aiquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
"je ademt gerelateerde content"
Wat
Netwerken, vacatures krijg je geen werk meequote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
Wat
wat betekent dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
Wat
You eat, breathe, sleep <vul maar in>quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
Wat
Mijn netwerk is echt nog te klein daarvoor helaas. Heb wel wat connecties maar ik wil een stage 'hogerop'quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Netwerken, vacatures krijg je geen werk mee
quote:
Vacaturetaal.. Je ademt (vul in), maar om daar gerelateerde content neer te zettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
You eat, breathe, sleep <vul maar in>
Je zit er hélemaal in.
Nou ja, dat is mijn interpretatie
wat zoek je ongeveer en waar?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn netwerk is echt nog te klein daarvoor helaas. Heb wel wat connecties maar ik wil een stage 'hogerop'
Vet hip man!quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Vacaturetaal.. Je ademt (vul in), maar om daar gerelateerde content neer te zetten
Dat kan ook iddquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat de geluidskaart inj de stramer gewoon een beetje kut is
Kan niet anders
Ja, ging net fout toen ik het gezegd had. Karma. Bitchquote:
oh niks meer zeggen danquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ging net fout toen ik het gezegd had. Karma. Bitch
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb GUP weer terug gegooid..
Denk toch dat deze pc het niet helemaal sportief opvat
naja volgende keer beter keb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:43 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:43 schreef Symphonic het volgende:
Ja hoor, zit op een boerderij nu, midden tussen de lammetjes. Even geshopt in Enschede en Nordhorn, Duitsland...quote:
Stage geschreven journalistiek, webredactie, krant, nieuwe media enz.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:48 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pictures of Matchstick Men
obvious dingetje is obviousquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, zit op een boerderij nu, midden tussen de lammetjes. Even geshopt in Enschede en Nordhorn, Duitsland...
ah, ik hoop dat je iets leuks vindt. Fok! is natuurlijk 1 groot netwerk, dus wie weet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stage geschreven journalistiek, webredactie, krant, nieuwe media enz.
Kampeer'n bie d'n boer?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnetje erbij, bak koffie van de boerderie, blatende lammetjes en muziek...
Yup, B&B op het platteland, een boerderij uit 1592.quote:
Gelukkig stormt het niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yup, B&B op het platteland, een boerderij uit 1592.
Als dat maar goed gaat met die oude meuk...
Oeh, vetquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yup, B&B op het platteland, een boerderij uit 1592.
Als dat maar goed gaat met die oude meuk...
Danke danke... bis späterquote:
Van Den Helder naar Enschede en Duitsland is wat onpraktisch...quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, vet
Ik had je ook wel een plekje kunnen bezorgen in Den Helder![]()
Vriend van me heeft ook een boerencamping
ruil de koffie voor thee en dan kom ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnetje erbij, bak koffie van de boerderie, blatende lammetjes en muziek...
quote:
Solliciteren is shit, ik stel het telkens uit. Ook voor een bijbaantje ben ik nog niet uitgenodigd voor een gesprek of werkgevers reageren niet eensquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, ik hoop dat je iets leuks vindt. Fok! is natuurlijk 1 groot netwerk, dus wie weet.
Ik ben via vrijwilligerswerk in mijn huidige baan gerold, ik weet nog dat ik echt solliciteren voor eerdere banen niet leuk vond en dat was zelfs nog in de goede tijd.
Thee is er ook.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ruil de koffie voor thee en dan kom ik ook
details, detailsquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Den Helder naar Enschede en Duitsland is wat onpraktisch...
Wat zoek je in welke regio?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Solliciteren is shit, ik stel het telkens uit. Ook voor een bijbaantje ben ik nog niet uitgenodigd voor een gesprek of werkgevers reageren niet eens
Jammer dat fok geen stages heeft
En AT5/RTVNH? Hebben die niets?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Solliciteren is shit, ik stel het telkens uit. Ook voor een bijbaantje ben ik nog niet uitgenodigd voor een gesprek of werkgevers reageren niet eens
Jammer dat fok geen stages heeft
Gewoon iets in de zweverige sfeer, met geuren, stenen of andere vage shit, een gezicht erbij trekken alsof je het zelf gelooft doet wonderen. Ik denk aan een Bruno Santenera. Jazeker, het is niet zomaar een armband, het is een 'biostabil'quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon iets in de zweverige sfeer, met geuren, stenen of andere vage shit, een gezicht erbij trekken alsof je het zelf gelooft doet wonderen. Ik denk aan een Bruno Santenera. Jazeker, het is niet zomaar een armband, het is een 'biostabil'
Of was het nou iets voor om je nek te hangen?quote:
Regio maakt me niet zo veel uit. Ik moet half juni weg uit Breda dus ik kan overal heenquote:
Ja zou kunnen!quote:
Moet sowieso als ik klaar ben met de opleidingquote:
Iets met media?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Regio maakt me niet zo veel uit. Ik moet half juni weg uit Breda dus ik kan overal heen
Geen audiovisueel of radio, schrijven dusquote:
Oei, dat is lastig als beginner (neem ik aan).quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen audiovisueel of radio, schrijven dus![]()
Liefst met veel bewegingsvrijheid, maar dat bieden veel werkgevers sowieso wel
Guerilla journalistiek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen audiovisueel of radio, schrijven dus![]()
Liefst met veel bewegingsvrijheid, maar dat bieden veel werkgevers sowieso wel
quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster loopt de polonaise over het erf...
Die is nog niet besmet met het Radio49 virus?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en in mijn hoofd zing ik mee, ken 'm toch uit mijn hoofd, vriendin gaat het niet waarderen als ik de radio aanzet
Communicatie/promotie en journalistiek ligt steeds dichter bij elkaar. Veel mensen gaan werken als schrijver voor relatietijdschriften, vakbladen van een bedrijf of andere teksten. Als er in dat vakgebied iets is wat mij aanspreekt dan zou ik het ook wel willen doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat is lastig als beginner (neem ik aan).
Heb wel wat connecties in de reclamehoek, niet bij de schrijvende media...
Wátquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Guerilla journalistiek.
Of Hunter S. Thompson achterna. Gonzo Journalism
Vetquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Communicatie/promotie en journalistiek ligt steeds dichter bij elkaar. Veel mensen gaan werken als schrijver voor relatietijdschriften, vakbladen van een bedrijf of andere teksten. Als er in dat vakgebied iets is wat mij aanspreekt dan zou ik het ook wel willen doensowieso voor ervaring en CV
Moet nog wel onder 'journalistiek' vallen van school
[..]
Wát
Ik wil sowieso een boek schrijven ooit. Mijn vader en m'n zus hebben het al voor elkaar gekregen dus ik kan niet achterblijven
Niks mis mee. Oh, het zijn verzoekjes...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |