abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151439036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 00:58 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ik neem alles van je aan, je weet zelluf.
O+
quote:
Maar dit soort zaken kan je niet eens indirect v stellen dat daaruit blijkt dat hij zelf zich toeschrijft aan alawitische denkbeelden en/of alawi "madhab".
Vanuit strikt usul figh en aqeedah bedoel je dan neem ik aan? Externe en indirecte referenties qua daden, omgeving en affiliatie zijn niet echt ooit discutabel geweest als het gaat om zijn beleid.

quote:
Maar dan is Erdogan ook kafir want die heeft de Egyptenaren in de Moslimbroederschaptijd secularisme aangeraden zoals ik al aangaf en de nieuwsartikelen + ophef van MB nog veel online is te vinden en daarmee expliciet dat seculiere boven een Islamitische staat en/of sharia geplaatst.
Ik heb daar enkele kanttekeningen bij, als Erdogan dit heeft gedaan is hij een kafir, simpel en duidelijk, maar de uitspraken die ik heb gehoord die zijn iets anders dan ga voor een seculier staat, waren meer neerkomend op wees als bestuur op gelijk afstand richting ieder religie, valt nog steeds wel onder secularisme, maar goed, ben daar een beetje partisan in.

Het punt is dat Assad gewoon wordt verketterd op basis van het feit dat hij uit alawitische ouders komt en nergens op basis van het feit dat hij zichzelf aan denkbeelden/opvattingen toeschrijft. Dat is opmerkelijk, derden zeggen dat hij iets gelooft maar nergens is een statement van meneer zelf te vinden waar dat ook maar in terug is te vinden op enigerwijze.

edit: klote quote, laatste stukje is verdwenen. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2015 01:08:47 ]
pi_151439115
media genieke fotos maken ze in deir

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151439284
een verloren generatie

Children with AK47 - next generation of ISIS soldier

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=1b9_1428319195#5MevVuZiJ3E5mFWS.99
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151440014
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 01:03 schreef Slayage het volgende:
arabthomness twitterde op maandag 06-04-2015 om 23:03:14 #Syria: with the capture of the regime checkpoint rebels are in full control of Kafr Shams, their 3rd victory in the south in under 2 weeks reageer retweet
[ afbeelding ]

Iraanse vlag? Geen SAA ?
pi_151440227
quote:
Als ze heelhuids overleven is het vele malen beter dan de regime martelingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151440249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 00:00 schreef Triggershot het volgende:
Schuif Assad even opzij, is verzet jegens een onderdrukkend dictator in het algemeen legitiem?
Ja maar Assad is geen onderdrukkende dictator.

quote:
Het is algemeen bekend dat Bashar een Alawiet is, hij heeft nooit iets geuit om dit te ontkennen.
Dat wordt maar gewoon aangenomen ja vanwege zijn familie, en op basis van die aanname noem jij hem kafir. Dat lijkt me pas gevaarlijk, als jij vind dat Inshallah Assad's zoon wordt ook een dictator gevaarlijk is.
quote:
Welke Alawitische stroming precies gelooft niet in de variant van 3-eenheid en reïncarnatie dan volgens jou?
Geen, wel individuen die niet in reïncarnatie geloven.

quote:
Ja leuk, maar een der voormalige presidenten van Turkije, Suleyman Demirel ( geverifieerd vrijmetselaar) , fel tegen de Islam en alles wat met de Islam te maken had zat ook te bidden als een Soeniet:
Klinkt als AKP propaganda, hij schreef zelf een brief dat hij geen vrijmetselaar zou zijn.

quote:
Daarnaast vraag je wel hoe zo dit hoe zo dat, maar je bent je er ook bewust van dat de die-hard alawieten rondom Assad hem ook nog eens vergoddelijken en aanbidden?
Nee, waar zie jij dat gebeuren?
pi_151440251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Zelfde lijn trek je met betrekking tot Bahrein neem ik dan aan? toch? Geen enkel verzet is legitiem tegen de Bahreinse staat of het nou soennitisch of sjitisch is?
Andere situatie.
Is het verzet tegen het Oekrainse regime wat door de Russen gesteund wordt legitiem? Mag de bevolking in de Krim zich verzetten en zich vrijwillig aansluiten bij Rusland?
pi_151440253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 06:56 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ja maar Assad is geen onderdrukkende dictator

loooool

Amnesty, de vn en rode kruis hebben het allemaal mis he
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151440255
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 06:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

loooool

Amnesty, de vn en rode kruis hebben het allemaal mis he
Waar noemt de VN en het Rode Kruis Assad een dictator?
pi_151440269
leithfadel twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 07:00:27 Strategic village in the West Ghouta under SAA fire control; #Hezbollah & the 1st Division storm Zabadani:http://t.co/7yL7H3ZvKe reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 06-04-2015 om 23:35:09 Islamist infighting creates controversy in the East Ghouta; Ahrar Al-Sham and Jaysh Al-Islam at odds:http://t.co/z98O4QC5am reageer retweet
pi_151440286
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:55:51 #Nasrallah: In 2006, the goal was to crackdown on the resistance in Lebanon and then make Syria submit; it was an American decision. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:57:15 #Nasrallah: #Assad cared for Syrian sovereignty; this government cannot be anyone's puppet; not the #US, or Arab Kings or Turkish Sultans. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:57:50 #Nasrallah: Furthermore, and researchers discussed this, the #US and its allies wants Syria as a door of oil; they want to own #Syria. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:59:10 #Nasrallah: When the events in #Daraa began, President al-#Assad opened his arms to all opposition; the #US prolonged the conflict. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:59:47 #Nasrallah: The #US wanted to prolong the conflict, empower sectarian takfiris - because its independent, because it's resistant. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 22:03:05 #Nasrallah: #Israel benefits the most from the conflict in #Syria. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 22:05:15 #Nasrallah: The people are against the Syrian government? How can it stand for 5 years? #Assad has popularity; he's not Mubarak, Gaddafi etc reageer retweet
  dinsdag 7 april 2015 @ 07:55:48 #112
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_151440435
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:06 schreef reza1 het volgende:
leithfadel twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 07:00:27 Strategic village in the West Ghouta under SAA fire control; #Hezbollah & the 1st Division storm Zabadani:http://t.co/7yL7H3ZvKe reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 06-04-2015 om 23:35:09 Islamist infighting creates controversy in the East Ghouta; Ahrar Al-Sham and Jaysh Al-Islam at odds:http://t.co/z98O4QC5am reageer retweet
En zo zullen die baardapen nog jaren doorgaan, ook in Idlib zullen ze elkaar gaan afmaken. Het totale failliet van de zogenaamde opstand, er is nooit enig serieus alternatief geboden voor Assad. Waarom zou hij die puppets die komen onderhandelen in Moskou serieus nemen? Ondertussen zijn ze op de flank ingehaald door extremistisch tuig uit het buitenland.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_151440555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 06:59 schreef reza1 het volgende:
Andere situatie.
Omdat?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151440578
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:55 schreef Szura het volgende:
En zo zullen die baardapen nog jaren doorgaan, ook in Idlib zullen ze elkaar gaan afmaken. Het totale failliet van de zogenaamde opstand,
Kan je nagaan hoeveel ze zouden hebben veroverd als de rebellen wel een blok vormden ipv elkaar af te maken. Nu ze elkaar doden kan Assad ze al niet definitief uitschakelen, laat staan als ze een eenheid vormden.

quote:
er is nooit enig serieus alternatief geboden voor Assad. Waarom zou hij die puppets die komen onderhandelen in Moskou serieus nemen? Ondertussen zijn ze op de flank ingehaald door extremistisch tuig uit het buitenland.
Niemand neemt die onderhandelingen serieus, net zoals niemand Netanyahu meer serieus neemt die over vrede onderhandelt. Is slechts voor de vorm in zowel Syrie als Israel.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151440580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:13 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat?
Waarom ontwijk je mijn vraag over Oekraïne? Als een vergelijking met Bahrein kan, kan er ook een vergelijking met Oekraïne gemaakt worden.
pi_151440592
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:16 schreef reza1 het volgende:
Waarom ontwijk je mijn vraag over Oekraïne?
Omdat Oekraine mij geen ene reet boeit maar Bahrein jou wel en jij niet uitlegt waarom. Zo ga je geen discussie aan. Dus nogmaals; waarom?
pi_151440597
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:55 schreef Szura het volgende:

[..]

En zo zullen die baardapen nog jaren doorgaan, ook in Idlib zullen ze elkaar gaan afmaken. Het totale failliet van de zogenaamde opstand, er is nooit enig serieus alternatief geboden voor Assad. Waarom zou hij die puppets die komen onderhandelen in Moskou serieus nemen? Ondertussen zijn ze op de flank ingehaald door extremistisch tuig uit het buitenland.
Het zijn niet alleen puppets ze hebben ook nog eens geen enkele invloed op de grond, zelfs al zouden er wat een akoord sluiten met Syrië dan zullen ze gewoon als verraders gezien worden door de terroristen.

[ Bericht 0% gewijzigd door reza1 op 07-04-2015 08:31:24 ]
pi_151440674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:00 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waar noemt de VN en het Rode Kruis Assad een dictator?
Lees het vn rapport maar over mensenrechten schendingen. Zijn dictoriaal beleid wordt daar uitvoerig besproken. Daar staan assad en isis ver boven alle andere groepen.
pi_151440680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:17 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat Oekraine mij geen ene reet boeit maar Bahrein jou wel en jij niet uitlegt waarom. Zo ga je geen discussie aan. Dus nogmaals; waarom?
Bahrein boeit me dan ook geen ene reet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151440706
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees het vn rapport maar over mensenrechten schendingen. Zijn dictoriaal beleid wordt daar uitvoerig besproken. Daar staan assad en isis ver boven alle andere groepen.
Link?
pi_151440745
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:26 schreef reza1 het volgende:
Bahrein boeit me dan ook geen ene reet.
Jawel want je had er al een mening over, alleen je wilt niet beargumenteren waarom. Het zijn ook nog eens je geloofsbroeders die door een soennitisch koningshuis onderdrukt worden. Je kent het gezegde he? "Wie A zegt moet B zeggen".

quote:
Je zou ook gewoon niet kinderachtig kunnen doen want als ik Google op 'forum.fok.nl aloulu oekraine' vind ik genoeg posts van je over Oekraïne waaronder een waarin je voor de executie van de gekozen president pleit.
Oekraine boeit me weinig. Als Poetin het morgen inneemt wens ik hem veel succes verder. Pas als het richting Polen gaat wordt dat anders.

Nu jij weer, waarom is Bahrein zo anders in jouw ogen?
pi_151440792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:12 schreef reza1 het volgende:
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:55:51 #Nasrallah: In 2006, the goal was to crackdown on the resistance in Lebanon and then make Syria submit; it was an American decision. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:57:15 #Nasrallah: #Assad cared for Syrian sovereignty; this government cannot be anyone's puppet; not the #US, or Arab Kings or Turkish Sultans. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:57:50 #Nasrallah: Furthermore, and researchers discussed this, the #US and its allies wants Syria as a door of oil; they want to own #Syria. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:59:10 #Nasrallah: When the events in #Daraa began, President al-#Assad opened his arms to all opposition; the #US prolonged the conflict. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 21:59:47 #Nasrallah: The #US wanted to prolong the conflict, empower sectarian takfiris - because its independent, because it's resistant. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 22:03:05 #Nasrallah: #Israel benefits the most from the conflict in #Syria. reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op maandag 06-04-2015 om 22:05:15 #Nasrallah: The people are against the Syrian government? How can it stand for 5 years? #Assad has popularity; he's not Mubarak, Gaddafi etc reageer retweet
pi_151440799
reza1 = sadpanda? Geregistreerd op 2015 en ineens zoveel posten.
pi_151440806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:31 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Nu jij weer, waarom is Bahrein zo anders in jouw ogen?
Syrië is geen dictatuur en Bahrein wel. In Syrië zijn alle religies gelijk, in Bahrein worden sjiieten onderdrukt en wordt er geprobeerd ze te verdringen met soennieten uit andere landen. De opstand in Syrië is gepland, sektarisch en vanuit het buitenland aangestuurd.
pi_151440833
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De terroristen zijn aliens ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')