Wel goed oppassen wat je dat kind dan te eten geeft en niet teveel.quote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt niet veel aan te doen hoor... moet als het goed is vanzelf weer overgaan...
Later wel hoor, moest een afweging maken. Ze was gezellig met zus en 2 vriendinnen in het buitenland. Heb het niet verteld omdat ik het daar gezellig wilde laten. Lastige keuze.quote:Op zondag 5 april 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat naar ook voor moeders om dan niet in de buurt te kunnen zijn
kleintjes drogen enorm snel uit, dus misschien wel vocht gekregenquote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt niet veel aan te doen hoor... moet als het goed is vanzelf weer overgaan...
en goed drinkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel goed oppassen wat je dat kind dan te eten geeft en niet teveel.
Uiteindelijk inderdaad niets, maar dokter had het al over darmen die niet goed functioneerde enzo. Bleek toch niet zo te zijn, en inderdaad geen enkele medicatie was het bestequote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
In zo'n geval zijn oma's wel handig.quote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Later wel hoor, moest een afweging maken. Ze was gezellig met zus en 2 vriendinnen in het buitenland. Heb het niet verteld omdat ik het daar gezellig wilde laten. Lastige keuze.
Sterkte in elk geval...quote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Later wel hoor, moest een afweging maken. Ze was gezellig met zus en 2 vriendinnen in het buitenland. Heb het niet verteld omdat ik het daar gezellig wilde laten. Lastige keuze.
Nee hoor, gaat eindelijk allemaal goed. Opgelucht dus blijf nog wel even.quote:
Wonen allebei om de hoek, maar zijn een beetje zenuwenlijers,quote:Op zondag 5 april 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In zo'n geval zijn oma's wel handig.
Dan vallen die af.quote:Op zondag 5 april 2015 01:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wonen allebei om de hoek, maar zijn een beetje zenuwenlijers,
jawel dat komt wel goed en ja jij mag blijven hoor, maar ik ging er van tussenquote:Op zondag 5 april 2015 01:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat eindelijk allemaal goed. Opgelucht dus blijf nog wel even.
quote:Op zondag 5 april 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
jawel dat komt wel goed en ja jij mag blijven hoor, maar ik ging er van tussen
Te gekke band. Rick was een coole zanger, ja hij leeft nog, gelukkig, maar de Kecks waren toppie. Vooral live.quote:
Want je was er bij?quote:
Vaak wel bij de Kecks. Mooie herinneringen.quote:
Mijn vader overleed toen ik net 3 weken 18 jr, was.quote:Op zondag 5 april 2015 01:27 schreef Bayswater het volgende:
Maar van velen hier is paps of mams wellicht al overleden, zoals bij mij. Hoe hebben/gaan jullie afscheid genomen/nemen om er maar eens een luchtig onderwerp in te gooien.
Sjezus, ik was 39, wel net in scheiding enzo dus allemaal kut. Maar hoe en wat toen bij zo jong?quote:Op zondag 5 april 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader overleed toen ik net 3 weken 18 jr, was.
Is al een tijdje geleden.
Ach, na 34 jr. ben je er wel aan gewend, gelukkig leeft mijn lieve moeder wel nog.quote:Op zondag 5 april 2015 01:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sjezus, ik was 39, wel net in scheiding enzo dus allemaal kut. Maar hoe en wat toen bij zo jong?
Gelukkig hebben we Harry Jekkers en Tori Amos nog. Mooiste liedjes over vaders naar mijn mening.quote:Op zondag 5 april 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, na 34 jr. ben je er wel aan gewend, gelukkig leeft mijn lieve moeder wel nog.
Mijn broertje was toen pas 12 jr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |