Ja, ik ook.quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Air Berlin AB8844 Düsseldorf-Olbia, abflug 06:20, ankunft 08:25
Ik heb een maand of wat geleden een mail gekregen met nieuwe vluchttijden, en dat wat ik boven postte, is wat daarin stond.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Log maar eens in via Air Berlin, dan zie je de nieuwe tijden. schijnbaar. Is mij verteld.
Don't shoot the messenger..quote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb een maand of wat geleden een mail gekregen met nieuwe vluchttijden, en dat wat ik boven postte, is wat daarin stond.
Je hebt gelijk, als ik inlog staat wat jij postte.quote:
Check die naafs, zo nep as can bequote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Oksel het volgende:
Kano!!!
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Wel ff checken dat ze echt zijn.
Dat laatstequote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Handig, dan wordt je er tenminste soignee afgereden in de afdaling, omdat ze minder fijn sturen dan je Eastons.
Alhoewel, kunnen de meesten die de AGR rijden totaal niet sturen, dus de kans dat dit gebeurt is ook weer niet zo groot.
Mijn naam er ook even onder gezet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild dat ik dit geen stijl vind
Vond de kleuren inderdaad al wat vreemd aandoen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Check die naafs, zo nep as can be
Mensen die nepperds verkopen op mp
Nepperds
Marktplaats
Mensen
In een omloopje kan je een beroerde bocht wat makkelijker corrigeren idd. Knap gereden Patty!quote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door al die haakse bochten moet je steess vol aanzetten. Als je dan de bocht vierkant doorgaat, moet je nog harder aanzetten. Gewoon veel zwaarder dan een rondje met doortrap bochten of omloop. Elke bocht weer is vol concentratie proberen zo goed mogelijk door te sturen. Net F1
Deze zijn wat voor jou. 948 gram voor de complete set: https://www.bike-componen(...)-Laufradsatz-p32933/quote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef Oksel het volgende:
Dit ziet er ook wel aardig uit:
http://www.bakkerracingpr(...)usc-black-label.html
Relatief licht, goede lagers, G3 spaakpatroon moet je van houden. En natuurlijk Campa.
Heb em ook gereden, mocht vooraan starten, kon het bijhouden, maar merkte dat ik op het lange rechte stuk niet explosief genoeg was om meteen na de bocht in het wiel te blijven zitten. Moest dus elke keer gaatje laten vallen en dit dan over de lengte van de hele strook dichtrijden, frustrerend. Hierdoor was het te zwaar voor mij, na 50 minuten moest ik eraf. De andere bochten waren wel lekker, ruim voor bocht gaatje laten vallen, net voor de bocht nog ff goed aanzetten en dan lekker rustig in het wiel na de bocht.quote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door al die haakse bochten moet je steess vol aanzetten. Als je dan de bocht vierkant doorgaat, moet je nog harder aanzetten. Gewoon veel zwaarder dan een rondje met doortrap bochten of omloop. Elke bocht weer is vol concentratie proberen zo goed mogelijk door te sturen. Net F1
Het kan altijd beter , ik heb je natuurlijk maar 1x echt zien fietsen , maar toen was je inderdaad taai genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Had er al moeten zijn? Dat klinkt net alsof hij er niet is. Ben prima fit, 21% vetpercentage, 86kg. Veel benen getraind, en 100km fiets ik eenvoudig. En dat de basis goed is merkte ik na de winter in Excel. En ook bijv. met Grip, kon aan 't eind nog lekker meerijden.
Deze giro is niet het moment dat ik op m'n best wil zijn, zie 't meer als een leuke oefenweek met leuke ritjes. Ze zijn te kort om dood op te gaan, dus zie 't met goede moed tegemoet. De sportful giro is m'n hoofddoel.
Bijzonder triest wel, hij heeft iets van 4 wielsets te koop en wat sturen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Check die naafs, zo nep as can be
Mensen die nepperds verkopen op mp
Nepperds
Marktplaats
Mensen
Het grootste verschil wat ik uit de tool gehaald krijg bij 40 km/h gemiddeld over 40 km, is 1:25. Het verschil tussen de HED stinger disc en de Mavic Box Wheel. Dat dan als je in een driehoeksvorm je rondje zou rijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
Volgens die site zou het verschil tussen zonda's en de beste wielen (HED-3, dus een trispoke TT/triathlon wiel) 24 seconden zijn op 1 uur lang 40 km/uur fietsen. Dat is 0.7%
Met 45 km/uur is het 23 seconden en 50 km/uur 25 seconden.
Zouden die verschillen echt zo dicht bij elkaar liggen?
HED H3 Zipp 01:48 44quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het grootste verschil wat ik uit de tool gehaald krijg bij 40 km/h gemiddeld over 40 km, is 1:25. Het verschil tussen de HED stinger disc en de Mavic Box Wheel. Dat dan als je in een driehoeksvorm je rondje zou rijden.
Uit deze data blijkt gewoon dat het inderdaad bijna niet uitmaakt welke wielen je er onder monteert in groepsverband. Alleen bij een individuele timetrail is de wielkeuze belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |