Ja, dat is zo, want heb gisteren alles in huis gehaald om ook pannenkoeken te makenquote:Op zondag 5 april 2015 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan moet ik eens uitzoeken of dat op andere vlakken ook zo is
Voor deze ene keer dan, volgen er geen:quote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een grapje is niet hetzelfde als liegen.
quote:
Hoe genereusquote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan, volgen er geen:
[..]
Pannenkoekenmeet?quote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, want heb gisteren alles in huis gehaald om ook pannenkoeken te maken
Oew, die heb ik allang niet meer gehadquote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, want heb gisteren alles in huis gehaald om ook pannenkoeken te maken
Zo ben ikquote:
Ik had net nog koude pannenkoeken bij het ontbijtquote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe laat word ik verwacht?quote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja kreeg er zin in, dus dan maar uitvoerenquote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had net nog koude pannenkoeken bij het ontbijt
Leuk om te weten dat ik zo'n invloed heb!
Ik dacht, die komt met billenkoek. Maar dit is ook goedquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja kreeg er zin in, dus dan maar uitvoeren
Zo slechtquote:Op zondag 5 april 2015 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan moet ik eens uitzoeken of dat op andere vlakken ook zo is
Geen uitnodiging gezienquote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar maanden terug toen ik wel een pannenkoekenmeet had bij mij thuis?
Schikt dat?
Vreetbuikjequote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik eet ze deze keer allemaal lekker zelf op
Dat doe ik wel in DMquote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, die komt met billenkoek. Maar dit is ook goed.
Toen kende ik je nog niet. Of ik heb het gemist.quote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar maanden terug toen ik wel een pannenkoekenmeet had bij mij thuis?
Schikt dat?
Net of je iemand moet kennen om daar pannenkoeken bij te komen etenquote:Op zondag 5 april 2015 13:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen kende ik je nog niet. Of ik heb het gemist.
Anders weet je toch ook niet of er een pannenkoekenmeet is?quote:Op zondag 5 april 2015 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of je iemand moet kennen om daar pannenkoeken bij te komen eten
Daarom stond het ook online mopquote:Op zondag 5 april 2015 13:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Anders weet je toch ook niet of er een pannenkoekenmeet is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |