quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:36 schreef firefly3 het volgende:
reza1 = sadpanda? Geregistreerd op 2015 en ineens zoveel posten.
Syrie is een democratie wil je zeggen?quote:
Naar mijn weten bekleden sjieten in Bahrein ook hoge functies in het staatsapparaat, er zijn tijdens de laatste verkiezingen ook sjieten verkozen die nu in het parlement zitten, en volgens mij zijn er gewoon sjitische moskeeen:quote:In Syri zijn alle religies gelijk, in Bahrein worden sjiieten onderdrukt en wordt er geprobeerd ze te verdringen met soennieten uit andere landen.
Sommigen fluisteren dat er in Bahrain meer sjia moskeeen zijn dan soenni-moskeeen in Iran of de hoofdstad Teheran. Maar goed.quote:There are approximately 350 licensed Sunni mosques, while the number of licensed Shia places of worship includes 863 mosques and 589 matams (religious cultural centers). In newer residential developments such as Hamad Town and Isa Town, which often have mixed Shia and Sunni populations, there tends to be a disproportionate number of Sunni mosques.
Men beschuldigd de sjieten in Bahrein van het feit dat hun opstand wordt aangestuurd door Imam al-Akbar Khamenei vanuit Teheran en het willen omtoveren in een mullahstaat. En zeg nou eerlijk, dat wil toch niemand? Dan liever het relatief seculiere koningshuis dat uitstekende verhoudingen met het Westen heeft? Of niet? Uitstekende banden met het Westen en seculier, iets wat Assad niet heeft. Daarnaast heeft Assad eerder als wahabi-terroristen doorgestuurd naar Irak om daar huis te houden tegen niet alleen Amerikanen maar ook sjieten waar Zarqawi en zijn bandieten in Irak zich tegen keerden.quote:De opstand in Syri is gepland, sektarisch en vanuit het buitenland aangestuurd.
Reptillians?quote:
Government authorities responded to the civil unrest with increased arbitrary arrests, disappearances and torture, and carried out increasingly indiscriminate and highly lethal attacks on civilian areas perceived to be affiliated with the opposition. That such violations are still being perpetrated underline the impunity with which the Government continues to operatequote:
Veel democratischer dan alle golfstaten. Er zijn tenminste verkiezingen om het presidentschap, verkiezingen om het koningschap moet ik nog zien.quote:
quote:Sommigen fluisteren dat er in Bahrain meer sjia moskeeen zijn dan soenni-moskeeen in Iran of de hoofdstad Teheran. Maar goed.
Hou toch op, het regime importeert soennieten om de sjiieten te verdrukken dat kan je onmogelijk seculier noemen.quote:Uitstekende banden met het Westen en seculier, iets wat Assad niet heeft.
Wel nee hoe kom je daar bij, Assad steunde alleen de gematigde oppositie net als de VS nu doet in Syri toch. De gesteunde gematigden werden uitvoerig onderzocht door de Mukhabarat. Je moet niet zo generaliseren, er vinden nou eenmaal incidenten plaats.quote:Daarnaast heeft Assad eerder als wahabi-terroristen doorgestuurd naar Irak om daar huis te houden tegen niet alleen Amerikanen maar ook sjieten waar Zarqawi en zijn bandieten in Irak zich tegen keerden.
Waar staat nou dat hij een dictator is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Government authorities responded to the civil unrest with increased arbitrary arrests, disappearances and torture, and carried out increasingly indiscriminate and highly lethal attacks on civilian areas perceived to be affiliated with the opposition. That such violations are still being perpetrated underline the impunity with which the Government continues to operate
http://www.ohchr.org/EN/N(...)ewsID=15594&LangID=E
Dan is Syrie ook democratischer dan het Verenigd Koninkrijk of Nederland wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef reza1 het volgende:
Veel democratischer dan alle golfstaten. Er zijn tenminste verkiezingen om het presidentschap, verkiezingen om het koningschap moet ik nog zien.
Er zijn zeker ook geen sjitische imams die de vrijdagspreken houden? en ook geen soennitische?quote:Er zijn geen soennitische moskeen net als er geen sjiitische zijn. Dat is toch wel basis kennis, lees je eens in voordat je wat roept.
Dat is bevolkingspolitiek. Secularisme is staatsinrichting. Het Bahreinse koningshuis is 1000 maal seculierder dan jouw ayatollahs dat zijn. En laat ze nou net hen beschuldigen achter de shia-uprising in Bahrain te zitten. Wie wil nou een tweede ayatollahstaat aan de prachtige Arabische Golf?quote:Hou toch op, het regime importeert soennieten om de sjiieten te verdrukken dat kan je mogelijk seculier noemen.
Moet je bij Iraaks-sjitische politici en ministers zijn die Assad op een gegeven moment direct aanspraken en waarschuwden stoppen met het doorlaten van jihadisten naar Irak. Algemeen bekend.quote:Wel nee hoe kom je daar bij, Assad steunde alleen de gematigde oppositie
Daarom mag Assad niet klagen. Turkije doet wat Assad naar Irak toe deed na de Amerikaanse invasie. Niet piepen dus.quote:net als de VS nu doet in Syri toch.
Ja, de macht van Willie is echt te vergelijken met die van de koningen in de golfstaten,quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dan is Syrie ook democratischer dan het Verenigd Koninkrijk of Nederland wil je zeggen?
En Syri is weer seculierder dan Bahrein, niet meer klagen over Assad dus jij als dat het criterium is.quote:Het Bahreinse koningshuis is 1000 maal seculierder dan jouw ayatollahs dat zijn.
En moet jij bij christelijke en soennitische Syrische politici zijn die klagen over de steun van het westen en anderen aan terroristen.quote:Moet je bij Iraaks-sjitische politici en ministers zijn die Assad op een gegeven moment direct aanspraken en waarschuwden stoppen met het doorlaten van jihadisten naar Irak. Algemeen bekend.
Vandaar dat jij klaagt over wat Assad deed en tegelijk voor de westerse steunt aan de terroristen bent.quote:Daarom mag Assad niet klagen. Turkije doet wat Assad naar Irak toe deed na de Amerikaanse invasie. Niet piepen dus.
twitter:Isham_AlAssad twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 09:44:35Terrorists loyal to #Qatar-MB & #FSA thieves, robbed #Palestinian homes & raised prices of food for residents retained for 3 yrs in #Yarmouk reageer retweet
Ben je serieus aan het ontkennen dat hij een dictator is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:14 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waar staat nou dat hij een dictator is?
Jij bent dus duidelijk nooit in Syri geweest. Het eerste wat ik als antwoord kreeg wie die man was, was dat ik maar beter niet over hem kon praten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 06:56 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ja maar Assad is geen onderdrukkende dictator.
Op basis van die aanname? Er zijn vanuit de Koran gezien zoveel meer redenen om hem Kafir te noemen echt niet alleen vanwege zijn wel / niet Alawisme. Daarnaast hoop ik maar voor zoon Assad dat ze tegen die tijd hebben kunnen vluchten, want er komt geen 3e generatie Assad inshallah.quote:Dat wordt maar gewoon aangenomen ja vanwege zijn familie, en op basis van die aanname noem jij hem kafir. Dat lijkt me pas gevaarlijk, als jij vind dat Inshallah Assad's zoon wordt ook een dictator gevaarlijk is.
quote:Geen, wel individuen die niet in rencarnatie geloven.
Godsamme gast, doe niet zo dom, in de jaren 60/70 was er geen AKP.quote:Klinkt als AKP propaganda, hij schreef zelf een brief dat hij geen vrijmetselaar zou zijn.
Hier 'leuk' voorbeeldjequote:Nee, waar zie jij dat gebeuren?
Fitnah was ook zwaar propaganda, betekent niet dat het niet authentieke beelden zijn, kom nou.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:30 schreef Richestorags het volgende:
Dat tweede filmpje is overduidelijk propaganda, dat eerste is triest maar dat betekent niet dat Assad daar een directe hand in heeft. Toen die Amerikaan loco ging op dat dorp in Afghanistan zat Obama daar toch ook niet achter? En ja, in tijden van oorlog kan Bashar het zich ook niet veroorloven deze mannen aan te pakken, hij heeft elke soldaat nodig.
Dat soort beelden kan je van elke golfstaat vinden. Arabieren hebben nou eenmaal een wat andere kijk op mensenrechten. Gek genoeg wordt alleen heel selectief gekeken bij welk regime we zoiets erg vinden en bij welk regime we zoiets niet erg vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fitnah was ook zwaar propaganda, betekent niet dat het niet authentieke beelden zijn, kom nou.
Zie deze video geupload in 2011:
Hij wordt uitsluitend verweten van protesteren dat hij vrijheid en geld wil, als je vanaf het begin af al op deze manier aanpakt, dan wel een leger hem wat uit dit soort types bestaan die je verrot slaan 'omwille van de president' dan hou ik de president wel verantwoordelijk ja, internet zit vol met dit soort video's.
Sinds 2011 zijn er hervormingen geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent dus duidelijk nooit in Syri geweest. Het eerste wat ik als antwoord kreeg wie die man was, was dat ik maar beter niet over hem kon praten.![]()
Zoals?quote:Op basis van die aanname? Er zijn vanuit de Koran gezien zoveel meer redenen om hem Kafir te noemen echt niet alleen vanwege zijn wel / niet Alawisme.
Jaja, dat zeiden ook in 2011 dat Assad snel zou vallen. Inshallah zal Syri blijven vechten tegen de takfiri terroristen en onderdeel blijven van het as van verzet.quote:Daarnaast hoop ik maar voor zoon Assad dat ze tegen die tijd hebben kunnen vluchten, want er komt geen 3e generatie Assad inshallah.
Kan nep zijn en anders is het een incidentje.quote:
quote:
Sinds 2000 zijn er al hervormingen en 11 jaar later nog steedsquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:43 schreef reza1 het volgende:
[..]
Sinds 2011 zijn er hervormingen geweest.
Erdogan kan je maar beter ook niet bekritiseren.
Taghut, secularisme?quote:Zoals?
Leer lezen, ik zeg niet dat hij snel zal vallen, ik zeg Inshallah komt er geen 3e Assad.quote:Jaja, dat zeiden ook in 2011 dat Assad snel zou vallen. Inshallah zal Syri blijven vechten tegen de takfiri terroristen en onderdeel blijven van het as van verzet.
Dan zijn er wel heel veel eventueel neppe 'incidentjes'.quote:Kan nep zijn en anders is het een incidentje.
Dat er gemarteld wordt staat natuurlijk vast maar dat doen alle Arabische landen en sommige westerse landen ook.
Ik snap die gelijktrekkingen met Erdogan steeds niet, ik heb je al eerder gezegd een tijdje terug en 2 x heb je al aangegeven dat je me niet snapte, waarop ik het een 3e x zal herhalen:quote:![]()
In 2011, an AKP deputy declared, “Even touching Erdogan is a form of worship,” and in 2014 another AKP deputy proclaimed that Erdogan “carries all the attributes of Allah in himself.”
http://www.al-monitor.com(...).html##ixzz3WcAI3rSC
Misschien iets met na 5 jaar nog een burgeroorlog misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat soort beelden kan je van elke golfstaat vinden. Arabieren hebben nou eenmaal een wat andere kijk op mensenrechten. Gek genoeg wordt alleen heel selectief gekeken bij welk regime we zoiets erg vinden en bij welk regime we zoiets niet erg vinden.
En dat is de schuld van Assad? Of is dat de schuld van alle landen die de "gematigde" rebellen maar wapens blijven geven waardoor Assad het niet van hen kan winnen en zij in de gebieden die ze hebben veroverd elkaar afmaken en terreur zaaien onder de bevolking?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien iets met na 5 jaar nog een burgeroorlog misschien?
Ook dat zegt wat. Hitler wilde "alleen" genocide plegen op joden terwijl die Islamic Front terroristen genocide willen op niet extremistische soennieten, joden, christenen, alawieten en sjiieten.quote:Op maandag 6 april 2015 14:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het zegt niets. Het enige wat wat zegt is wat in je hoofd draait, en dat is bij beiden ook niet veel soeps. Hitler zag er ook netjes uit en al, wil dat zeggen dat hij goed was?
Met die mensen in dat laatste filmpje is weinig mis, het is een stuk slimmer om iemand waarvan je zeker weet dat hij ook echt bestaat te verheerlijken dan iemand waarvan niet eens zeker is dat hij bestaat. Baathisme is ook een stuk toleranter dan de main stream islam, prima om dat als religie te hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk nooit in Syri geweest. Het eerste wat ik als antwoord kreeg wie die man was, was dat ik maar beter niet over hem kon praten.
[..]
Op basis van die aanname? Er zijn vanuit de Koran gezien zoveel meer redenen om hem Kafir te noemen echt niet alleen vanwege zijn wel / niet Alawisme. Daarnaast hoop ik maar voor zoon Assad dat ze tegen die tijd hebben kunnen vluchten, want er komt geen 3e generatie Assad inshallah.
[..]
[..]
Godsamme gast, doe niet zo dom, in de jaren 60/70 was er geen AKP.
Inmiddels wordt er niet eens getwijfeld over zijn lidmaatschap
[ afbeelding ]
[..]
Hier 'leuk' voorbeeldje
Ja maar snap het nou. Als kafir ben je een ntermensch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:16 schreef pietba het volgende:
[..]
Met die mensen in dat laatste filmpje is weinig mis, het is een stuk slimmer om iemand waarvan je zeker weet dat hij ook echt bestaat te verheerlijken dan iemand waarvan niet eens zeker is dat hij bestaat. Baathisme is ook een stuk toleranter dan de main stream islam, prima om dat als religie te hebben.
Hitler wilde helemaal niet alleen maar Joden vermoorden. Hitler wilde een superras van bermenschen. Hij slachtte mongooltjes, zigeuners en homo's af, en als er toen moslims in Duitsland hadden gewoond hadden die bij de Joden in de trein gezeten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef pietba het volgende:
[..]
Ook dat zegt wat. Hitler wilde "alleen" genocide plegen op joden terwijl die Islamic Front terroristen genocide willen op niet extremistische soennieten, joden, christenen, alawieten en sjiieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |