Gelukkig maar dat de berijder van de fiets ook nog een verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HED H3 Zipp 01:48 44
HED H3 HED 01:08 27
HED H3 Bontrager 01:37 39
Dus 3 keer hetzelfde wiel, 3 verschillende databases en flinke verschillen.
maw, het is maar net hoe je test.
Wat ik echt grappig vond was dat er niet een meest aero helm is (bij een TT houding). Door de houding is de ene helm meer geschikt voor de ene berijder en de andere helm meer geschikt voor de ander.quote:
quote:In the end, if you’re the kind of rider who looks for tiny incremental improvements in
the performance of your kit, you should focus on finding the lightest rims rather than the lightest overall wheel. Or you could just do what the rest of us do, and go for the ones that look the coolest.
Veel pros hebben aan het begin ook moeite met Aero tt helm. Je moet echt 50 minuten vooruit blijven kijken , kijk naar je stuur en het is alsof je de remparachute activeertquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik echt grappig vond was dat er niet een meest aero helm is (bij een TT houding). Door de houding is de ene helm meer geschikt voor de ene berijder en de andere helm meer geschikt voor de ander.
De huidige TT helmen zijn ook allemaal korter dan vroeger volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel pros hebben aan het begin ook moeite met Aero tt helm. Je moet echt 50 minuten vooruit blijven kijken , kijk naar je stuur en het is alsof je de remparachute activeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb die MP wieltjes bij ffwd even onder de aandacht gebracht. ben benieuwd hoe lang ze er nog staan.
dat iemand een keer nepperts koop zal me een worst wezen, ben zelf ook niet heilig.
maar dit is gewoon oplichting
[ Bericht 56% gewijzigd door dop op 07-04-2015 09:11:06 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Wat gaan die doen aan de vlucht van wombcat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
heb het ook bij ffwd even onder de aandacht gebracht. ben benieuwd hoe lang ze er nog staan.
Ik had ook al met die gast gemaild met de vraag welke assen gebruikt zijn in de wielenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
heb het ook bij ffwd even onder de aandacht gebracht. ben benieuwd hoe lang ze er nog staan.
http://www.carbonxsports.(...)ess-br-xhb00702.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:03 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik had ook al met die gast gemaild met de vraag welke assen gebruikt zijn in de wielenDie stuurtjes die hij verkoopt zijn ook nep, rechtstreeks van Aliexpress.
Jep. Dat is zodat je makkelijk naar beneden kan kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De huidige TT helmen zijn ook allemaal korter dan vroeger volgens mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten ze maar niet zo hard rijden in de laatste 500 meter. Zelf schuld. Kutwielrenners.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/wielrenn(...)are-val-stetina.html
Effe een pion erop en dan rijd er niemand meer tegenaan
Ik gaf enkel aan dat dat weekend wel of niet fietsen geen enkele invloed zal hebben. De basis had er al moeten zijn, en oksel geeft aan dat die er is. Prima toch. Stel hem enkel gerust dat niet erg is dat hij nu rust pakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:14 schreef dop het volgende:
[..]
Het kan altijd beter , ik heb je natuurlijk maar 1x echt zien fietsen , maar toen was je inderdaad taai genoeg.
Patroon je moet soms ff bedenken dat dit recreatiefwielrennen is.
krijg het gevoel dat er ergens wat oud zeer zit dat mee speelt in je reactie's op Oksel.
Oksel kan aardig uit de voeten en gaat hopelijk een hoop lol hebben in zijn Giro.
en dan die achterlijk hoge voetbalsokken... samen met die rare broekspijppjes.... nopequote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ketting op het binnenblad, veel te lang ventiel voor, bidon in de houder, kerel staat erbij te kijken alsof ie net in zn broek heeft gepoept, en zn ene broekspijp zit hoger dan zn andere.
En wie gaat er nou in hemelsnaam op een bochtige bosweg midden op de weg staan. Zometeen komt er een auto een beetje sportief aangereden, en die walst je zo plat.
Het vreemde is dat het wel lijkt alsof het hoort, die kortere broekspijpquote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ketting op het binnenblad, veel te lang ventiel voor, bidon in de houder, kerel staat erbij te kijken alsof ie net in zn broek heeft gepoept, en zn ene broekspijp zit hoger dan zn andere.
En wie gaat er nou in hemelsnaam op een bochtige bosweg midden op de weg staan. Zometeen komt er een auto een beetje sportief aangereden, en die walst je zo plat.
Ik had dat ook op een gegeven moment. Niet kunnen oplossen, nu doe ik het altijd op jouw manier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:41 schreef the_critic het volgende:
is er iets veranderd in de upload van strava? Normaal hing ik de garmin eraan.. en dan zocht ie zelf direct naar nieuwe ritjes. Nu moest ik zelf in de directory van de garmin opzoek naar de ritjes om ze te selecteren..
Heb ik ook. Sowieso is strava kut in chrome, krijg constant een foutmeldingen. Tegenwoordig doe ik strava in internet explorerquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:41 schreef the_critic het volgende:
is er iets veranderd in de upload van strava? Normaal hing ik de garmin eraan.. en dan zocht ie zelf direct naar nieuwe ritjes. Nu moest ik zelf in de directory van de garmin opzoek naar de ritjes om ze te selecteren..
fijn dat het dus iig niet aan mij ligt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook. Sowieso is strava kut in chrome, krijg constant een foutmeldingen. Tegenwoordig doe ik strava in internet exploreren de rest het browsen in chrome.
Je kan toch ook garminconnect aan strava koppelen? Denk dat ik dat dan ga doen. Synchroniseren vind ik fijner dat zelf uploaden. Ook voor de dagen dat ik vergeet te uploadenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef the_critic het volgende:
[..]
fijn dat het dus iig niet aan mij ligt.
eerder was Chome juist makkelijker... kon je meerdere ritjes selecteren en bij IE maar 1.. nu juist dus chrome minder... jammer
Geen last hier. Juist bij IE doet Strava het niet bij me...quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook. Sowieso is strava kut in chrome, krijg constant een foutmeldingen. Tegenwoordig doe ik strava in internet exploreren de rest het browsen in chrome.
Het werkte op het laatst sowieso al minder bij mij toen ik ook af en toe ging uploaden van mn telefoon. Precies dezelfde rit maar op de garmin misschien paar seconden later uitgezet ging ie dan toch een 2e keer uploaden. Heel irritant.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef the_critic het volgende:
[..]
fijn dat het dus iig niet aan mij ligt.
eerder was Chome juist makkelijker... kon je meerdere ritjes selecteren en bij IE maar 1.. nu juist dus chrome minder... jammer
Huh? Je logde dan een rit dubbel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het werkte op het laatst sowieso al minder bij mij toen ik ook af en toe ging uploaden van mn telefoon. Precies dezelfde rit maar op de garmin misschien paar seconden later uitgezet ging ie dan toch een 2e keer uploaden. Heel irritant.
Ja, Garmin logt automatisch natuurlijk, maar doe mn woon-werk ritjes altijd ook met telefoon. Als ik dat in t weekend upload deed van de garmin moest je alle woon-werk ritjes gaan verwijderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |