SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Ragnar gaat ook doodquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:47 schreef Ethanolic het volgende:
gvd waarom moet Athelstan nou weer dood
Gisteren is ep7 uitgekomen maat, ga kijken!quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
GVD vikings moet gewoon met nieuw seizoen uitkomen
Oke dadelijk, eerst ff op mezelf geilenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren is ep7 uitgekomen maat, ga kijken!
oke, lepel ik nog even een beker Chunky Monkey naar binnenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oke dadelijk, eerst ff op mezelf geilen
Had je die ep gezien met piana vs pete denken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke, lepel ik nog even een beker Chunky Monkey naar binnen
sabbaticalquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
is awesome weer naar de hoeren ofzo waar is hij?
Ray is 1.84m geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dunno 145 vs 115 maar wel hoger VP, wie is dan groter?
Dan ben je net zo groot als ik. En weeg je het dubbele van mijquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben idd wel 2 cm groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |