Hij had campagnolo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:54 schreef dop het volgende:
Klein rondje gedaan door de stad.
Zag zowaar een bakfietskoerier, hij was meer gesoineerd dan ik
dat niet witte bullit met shimano schijfremmen geloof ik, je kent hem wel!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:54 schreef dop het volgende:
Volgens de verkoper zijn het DT180 naven, zal hem eens vragen om een detailfoto, want die DT180 naven zien er in de echte variant toch echt anders uit volgens mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb die MP wieltjes bij ffwd even onder de aandacht gebracht. ben benieuwd hoe lang ze er nog staan.
dat iemand een keer nepperts koop zal me een worst wezen, ben zelf ook niet heilig.
maar dit is gewoon oplichting
gelul 100% zeker weten Novatec 271/372 die wielen schreeuwen aliexpress aan alle kantenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:39 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens de verkoper zijn het DT180 naven, zal hem eens vragen om een detailfoto, want die DT180 naven zien er in de echte variant toch echt anders uit volgens mij..
Jup, ben benieuwd of ie nog reageert.. Vast nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef dop het volgende:
[..]
gelul 100% zeker weten Novatec 271/372 die wielen schreeuwen aliexpress aan alle kanten
De naaf op foto 2 is een andere naaf dan die op foto 8.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef dop het volgende:
[..]
gelul 100% zeker weten Novatec 271/372 die wielen schreeuwen aliexpress aan alle kanten
Heeft ook 2 verschillende naven op de foto's staan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:39 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens de verkoper zijn het DT180 naven, zal hem eens vragen om een detailfoto, want die DT180 naven zien er in de echte variant toch echt anders uit volgens mij..
foto 8 is andere naaf waar van ik niet gelijk kan zien wat het is (platte spaken andere foto's ronde)quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De naaf op foto 2 is een andere naaf dan die op foto 8.
Foto 2 lijkt inderdaad op novatec, die op foto 8 lijkt wel op DT.
Mijn internetspeurtocht leidt in de richting van Bitex rar12 achternaaf op de laatste foto.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:19 schreef dop het volgende:
[..]
foto 8 is andere naaf waar van ik niet gelijk kan zien wat het is (platte spaken andere foto's ronde)
maar bij the realdeal is de body zwart.
ook deze body heeft precies de kleur van een novatec naaf
True. Daarom zei ik ook "lijkt op". Het blijft gewoon namaak die hij doorverkoopt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:19 schreef dop het volgende:
[..]
foto 8 is andere naaf waar van ik niet gelijk kan zien wat het is (platte spaken andere foto's ronde)
maar bij the realdeal is de body zwart.
ook deze body heeft precies de kleur van een novatec naaf
op aliexpress zit er 90% novatec in en anders powerway, de laatste is denk powerway r13quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mijn internetspeurtocht leidt in de richting van Bitex rar12 achternaaf op de laatste foto.
Foto 6 van die "dura ace" wielen. Gewoon een Novatec sticker. Heb 'm gemailed dat het een oplichter is. Wanneer ik in NL zou zijn, had ik een afspraak met 'm gemaakt.....quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De naaf op foto 2 is een andere naaf dan die op foto 8.
Foto 2 lijkt inderdaad op novatec, die op foto 8 lijkt wel op DT.
Treurig zegquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:39 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dit is denk ik 1 van de vele hoor.quote:
Kom wel vaker "replica" advertenties tegen, maar meestal zijn verkopers nog wel zo "netjes" om er bij te vermelden dat het om namaak gaat. Deze dus niet.. Kwalquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is denk ik 1 van de vele hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:54 schreef dop het volgende:
Goed werk. De halve wereld tuint erin. Weet jan de toerder veel. Ken ook iemand die op mp zonder te weten nep ffwd's kocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb die MP wieltjes bij ffwd even onder de aandacht gebracht. ben benieuwd hoe lang ze er nog staan.
dat iemand een keer nepperts koop zal me een worst wezen, ben zelf ook niet heilig.
maar dit is gewoon oplichting
jep en vaak gaat het dan om 1 enkel setje tegen een prijs waar van je weet dat ze spijt hebben van hun aankoop en er maar weer vanaf willenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:35 schreef iScream. het volgende:
[..]
Kom wel vaker "replica" advertenties tegen, maar meestal zijn verkopers nog wel zo "netjes" om er bij te vermelden dat het om namaak gaat. Deze dus niet.. Kwal
Je plaatjes al gecheckt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
Sinds ik die nieuwe pedalen op mn fiets heb, heb ik daags na ritjes een enorm branderige pijn in mn rechter knie.... Alleen rechts....
Zadelhoogte heb ik gechecked en die moet gewoon goed zijn...
Heb natuurlijk nu ook een tijdje nieuwe schoenen (en dus daar plaatjes op gedaan), maar die had ik al vóór de pedalen en toen geen last.. Maar kan natuurlijk dat die klachten een soort van incubatietijd hadden zeg maar...
Waar moet ik naar kijken?
Zou best kunnen dat er door slijtage van je pedaal er meer speling op zat, waardoor je meer "bewegingsvrijheid" had en dus gemakkelijker in de voor jou juiste houding gingen. Bij nieuwe pedalen zit alles weer vaster, waardoor je wellicht nu pas merkt dat de plaatjes dus niet helemaal perfect staan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
Sinds ik die nieuwe pedalen op mn fiets heb, heb ik daags na ritjes een enorm branderige pijn in mn rechter knie.... Alleen rechts....
Heb natuurlijk nu ook een tijdje nieuwe schoenen (en dus daar plaatjes op gedaan), maar die had ik al vóór de pedalen en toen geen last.. Maar kan natuurlijk dat die klachten een soort van incubatietijd hadden zeg maar...
opspelende maniscus ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef muzas het volgende:
Daar heb ik onwijs mee zitten kutten... heb nu de bal van mn voet wel waar die hoort... maar de laterale hoek zeg maar (toe in/out) ben ik nog niet helemaal uit.quote:
Asjeblieft niet zeg, ben net terug van een blessurequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |