aiquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
"je ademt gerelateerde content"
Wat
Netwerken, vacatures krijg je geen werk meequote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
Wat
wat betekent dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
Wat
You eat, breathe, sleep <vul maar in>quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit een vacature
Wat
Mijn netwerk is echt nog te klein daarvoor helaas. Heb wel wat connecties maar ik wil een stage 'hogerop'quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Netwerken, vacatures krijg je geen werk mee
quote:
Vacaturetaal.. Je ademt (vul in), maar om daar gerelateerde content neer te zettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
You eat, breathe, sleep <vul maar in>
Je zit er hélemaal in.
Nou ja, dat is mijn interpretatie
wat zoek je ongeveer en waar?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn netwerk is echt nog te klein daarvoor helaas. Heb wel wat connecties maar ik wil een stage 'hogerop'
Vet hip man!quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Vacaturetaal.. Je ademt (vul in), maar om daar gerelateerde content neer te zetten
Dat kan ook iddquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat de geluidskaart inj de stramer gewoon een beetje kut is
Kan niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |