Ja daar kom ik toch nietquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik postte hier toen ook nog niet. Was in het meettopic![]()
Nja volgende keer beter dan maar
Fattyquote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb kwabbetjes. (Onder de kin, rond benen en billen, buik en moobjes)
Vind ik ook goedquote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil in een park liggen met een lading bier en naar dames met korte rokjes staren
Des te meer reden om het wel te doenquote:
Ik nietquote:
Hoezo?quote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je zou wat meer tijd in de promotie kunnen steken vokgende keer!
Riv wil pannenkoeken met je eten, snap dat danquote:
Nja het zat al vol genoeg, dus zoals ik al zei, volgende keer beterquote:Op zondag 5 april 2015 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dan missen Art en ik de pannenkoeken niet.
Vol inderdaad, maar smaakte primaquote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het zat al vol genoeg, dus zoals ik al zei, volgende keer beter
Ze moet ons niet, rival. Ik weet genoegquote:Op zondag 5 april 2015 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dan missen Art en ik de pannenkoeken niet.
Ga je nu zelf pannenkoeken bakken?quote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze moet ons niet, rival. Ik weet genoeg
Smakelijk in ieder geval, en hier is vanavond kruidenbotersteaksquote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, is wel voor herhaling vatbaar ja. Maar niet vandaag.
Zware levenquote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze moet ons niet, rival. Ik weet genoeg
Nah Utrecht verdient het wel. Het is onvoorstelbaar dat dit Ajax op plek 2 staat.quote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zal nog wel 1-2 worden tegen 10 man, niet zo zeuren
Ik heb geen idee van de stand oidquote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zal nog wel 1-2 worden tegen 10 man, niet zo zeuren
Ja, gewoon saai. Terwijl Utr-Ajx eigenlijk nooit saai is.quote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah Utrecht verdient het wel. Het is onvoorstelbaar dat dit Ajax op plek 2 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |