Balen van/voor Gerrit.quote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, leuk. Gerrit gaat niet mee, last van z'n hart. Jos Wolfkamp rijdt wel mee.
Volgens mij start de M 15 minuten voor de G, dus de G haalt de M in?
Heb je al eerder de M gedaan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Balen van/voor Gerrit.
Je kunt er wel vanuit gaan dat de G de M inhaalt, tenzij de splitsing al redelijk vroeg is.
Dat kan wel onhandige situaties opleveren.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Oksel het volgende:
Ja, die soigneefactor, waar staat die op die site Biz?
Hoog.quote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
dus dit jaar voor 't eerst de M? Hoe verwacht je 't niveau?
Je hoort mij dat niet zeggen. Maar dit weekend wel of niet fietsen zou niks uitmaken. Je basis is dus prima, nergens om druk over te maken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Had er al moeten zijn? Dat klinkt net alsof hij er niet is. Ben prima fit, 21% vetpercentage, 86kg. Veel benen getraind, en 100km fiets ik eenvoudig. En dat de basis goed is merkte ik na de winter in Excel. En ook bijv. met Grip, kon aan 't eind nog lekker meerijden.
Deze giro is niet het moment dat ik op m'n best wil zijn, zie 't meer als een leuke oefenweek met leuke ritjes. Ze zijn te kort om dood op te gaan, dus zie 't met goede moed tegemoet. De sportful giro is m'n hoofddoel.
Waarom zou je als goede fietser bij de M mee doen als er een G is? Dat snap ik dus echt niet. Hoeveel man starten er ongeveer aan de M? Enig idee?quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoog.
Veel italiaanse cycloteams aan de start, ook bij de M. Aan de M doen meer mee dan aan de G. Ik verwacht ongeveer halverwege te zitten, maar kan ook nog tegenvallen.
Okay schatje, dankjequote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hoort mij dat niet zeggen. Maar dit weekend wel of niet fietsen zou niks uitmaken. Je basis is dus prima, nergens om druk over te maken.
Omdat de afstand korter is.quote:Op maandag 6 april 2015 21:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom zou je als goede fietser bij de M mee doen als er een G is? Dat snap ik dus echt niet. Hoeveel man starten er ongeveer aan de M? Enig idee?
Echt? Oh. Door hoge tempo / tempowisselingen? Drukte? Chaos?quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Patroon het volgende:
Nieuwe ploeggenoten reden alle voorjaars trainingskoersen uit, maar hadden vandaag geen schijn van kans in 1e criterium. Vlogen er 1 voor 1 in de eerste rondes af. Toch heel wat anders..
Fiets niks mee.. Alleen rubber van een shifter beetje beschadigd.quote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Skin grows back, is de fiets heel?
Als je als goede renner de M doet ben je oprecht een Mietje..quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat de afstand korter is.
Ik denk ongeveer 300-400.
quote:
Wanneer kom je aan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je als goede renner de M doet ben je oprecht een Mietje..Nouja, wordt sowieso leuk. Ben erg benieuwd. Je herkent m'n Bianchi wel
Door al die haakse bochten moet je steess vol aanzetten. Als je dan de bocht vierkant doorgaat, moet je nog harder aanzetten. Gewoon veel zwaarder dan een rondje met doortrap bochten of omloop. Elke bocht weer is vol concentratie proberen zo goed mogelijk door te sturen. Net F1quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Echt? Oh. Door hoge tempo / tempowisselingen? Drukte? Chaos?
Zelfde vlucht. En je vlucht is dus later.. check maar. Je vliegt om 0830 ofzo, met tussenlanding in Berlijn. Is veranderd. Graag gedaanquote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wanneer kom je aan?
Ik vlieg volgende week donderdagochtend (om 06:20)van Düsseldorf.
Klinkt zwaar inderdaad. Dan moet je echt goed voorin zitten. Ik zou er inderdaad binnen 20 minuten afmoeten, veel te hoog in m'n HF daardoor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door al die haakse bochten moet je steess vol aanzetten. Als je dan de bocht vierkant doorgaat, moet je nog harder aanzetten. Gewoon veel zwaarder dan een rondje met doortrap bochten of omloop. Elke bocht weer is vol concentratie proberen zo goed mogelijk door te sturen. Net F1
Air Berlin AB8844 Düsseldorf-Olbia, abflug 06:20, ankunft 08:25quote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zelfde vlucht. En je vlucht is dus later.. check maar. Je vliet om 0830 ofzo, met tussenlanding in Berlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |