quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Spezz. Prima toch, als niemand wil draaien gewoon inderdaad in stukjes verlengen
Kan je dan niet je show van vanavond een uurtje vervroegen? Ik wil weer op tijd gaan slapen.
OK,quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In het R49 topic posten en op tijd naar bed willen gaan
Dat gaat niet samen he?
Niemand dwingt je om tot het eind te luisteren he?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK,tot ooit dan
Nee, maar echt bijtijds slapen, morgen nog genoeg te poetsen voor het bezoek komt.
Reclame voor Radio 49 is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet zo van de logo's. Dan voel ik me een reclame object.
Ow, dan tune ik zo wel al uit en ga lekker mijn eigen herrie luisterenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om tot het eind te luisteren he?
Ik ga om 11 uur wel liedjes draaien waar je niet tegen kan
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Reclame voor Radio 49 is nooit verkeerd.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan tune ik zo wel al uit en ga lekker mijn eigen herrie luisteren
Je hebt zo van die dagenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja had van 10-12 gepland omdat ik er vanuit ging dat iemand anders misschien zou willen draaien…
Rooster nu maar aangepast dan
Maar goed, kan altijd zijn dat er aan het eind nog niemand wil draaien en de show alsnog tot 12 uur duurt
Oh ik deed net even Lynyrd Skynyrd Freebird om dat te doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt zo van die dagen
Ik ben deze week al genoeg met shows en zo bezig geweest, dus vind het wel even lekker om relaxed te luisteren. Komt ook bij dat ik anders toch op Auto-DJ zou moeten draaien, wassen draaien nog etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Even zomaar een vraagje?
Zal het maandag druk zijn in de roze buurt te Amsterdam?Ga er maar vanuit van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was afgelopen donderdag al veel drukker dan normaal
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Even zomaar een vraagje?
Zal het maandag druk zijn in de roze buurt te Amsterdam?Ga je daar eieren zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Bummer... Ik heb het liever rustig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel
Het was afgelopen donderdag al veel drukker dan normaal
Zijn ze puur? Zo ja, kan je ze nergens veilig verbergen....quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse Snel de Paasijtjes van brouwerij 't IJ in veiligheid brengt
Nah, 7% alcohol slechtsquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn ze puur? Zo ja, kan je ze nergens veilig verbergen....
Geen Marillion liefhebber?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, een mooi moment om te kijken hoe het met mijn was staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |