Wel goed oppassen wat je dat kind dan te eten geeft en niet teveel.quote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt niet veel aan te doen hoor... moet als het goed is vanzelf weer overgaan...
Later wel hoor, moest een afweging maken. Ze was gezellig met zus en 2 vriendinnen in het buitenland. Heb het niet verteld omdat ik het daar gezellig wilde laten. Lastige keuze.quote:Op zondag 5 april 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat naar ook voor moeders om dan niet in de buurt te kunnen zijn
kleintjes drogen enorm snel uit, dus misschien wel vocht gekregenquote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt niet veel aan te doen hoor... moet als het goed is vanzelf weer overgaan...
en goed drinkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel goed oppassen wat je dat kind dan te eten geeft en niet teveel.
Uiteindelijk inderdaad niets, maar dokter had het al over darmen die niet goed functioneerde enzo. Bleek toch niet zo te zijn, en inderdaad geen enkele medicatie was het bestequote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
In zo'n geval zijn oma's wel handig.quote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Later wel hoor, moest een afweging maken. Ze was gezellig met zus en 2 vriendinnen in het buitenland. Heb het niet verteld omdat ik het daar gezellig wilde laten. Lastige keuze.
Sterkte in elk geval...quote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Later wel hoor, moest een afweging maken. Ze was gezellig met zus en 2 vriendinnen in het buitenland. Heb het niet verteld omdat ik het daar gezellig wilde laten. Lastige keuze.
Nee hoor, gaat eindelijk allemaal goed. Opgelucht dus blijf nog wel even.quote:
Wonen allebei om de hoek, maar zijn een beetje zenuwenlijers,quote:Op zondag 5 april 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In zo'n geval zijn oma's wel handig.
Dan vallen die af.quote:Op zondag 5 april 2015 01:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wonen allebei om de hoek, maar zijn een beetje zenuwenlijers,
jawel dat komt wel goed en ja jij mag blijven hoor, maar ik ging er van tussenquote:Op zondag 5 april 2015 01:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat eindelijk allemaal goed. Opgelucht dus blijf nog wel even.
quote:Op zondag 5 april 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
jawel dat komt wel goed en ja jij mag blijven hoor, maar ik ging er van tussen
Te gekke band. Rick was een coole zanger, ja hij leeft nog, gelukkig, maar de Kecks waren toppie. Vooral live.quote:
Want je was er bij?quote:
Vaak wel bij de Kecks. Mooie herinneringen.quote:
Mijn vader overleed toen ik net 3 weken 18 jr, was.quote:Op zondag 5 april 2015 01:27 schreef Bayswater het volgende:
Maar van velen hier is paps of mams wellicht al overleden, zoals bij mij. Hoe hebben/gaan jullie afscheid genomen/nemen om er maar eens een luchtig onderwerp in te gooien.
Sjezus, ik was 39, wel net in scheiding enzo dus allemaal kut. Maar hoe en wat toen bij zo jong?quote:Op zondag 5 april 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader overleed toen ik net 3 weken 18 jr, was.
Is al een tijdje geleden.
Ach, na 34 jr. ben je er wel aan gewend, gelukkig leeft mijn lieve moeder wel nog.quote:Op zondag 5 april 2015 01:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sjezus, ik was 39, wel net in scheiding enzo dus allemaal kut. Maar hoe en wat toen bij zo jong?
Gelukkig hebben we Harry Jekkers en Tori Amos nog. Mooiste liedjes over vaders naar mijn mening.quote:Op zondag 5 april 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, na 34 jr. ben je er wel aan gewend, gelukkig leeft mijn lieve moeder wel nog.
Mijn broertje was toen pas 12 jr.
Die van mij is nog helemaal bij de pinken, gelukkig maar, lichamelijk wat minder natuurlijk, maar ja, ze is ook 83 jr.quote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
Mijn vader heeft het tot 1998 vol gehouden... Fok bestond toen nog niet.... Mijn moeder leeft in dr eigen wereldje...
Dat wordt de mijne dit jaar...quote:Op zondag 5 april 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij is nog helemaal bij de pinken, gelukkig maar, lichamelijk wat minder natuurlijk, maar ja, ze is ook 83 jr.
Ze woont te ver weg en dat zal ook zo blijvenquote:Op zondag 5 april 2015 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarom maar op tijd naar bed, ze wil graag dat ik vanmiddag langs kom.
Mijn moeder woont op 100 meter, bewust hier heen gehaald. Kleine van 3 op loopafstand, en wij dus ook op de hoek. Daarbij kunnen we haar goed in de gaten houden op haar 77equote:Op zondag 5 april 2015 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarom maar op tijd naar bed, ze wil graag dat ik vanmiddag langs kom.
veel plezierquote:Op zondag 5 april 2015 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga paaseieren zoeken...
Al wat gevonden?quote:Op zondag 5 april 2015 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
In de dakgoot kijken. Daar worden ze altijd verstopt.quote:Op zondag 5 april 2015 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je nog steeds bovenaan bij de voetbalmanager?quote:
Nog wel. Maar deze ronde iets te veel Vitesse opgesteld.quote:Op zondag 5 april 2015 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de dakgoot kijken. Daar worden ze altijd verstopt.
[..]
Sta je nog steeds bovenaan bij de voetbalmanager?
Zou wel gezellig zijn voor je vriendin jahquote:Op zondag 5 april 2015 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij staat er hier thee en bananabread voor me klaar, misschien moet ik maar eens naar beneden gaan
Bij gebrek aan iets anders, dan maar met je iPad.quote:Op zondag 5 april 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn voor je vriendin jah![]()
Is het net een beetje rot voor haar dat je al vanaf 10 uur gisteravond met je ipad in bed lag?
Nee, dat klonk ook niet zo zoals DDM haar beschreef, maar om nou de hele avond op FOKquote:Op zondag 5 april 2015 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan iets anders, dan maar met je iPad.
Vriendin lijkt me ook geen party pooper...
Ik snapte dat gisteravond ook niet zo goed, vriendin beneden voor de tv en Doedeze boven in bed met iPad. Maar ik snap die vriendschap sowieso niet.quote:Op zondag 5 april 2015 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat klonk ook niet zo zoals DDM haar beschreef, maar om nou de hele avond op FOK
te gaan zitten als je bij je vriendin logeert , vin iik ook weer zo eh...ongezellig om het
woord dan maar eens te gebruiken
Oh dat had ik dus ook, dat ik er niks van snapte.. en ja eigenlijk vind ik het ook een beetjequote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte dat gisteravond ook niet zo goed, vriendin beneden voor de tv en Doedeze boven in bed met iPad. Maar ik snap die vriendschap sowieso niet.
Wat is een leven zonder aannames?quote:Op zondag 5 april 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh dat had ik dus ook, dat ik er niks van snapte.. en ja eigenlijk vind ik het ook een beetje
onbeleefd als je ergens gaat logeren om dan de hele avond op FOK te gaan zitten, maar die vriendin
heeft misschien wel geen idee dat ze dat doet, maar dat laatste is een aanname
Zo ziet het doorsnee huwelijk er toch uit?quote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik snapte dat gisteravond ook niet zo goed, vriendin beneden voor de tv en Doedeze boven in bed met iPad.
Ja een leven zonder aannames kan niet natuurljkquote:Op zondag 5 april 2015 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is een leven zonder aannames?
Misschien heeft Doedeze er wel een goede reden voor en zoals Doedoeze haar beschrijft vind ik die vriendin nou ook niet als de allergezelligste klinken, vreemde vriendschap.
Dat is na járen en als je 24 uur op elkaars lip zit, niet als je een weekend komt logeren denk ikquote:Op zondag 5 april 2015 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo ziet het doorsnee huwelijk er toch uit?
De ene persoon in de ene kamer en de partner in een andere kamer. Samen eten en af en toe wat samen doen.
Mijn man en ik zitten 's avonds in dezelfde kamer, op dezelfde bank ook trouwens en een huwelijk, waarin je elkaar dus dagelijks ziet is wat mij betreft niet te vergelijken met een vriendschap waarbij je elkaar niet regelmatig ziet.quote:Op zondag 5 april 2015 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo ziet het doorsnee huwelijk er toch uit?
De ene persoon in de ene kamer en de partner in een andere kamer. Samen eten en af en toe wat samen doen.
Ik zit wel eens bij de computer als hij iets kijkt op TV wat mij niet zo boeit, en nu is ie aan hetquote:Op zondag 5 april 2015 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man en ik zitten 's avonds in dezelfde kamer, op dezelfde bank ook trouwens en een huwelijk, waarin je elkaar dus dagelijks ziet is wat mij betreft niet te vergelijken met een vriendschap waarbij je elkaar niet regelmatig ziet.
Je hebt gradaties in vriendschappen. Tenminste ik wel. Als ik een avondje "een" vriend op bezoek heb of erbij op bezoek ga, dan is het anders als dat ik naar mijn beste vriendin ga. Daar voel ik me helemaal thuis (en vice versa) en is het (gelukkig) geen verplichting om de hele dag samen te zijn of om alles samen te moeten doen.quote:Op zondag 5 april 2015 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man en ik zitten 's avonds in dezelfde kamer, op dezelfde bank ook trouwens en een huwelijk, waarin je elkaar dus dagelijks ziet is wat mij betreft niet te vergelijken met een vriendschap waarbij je elkaar niet regelmatig ziet.
Ik ben benieuwd hoe vaak je haar ziet danquote:Op zondag 5 april 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt gradaties in vriendschappen. Tenminste ik wel. Als ik een avondje "een" vriend op bezoek heb of erbij op bezoek ga, dan is het anders als dat ik naar mijn beste vriendin ga. Daar voel ik me helemaal thuis (en vice versa) en is het (gelukkig) geen verplichting om de hele dag samen te zijn of om alles samen te moeten doen.
Werkt voor ons al een jaartje of 25 prima.
Terwijl ik het juist gezellig vind om wel samen dingen te doen als ik met een vriendin heb afgesproken, blijkt maar weer dat gelukkig niet iedereen hetzelfde is.quote:Op zondag 5 april 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt gradaties in vriendschappen. Tenminste ik wel. Als ik een avondje "een" vriend op bezoek heb of erbij op bezoek ga, dan is het anders als dat ik naar mijn beste vriendin ga. Daar voel ik me helemaal thuis (en vice versa) en is het (gelukkig) geen verplichting om de hele dag samen te zijn of om alles samen te moeten doen.
Werkt voor ons al een jaartje of 25 prima.
Binnen nu en een kwartier verwacht ik haar. In het vervolg zal ik het iedere keer melden als we bij elkaar zijn, zodat je het in je excel bestand bij kan gaan houden. Heel onattent van mij dat ik het voorheen niet steeds hier heb verteld. Vanmiddag gaan we samen iets gezelligs doen, dus dat kun je alvast noteren.quote:
Ik begrijp heel goed dat je dat graag wilt, maar helaas kan ik niet aan die wens van je voldoen.quote:
neem nog een zuurtjequote:Op zondag 5 april 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnen nu en een kwartier verwacht ik haar. In het vervolg zal ik het iedere keer melden als we bij elkaar zijn, zodat je het in je excel bestand bij kan gaan houden. Heel onattent van mij dat ik het voorheen niet steeds hier heb verteld. Vanmiddag gaan we samen iets gezelligs doen, dus dat kun je alvast noteren.
[..]
Ik begrijp heel goed dat je dat graag wilt, maar helaas kan ik niet aan die wens van je voldoen.
vanavondquote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden jullie niet nog naar een of ander festival?
Dan ga jij toch alleen?quote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ede, maar ik hoor net dat we toch niet gaan, ze is te moe
och, die is toch druk in de weer met zijn kleinzoon.quote:
King of kings ....quote:Op zondag 5 april 2015 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, die is toch druk in de weer met zijn kleinzoon.
Er staat hier een film over Jezus op, is op de BBC en het eerste half uur kreeg ik in mijn hoofd continu beelden van The life of Brian erbij, ik hoorde ze gewoon roepen: Brian, Brian!
even reset gedaan? Mijn internet thuis doet het vrij goed, mijn digitale ontvanger daarentegen...quote:
Ik heb al van alles gedaan ,,,, Niets hielp.. En soms werkte wel ,,, Nu weer wel...quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even reset gedaan? Mijn internet thuis doet het vrij goed, mijn digitale ontvanger daarentegen...
je bent natuurlijk zelf de expertquote:Op zondag 5 april 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al van alles gedaan ,,,, Niets hielp.. En soms werkte wel ,,, Nu weer wel...
Daarom bel ik ook pas als ik zeker weet dat het niet aan mij ligt... Daar leek het nu ook weer op ... Maar nog niets ondernomen en en waren nog geen andere meldingen ...quote:
ben je een verzamelaar?quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
Checking email ... Iemand heeft mijn bod op onbekend kunstwerk overboden ...
Ik heb er ook nog een paar te koop.quote:Op zondag 5 april 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
NeeMaar vorig jaar wel 3 werken binnen gehaald..
Wat jij wilt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
Laat eerst maar eens zien wat je te koop hebt...
quote:Op zondag 5 april 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd naar dit.. Wat heb je ?
quote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Zeg maar wat je op het doek wilt hebben en dan maak ik ze...
Wel een Dick Bruinesteinquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
26-06-2014 21:16:49 145 euro
Ooit heb ik er voor in de rij gestaan voor een gesigneerd stripboek 1980quote:
En is je dat ook gelukt ?quote:Op zondag 5 april 2015 18:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ooit heb ik er voor in de rij gestaan voor een gesigneerd stripboek 1980
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |