Reddit in dit geval, maar das nog ergerquote:
quote:
Whehehe, sws.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Reddit in dit geval, maar das nog erger
Maarja zou me idd ook niks verbazen als er miscers zijn die het doen
wat betekent FAquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof het niet echt kan, je wil niet weten wat voor erge FA's er bestaan
Groeit vanzelf dicht als je het met rust laat. Ervaringsexpertquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
als ie scheurt
moet dan dat stukje restvlees laten wegsnijden ofiets?
Wil je zo lang wachten dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
1e dans @ de bruiloft toch?
Voor jou wacht ik tot ze de tijd kunnen terugdraaien!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wil je zo lang wachten dan?
right in the feels
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Voor jou wacht ik tot ze de tijd kunnen terugdraaien!
maar je bent niet langer als 175 he? want dan gaat het feestje niet doorquote:
hoe ging je vriend daar toen mee om?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Groeit vanzelf dicht als je het met rust laat. Ervaringsexpert
maar dan krijg je zo'n vieze lillike vleeswond lijkt mequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Groeit vanzelf dicht als je het met rust laat. Ervaringsexpert
Ja, ik en ze maken/rekken een nieuwe voor je.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
als ie scheurt
moet dan dat stukje restvlees laten wegsnijden ofiets?
GRS bijna net zo strak als marlies!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:38 schreef dannyz5 het volgende:
[..]
Laat de chicks maar aan mij over, jij mag zeker 200+ squatten. Ze hebben er echt officiële barbells die erg zwaar beladen kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Beach-san.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen mij vast niet aanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
GRS bijna net zo strak als marlies!
Pak ze!
Tadaaa, BB maatje inquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zal binnenkort eens wat BB maatjes vragen om de BB topic te komen vullen.
Dan hebben jullie wat streefjes als BB biches!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |