Je bent vergeten je papieren zakdoekje uit je zak te halen.... Heul de was vol met pluis...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, een mooi moment om te kijken hoe het met mijn was staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent vergeten je papieren zakdoekje uit je zak te halen.... Heul de was vol met pluis...Liever dat dan een briefje van 5 of 10 euro dat je in je snelheid ooit eens even in je zak hebt gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Oh man ik heb daar ook altijd zo een schurft aan! Ik denk dan alleen altijd aan de bejaarden om me heen die er helemaal geen hol van snappen en dan gaat t wel weer en krijg ik medelijden met hun...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
UPC met hun nieuwe zender indeling
Alle zenders weer opnieuw moeten zoeken….
En dan al die kutzenders uiteraard in het begin
Oh, valt wel mee hoor, maar niet 'bijzonder' genoeg om achter de laptop te blijven zitten terwijl er nog een was opgehangen moet wordenquote:
Ah op die fiets…quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee hoor, maar niet 'bijzonder' genoeg om achter de laptop te blijven zitten terwijl er nog een was opgehangen moet worden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent vergeten je papieren zakdoekje uit je zak te halen.... Heul de was vol met pluis...Negatief het was een witte wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah op die fiets…
Mooi op tijd terug
Ik snap ook niet waarom dat ook elk jaar maar moetquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh man ik heb daar ook altijd zo een schurft aan! Ik denk dan alleen altijd aan de bejaarden om me heen die er helemaal geen hol van snappen en dan gaat t wel weer en krijg ik medelijden met hun...
Uh, in theorie wel, is in de praktijk gelukkig mij nog niet overkomenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds een was vol pluis hebben, alleen valt het niet zo op.
Ik begrijp er ook geen hol van maar irritant is het idd wel! Ik had het hier met Caiway een keer 3x in 1 jaar.... Toen heb ik het opgegeven. Ik kijk zelden tv dus waarom doe ik het eigenlijk...quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat ook elk jaar maar moet
Zwaar irritant… en ik heb al een grafhekel aan UPC…
Mij wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in theorie wel, is in de praktijk gelukkig mij nog niet overkomen
Manboobs? Jij hebt ze?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
Dit is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lang een BH van mij geweest, maar nu vind ik deze wel weer lekker!
Ik controleer 99x mijn zakken voor ik de was in de machine doe. Alhoewel ik laatst bij het leeghalen wél een aansteker vond die ik al een paar dagen kwijt was.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik controleer 99x mijn zakken voor ik de was in de machine doe. Alhoewel ik laatst bij het leeghalen wél een aansteker vond die ik al een paar dagen kwijt was.
Die aansteker vind ik dan meestal in de trommel van mn wasmachine.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik controleer 99x mijn zakken voor ik de was in de machine doe. Alhoewel ik laatst bij het leeghalen wél een aansteker vond die ik al een paar dagen kwijt was.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die aansteker vind ik dan meestal in de trommel van mn wasmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |