zigeuners en homo's af, en als er toen moslims in Duitsland hadden gewoond hadden die bij de Joden in de trein gezeten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')