quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Spezz. Prima toch, als niemand wil draaien gewoon inderdaad in stukjes verlengen
Kan je dan niet je show van vanavond een uurtje vervroegen? Ik wil weer op tijd gaan slapen.

OK,quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In het R49 topic posten en op tijd naar bed willen gaan
Dat gaat niet samen he?

Niemand dwingt je om tot het eind te luisteren he?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK,tot ooit dan
Nee, maar echt bijtijds slapen, morgen nog genoeg te poetsen voor het bezoek komt.

Reclame voor Radio 49 is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet zo van de logo's. Dan voel ik me een reclame object.

Ow, dan tune ik zo wel al uit en ga lekker mijn eigen herrie luisterenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om tot het eind te luisteren he?
Ik ga om 11 uur wel liedjes draaien waar je niet tegen kan

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Reclame voor Radio 49 is nooit verkeerd.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan tune ik zo wel al uit en ga lekker mijn eigen herrie luisteren

Je hebt zo van die dagenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja had van 10-12 gepland omdat ik er vanuit ging dat iemand anders misschien zou willen draaien…
Rooster nu maar aangepast dan
Maar goed, kan altijd zijn dat er aan het eind nog niemand wil draaien en de show alsnog tot 12 uur duurt

Oh ik deed net even Lynyrd Skynyrd Freebird om dat te doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt zo van die dagen
Ik ben deze week al genoeg met shows en zo bezig geweest, dus vind het wel even lekker om relaxed te luisteren. Komt ook bij dat ik anders toch op Auto-DJ zou moeten draaien, wassen draaien nog etc.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Even zomaar een vraagje?
Zal het maandag druk zijn in de roze buurt te Amsterdam?Ga er maar vanuit van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was afgelopen donderdag al veel drukker dan normaal
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Even zomaar een vraagje?
Zal het maandag druk zijn in de roze buurt te Amsterdam?Ga je daar eieren zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.

Bummer... Ik heb het liever rustig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel
Het was afgelopen donderdag al veel drukker dan normaal

Zijn ze puur? Zo ja, kan je ze nergens veilig verbergen....quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse Snel de Paasijtjes van brouwerij 't IJ in veiligheid brengt

Nah, 7% alcohol slechtsquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn ze puur? Zo ja, kan je ze nergens veilig verbergen....

Geen Marillion liefhebber?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, een mooi moment om te kijken hoe het met mijn was staat

Je bent vergeten je papieren zakdoekje uit je zak te halen.... Heul de was vol met pluis...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, een mooi moment om te kijken hoe het met mijn was staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent vergeten je papieren zakdoekje uit je zak te halen.... Heul de was vol met pluis...Liever dat dan een briefje van 5 of 10 euro dat je in je snelheid ooit eens even in je zak hebt gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.

Oh man ik heb daar ook altijd zo een schurft aan! Ik denk dan alleen altijd aan de bejaarden om me heen die er helemaal geen hol van snappen en dan gaat t wel weer en krijg ik medelijden met hun...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
UPC met hun nieuwe zender indeling
Alle zenders weer opnieuw moeten zoeken….
En dan al die kutzenders uiteraard in het begin

Oh, valt wel mee hoor, maar niet 'bijzonder' genoeg om achter de laptop te blijven zitten terwijl er nog een was opgehangen moet wordenquote:

Ah op die fiets…quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee hoor, maar niet 'bijzonder' genoeg om achter de laptop te blijven zitten terwijl er nog een was opgehangen moet worden

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent vergeten je papieren zakdoekje uit je zak te halen.... Heul de was vol met pluis...Negatief het was een witte wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah op die fiets…
Mooi op tijd terug

Ik snap ook niet waarom dat ook elk jaar maar moetquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh man ik heb daar ook altijd zo een schurft aan! Ik denk dan alleen altijd aan de bejaarden om me heen die er helemaal geen hol van snappen en dan gaat t wel weer en krijg ik medelijden met hun...

Uh, in theorie wel, is in de praktijk gelukkig mij nog niet overkomenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds een was vol pluis hebben, alleen valt het niet zo op.

Ik begrijp er ook geen hol van maar irritant is het idd wel! Ik had het hier met Caiway een keer 3x in 1 jaar.... Toen heb ik het opgegeven. Ik kijk zelden tv dus waarom doe ik het eigenlijk...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat ook elk jaar maar moet
Zwaar irritant… en ik heb al een grafhekel aan UPC…

Mij wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in theorie wel, is in de praktijk gelukkig mij nog niet overkomen

Manboobs? Jij hebt ze?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
Dit is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lang een BH van mij geweest, maar nu vind ik deze wel weer lekker!

Ik controleer 99x mijn zakken voor ik de was in de machine doe. Alhoewel ik laatst bij het leeghalen wél een aansteker vond die ik al een paar dagen kwijt was.quote:

quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik controleer 99x mijn zakken voor ik de was in de machine doe. Alhoewel ik laatst bij het leeghalen wél een aansteker vond die ik al een paar dagen kwijt was.

Die aansteker vind ik dan meestal in de trommel van mn wasmachine.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik controleer 99x mijn zakken voor ik de was in de machine doe. Alhoewel ik laatst bij het leeghalen wél een aansteker vond die ik al een paar dagen kwijt was.

Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die aansteker vind ik dan meestal in de trommel van mn wasmachine.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
Maandag van 9-11 in de ochtend: Dj Melting - 1e uur Klassiek met Pasen, 2e uur females

Doet ie het dan ook nog?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die aansteker vind ik dan meestal in de trommel van mn wasmachine.

Maandag van 9-11 in de ochtend: Dj Melting - 1e uur Klassiek met Pasen, 2e uur females

Verbazingwekkend genoegquote:

En ik las te snel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook
Was wat onhandig geformuleerd.

Woohooquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:10 schreef Spezza19 het volgende:

BoHemianquote:

quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Woohoo
Bespreking is over, ik ga weer op huus an

quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zorg je er dan ook voor dat je internet hebt in je slaapkamer?

Mobiel kan ik ook fokken en luisteren, maar ik kan de laptop ook meenemenquote:

Niet verrassendquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een onfatsoenlijk tuig zijn die incassobureaus ook.
Die flikkers die om 20-ish euro liepen te nuilen hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat ik om onderliggende stukken vroeg.

Weet je zeker dat het niet een poging tot oplichting was?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een onfatsoenlijk tuig zijn die incassobureaus ook.
Die flikkers die om 20-ish euro liepen te nuilen hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat ik om onderliggende stukken vroeg.

Fosielquote:

Tussen door wel prima te doenquote:

Nog een voorkeur?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tussen door wel prima te doen
Mag ik de Carpenters nu verzoeken?

Was ik ook wel ietwat vervelend qua vragen om informatie, maar pleur ook maar lekker dood als je nu om zooi uit 2011/2012 vraagt.quote:

Jambalaya (On the Bayou)quote:

Helemaal voor dat bedragquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was ik ook wel ietwat vervelend qua vragen om informatie, maar pleur ook maar lekker dood als je nu om zooi uit 2011/2012 vraagt.

Of slapen in de woonkamer of kabeltje trekken...quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mobiel kan ik ook fokken en luisteren, maar ik kan de laptop ook meenemen
Alleen is mijn wifi daar een beetje instabiel

Valt over te pratenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of slapen in de woonkamer of kabeltje trekken...

Denk dat ze vooral afhaakten op het punt waar ik van hun een schriftelijk overzicht wou van AL mijn betalingen aan [partij] met een verklaring dat ik ook niks anders betaald zou hebben. Omdat opvragen van afschriften mij geld zou kosten en ik dit op hun zou verhalen mocht blijken dat ik op welke wijze dan ook ik dit bedrag wel had voldaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal voor dat bedrag
Maar officieel is de verjaringstermijn 5 jaar

Proest..... Ik wist hetquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er was 1 afspraak, niet klussen....

Geweldige country is dit tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |