Niet verrassendquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een onfatsoenlijk tuig zijn die incassobureaus ook.
Die flikkers die om 20-ish euro liepen te nuilen hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat ik om onderliggende stukken vroeg.
Weet je zeker dat het niet een poging tot oplichting was?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een onfatsoenlijk tuig zijn die incassobureaus ook.
Die flikkers die om 20-ish euro liepen te nuilen hebben nooit meer wat van zich laten horen nadat ik om onderliggende stukken vroeg.
Fosielquote:
Tussen door wel prima te doenquote:
Nog een voorkeur?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tussen door wel prima te doen
Mag ik de Carpenters nu verzoeken?
Was ik ook wel ietwat vervelend qua vragen om informatie, maar pleur ook maar lekker dood als je nu om zooi uit 2011/2012 vraagt.quote:
Jambalaya (On the Bayou)quote:
Helemaal voor dat bedragquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was ik ook wel ietwat vervelend qua vragen om informatie, maar pleur ook maar lekker dood als je nu om zooi uit 2011/2012 vraagt.
Of slapen in de woonkamer of kabeltje trekken...quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mobiel kan ik ook fokken en luisteren, maar ik kan de laptop ook meenemen
Alleen is mijn wifi daar een beetje instabiel
Valt over te pratenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of slapen in de woonkamer of kabeltje trekken...
Denk dat ze vooral afhaakten op het punt waar ik van hun een schriftelijk overzicht wou van AL mijn betalingen aan [partij] met een verklaring dat ik ook niks anders betaald zou hebben. Omdat opvragen van afschriften mij geld zou kosten en ik dit op hun zou verhalen mocht blijken dat ik op welke wijze dan ook ik dit bedrag wel had voldaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal voor dat bedrag
Maar officieel is de verjaringstermijn 5 jaar
Proest..... Ik wist hetquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er was 1 afspraak, niet klussen....
Geweldige country is dit tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |