quote:Op zondag 5 april 2015 12:03 schreef artelligence het volgende:
Worstenbroodjes en curry. Meer heb je ook niet nodig voor een fijn Pasen.
Geen 20 gekookte eieren al op hebbenquote:
Gegarandeerd.quote:Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik er gegarandeerd een week lang plezier van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel mooi. Sommigen maar vijf minuten.quote:Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik er gegarandeerd een week lang plezier van.
quote:Op zondag 5 april 2015 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gegarandeerd.HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Insgelijks Samskequote:
Staat je goed Yvquote:
En wat is je record?quote:
29. Paar jaar geleden. Flink ziek geweestquote:
Whyyquote:Op zondag 5 april 2015 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
29. Paar jaar geleden. Flink ziek geweest
The chick with too many eggsquote:Op zondag 5 april 2015 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
29. Paar jaar geleden. Flink ziek geweest
Wedstrijdje met m'n oudste broer destijds. Hij was net eerder met het laatste ei pakken verdammt noch malquote:
Bring it onquote:Op zondag 5 april 2015 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Zou wel een wedstrijdje chocolade-eieren eten doen, maar echte eieren, nah
Gatverdammequote:Op zondag 5 april 2015 12:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wedstrijdje met m'n oudste broer destijds. Hij was net eerder met het laatste ei pakken verdammt noch mal
Dit geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik win alle eetwedstrijden.Eet zo snel dat ik al gewonnen heb voordat ik iets voel.
29 ja? Gvd, heb ik concurrentie?quote:Op zondag 5 april 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik win alle eetwedstrijden.Eet zo snel dat ik al gewonnen heb voordat ik iets voel.
Challenge acceptedquote:Op zondag 5 april 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
UPC werkt niet mee, geen voetbal op tv.quote:Op zondag 5 april 2015 12:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Chocolade aan het eten tijdens voetbal. Tot nu toe een best goede Pasen
Art weet.quote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Ik zou trainen als ik jou was.
Ik krijg nu de indruk dat Straw gewoon een menselijk zwart gat is. Je gooit er alles in en het verdwijnt meteen zonder dat er iets verandert.quote:
goed plan, ik ga meteen beginnenquote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Ik zou trainen als ik jou was.
Wow, dat is echt absurd veelquote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef Samzz het volgende:
Wedstrijd eieren eten met m'n tante, 35-32 en twee dagen ziek.
Dat kloptquote:
Ik dacht dat ik snel pizza at....quote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef Dqod het volgende:
Ik wil wel een pizzaeetwedstrijd met Straw. Ben benieuwd of ik het nog in me heb na al die jaren :$
Sorry, was vergeten dat je al zo bejaard bentquote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd kan dat fataal zijn lief
Ga je nu de "ouwe lul"-kaart spelen?quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd kan dat fataal zijn lief
6 pizza's in een uur? Mwahquote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik snel pizza at....
Ik zou trainen.
Pizza, my specialty.quote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef Dqod het volgende:
Ik wil wel een pizzaeetwedstrijd met Straw. Ben benieuwd of ik het nog in me heb na al die jaren :$
Dat is dan wel jammer.quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Nooit meer. Wel verloren, though
.
Lekker daarna samen barfen. Schept een band *';quote:
Ah ook een hoeveelheid. Ok, dan win je het misschien wel. Dacht wie het snelst een pizza opeet.quote:Op zondag 5 april 2015 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
6 pizza's in een uur? Mwah
Al betwijfel ik ten zeerste of ik daartoe nog in staat ben op mijn oude leeftijd
6 in een uur?! Dat red ik nooit.quote:Op zondag 5 april 2015 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
6 pizza's in een uur? Mwah
Al betwijfel ik ten zeerste of ik daartoe nog in staat ben op mijn oude leeftijd
Misschien is dat laatste beter voor me, tegenwoordig :$quote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ook een hoeveelheid. Ok, dan win je het misschien wel. Dacht wie het snelst een pizza opeet.
Heel veel water gedronken die dag, maag opgerekt, lichtjes gegeten etc etc.quote:
Ristorantes. Verschillende smakenquote:
6 mini's lukken me wel. Maar 6 van 30 cm (har har) echt niet.quote:
Ik ben niet normaal qua postuur, hoor. Maar dat eiereneten is ook al jàren geleden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef artelligence het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat jullie dan zo normaal zijn qua postuur? Verbranden jullie die zooi snel? Ik nietAls ik het etiket van een colafles lees, stapelt het vet zich al op
Het kan ook overal gaan zitten en niet enkel in je buikquote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef artelligence het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat jullie dan zo normaal zijn qua postuur? Verbranden jullie die zooi snel? Ik nietAls ik het etiket van een colafles lees, stapelt het vet zich al op
Die vullen voor geen meter, daar kan ik er ook wel zes van opquote:
Twee van die American pizza's lukt me in ongeveer 20 minuten. Misschien dat er nog een derde bijpast. Maar zes? Nee, denk het niet.quote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
6 mini's lukken me wel. Maar 6 van 30 cm (har har) echt niet.
Met pizzeriapizza's krijg ik er iig geen 6 op :$quote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee, die vind ik niet zo lekker dus dan zou ik niet meedoen.
Wellicht omdat ik bijna dagelijks sowieso 1,5/2 uur fiets en fysiek werk doe? I dunno :$quote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef artelligence het volgende:
Nee, maar ik heb kwabbetjes. (Onder de kin, rond benen en billen, buik en moobjes)quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het kan ook overal gaan zitten en niet enkel in je buik
Daarom. Dat gaat in principe prima. Wat ik hierboven al zegquote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vullen voor geen meter, daar kan ik er ook wel zes van op.
Pics van je moobs waar ik al zolang op wachtquote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb kwabbetjes. (Onder de kin, rond benen en billen, buik en moobjes)
Ja dat helpt wel inderdaad!quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met pizzeriapizza's krijg ik er iig geen 6 op :$
[..]
Wellicht omdat ik bijna dagelijks sowieso 1,5/2 uur fiets en fysiek werk doe? I dunno :$
Ik ook een beetje, al train ik het er wel van af. Merk dat ik iets meer spiermassa krijg op mijn armen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb kwabbetjes. (Onder de kin, rond benen en billen, buik en moobjes)
Stapelen werkt dan echt niet.quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef netchip het volgende:
[..]
Twee van die American pizza's lukt me in ongeveer 20 minuten. Misschien dat er nog een derde bijpast. Maar zes? Nee, denk het niet.
Guess so. Redelijk stabiel rond de 55 kgquote:
ik had links in mijn nek een vlek rode ronde uitslag van een shawl, mijn moeder dacht dat het een zuigzoen wasquote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef Samzz het volgende:
Noooh, rare rode vlekken tussen m'n schouderbladen. Misschien komt het van m'n nieuwe shampoo
.
Werk?quote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga me verder klaarmaken en dan ben ik weg
Later en fijne pasen enzullks![]()
Mooie reddingquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik had links in mijn nek een vlek rode ronde uitslag van een shawl, mijn moeder dacht dat het een zuigzoen was
Later Dqodquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga me verder klaarmaken en dan ben ik weg
Later en fijne pasen enzullks![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je moobs waar ik al zolang op wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein. Zuipen in Nimmaquote:
Barbquote:
Misschien was het wel een zuigzoen en vertel je een smoesje nuquote:
Deze vlek is echt 20 cm groot of zoquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik had links in mijn nek een vlek rode ronde uitslag van een shawl, mijn moeder dacht dat het een zuigzoen was
Ben nog niet echt wakkerquote:
Oh zo. Nee ik hou het imago van mijn UI netjes hoogquote:Op zondag 5 april 2015 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was het wel een zuigzoen en vertel je een smoesje nu
Hoi jijquote:
Pak een glas water en gooi dat over je hoofdquote:
Ik zie hetquote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik hou het imago van mijn UI netjes hoog
Geeft niet. Dat je zo snel dingen vergeet is ook wel een waarschuwing hequote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten dat je al zo bejaard bent
Nee, heb nergens last van verder. Alleen daar... Toch maar naar de dokter als t niet beter wordt met m'n wonderzalf.quote:Op zondag 5 april 2015 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei dat is wel groot. En als je je shampoo los test op je pols ofzo? Zelfde effect?
Nja mijn belevingswereld is gewoon anders. Daar vind ik je gewoon nog niet bejaard, dus eigenlijk was het gewoon een complimentquote:Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat je zo snel dingen vergeet is ook wel een waarschuwing he
Neequote:Op zondag 5 april 2015 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak een glas water en gooi dat over je hoofd
[..]
Ik zie het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |