klinkt goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, zit op een boerderij nu, midden tussen de lammetjes. Even geshopt in Enschede en Nordhorn, Duitsland...
ah, ik hoop dat je iets leuks vindt. Fok! is natuurlijk 1 groot netwerk, dus wie weet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stage geschreven journalistiek, webredactie, krant, nieuwe media enz.
Kampeer'n bie d'n boer?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnetje erbij, bak koffie van de boerderie, blatende lammetjes en muziek...
Yup, B&B op het platteland, een boerderij uit 1592.quote:
Gelukkig stormt het niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yup, B&B op het platteland, een boerderij uit 1592.
Als dat maar goed gaat met die oude meuk...
Oeh, vetquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yup, B&B op het platteland, een boerderij uit 1592.
Als dat maar goed gaat met die oude meuk...
Danke danke... bis späterquote:
Van Den Helder naar Enschede en Duitsland is wat onpraktisch...quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, vet
Ik had je ook wel een plekje kunnen bezorgen in Den Helder![]()
Vriend van me heeft ook een boerencamping
ruil de koffie voor thee en dan kom ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnetje erbij, bak koffie van de boerderie, blatende lammetjes en muziek...
quote:
Solliciteren is shit, ik stel het telkens uit. Ook voor een bijbaantje ben ik nog niet uitgenodigd voor een gesprek of werkgevers reageren niet eensquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, ik hoop dat je iets leuks vindt. Fok! is natuurlijk 1 groot netwerk, dus wie weet.
Ik ben via vrijwilligerswerk in mijn huidige baan gerold, ik weet nog dat ik echt solliciteren voor eerdere banen niet leuk vond en dat was zelfs nog in de goede tijd.
Thee is er ook.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ruil de koffie voor thee en dan kom ik ook
details, detailsquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Den Helder naar Enschede en Duitsland is wat onpraktisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |