SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Ragnar gaat ook doodquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:47 schreef Ethanolic het volgende:
gvd waarom moet Athelstan nou weer dood
Gisteren is ep7 uitgekomen maat, ga kijken!quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
GVD vikings moet gewoon met nieuw seizoen uitkomen
Oke dadelijk, eerst ff op mezelf geilenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren is ep7 uitgekomen maat, ga kijken!
oke, lepel ik nog even een beker Chunky Monkey naar binnenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oke dadelijk, eerst ff op mezelf geilen
Had je die ep gezien met piana vs pete denken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke, lepel ik nog even een beker Chunky Monkey naar binnen
sabbaticalquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
is awesome weer naar de hoeren ofzo waar is hij?
Ray is 1.84m geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dunno 145 vs 115 maar wel hoger VP, wie is dan groter?
Dan ben je net zo groot als ik. En weeg je het dubbele van mijquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben idd wel 2 cm groter
Van chemo verlies je idd niet alleen je vet maar ook je haar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
ik zit nu in een lichte cut ben toch al kkdroog
Vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan ben je net zo groot als ik. En weeg je het dubbele van mij
lol ben jij 60kg danquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan ben je net zo groot als ik. En weeg je het dubbele van mij
145 zei je toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Lol denken dat ik maar 120 kg weeg![]()
quote:I'm a 23 yr old male FA kissless virgin. I have sort of accepted my fate. I still live with my parents [obviously] and have one sibling: a sister. I got the short end of the stick [literally] we're both 5'7" and I'm acne ridden and below average looking whereas she's conventionally attractive and thin.
She's 16, was away for a year and came back a few months ago. I think she's started to realize the power she has now as she brings back 2-3 different guys a week and as fate would have it her room is next to mine so I hear it all... the headboard banging, the bed squeaking, the moaning, the "f-**** **** I love you".
One time they thought they were home alone so they were really going at it thud squeak thud squeak thud squeak ah-AH-AHHH thud squeak and I just started jacking off to them banging and pretending I knew what it was like to be so desired and wanted.
I came into my hand and rushed to the bathroom to wash it off and looked at the mirror in despair and loathing at the face that stared back at me.
The worst is both that I bump into the guys [always tall and/or handsome...] sometimes and they look at me smugly with such pity and disgust as if someone like me could ever be related to her (and truth be told if only I were born a girl...) and also that our mother doesn't seem to mind that she brings all these strangers into our house and she doesn't even have a boyfriend... probably 10 UNIQUE people a month.
tl;dr: I now almost always jerk off when I'm laying in bed listening to my sister going at it next door..
geen zorgen dat heelt weer na tijdjequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
toompje wordt steeds meer dunner en steeds meer scheurtjes erin
denk dat je beter ff gaat luben volgende x vriendquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
toompje wordt steeds meer dunner en steeds meer scheurtjes erin
Reddit in dit geval, maar das nog ergerquote:
quote:
Whehehe, sws.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Reddit in dit geval, maar das nog erger
Maarja zou me idd ook niks verbazen als er miscers zijn die het doen
wat betekent FAquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof het niet echt kan, je wil niet weten wat voor erge FA's er bestaan
Groeit vanzelf dicht als je het met rust laat. Ervaringsexpertquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
als ie scheurt
moet dan dat stukje restvlees laten wegsnijden ofiets?
Wil je zo lang wachten dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
1e dans @ de bruiloft toch?
Voor jou wacht ik tot ze de tijd kunnen terugdraaien!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wil je zo lang wachten dan?
right in the feels
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Voor jou wacht ik tot ze de tijd kunnen terugdraaien!
maar je bent niet langer als 175 he? want dan gaat het feestje niet doorquote:
hoe ging je vriend daar toen mee om?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Groeit vanzelf dicht als je het met rust laat. Ervaringsexpert
maar dan krijg je zo'n vieze lillike vleeswond lijkt mequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Groeit vanzelf dicht als je het met rust laat. Ervaringsexpert
Ja, ik en ze maken/rekken een nieuwe voor je.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
als ie scheurt
moet dan dat stukje restvlees laten wegsnijden ofiets?
GRS bijna net zo strak als marlies!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:38 schreef dannyz5 het volgende:
[..]
Laat de chicks maar aan mij over, jij mag zeker 200+ squatten. Ze hebben er echt officiële barbells die erg zwaar beladen kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Beach-san.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen mij vast niet aanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
GRS bijna net zo strak als marlies!
Pak ze!
Tadaaa, BB maatje inquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zal binnenkort eens wat BB maatjes vragen om de BB topic te komen vullen.
Dan hebben jullie wat streefjes als BB biches!
Ik blijft wel beetje lief, anders word mijn nieuwe schema voor mn vreten helemaal holocaustquote:
Marlies is heilig, mag niequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Does ff marlies pic ( ideaalbeeld voor vrouwtje! )
Oke oke, maar ik ga zondag wel mee naar BF.quote:
Maandag* En jaaa is goed, doen wequote:Op zondag 5 april 2015 00:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oke oke, maar ik ga zondag wel mee naar BF.
Wil ik wel ff voor hier duopic @ goeie spiegel daar oke?
Oja, maandag.quote:
gewoon 1 doosje xl eierenquote:Op zondag 5 april 2015 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
hoeveel eieren gaan jullie pakken vandaag jonges?
Nee hoor, zie je niks vanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar dan krijg je zo'n vieze lillike vleeswond lijkt me
ik behoud graag de esthetiek van mn piemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |