quote:Op woensdag 8 april 2015 17:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Wel mooi om te zien![]()
De mannen in dit topic hebben het over de technieken in het huis.
En de vrouwen hebben het over inrichting en stouwen het topic helemaal vol met plaatjes (van iemand anders) van kinderkamers![]()
Die is ook erg leuk! Maar ik blijf vrezen dat zo'n bed de hele ruimte opeist. Dat vind ik ook van semi hoogslapers dus ik weet nog niet of ik er aan wil voor een flinke prijs en dat ik het dan in de praktijk niet mooi uit vind pakken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit bed echt heel gaafMaar die tipi is ook wel echt heel tof
Maar nieuwbouw staat toch bekend om hoge plafonds? En ik denk dat doordat je het leeslampje aan de nok van het dak kan ophangen je wel echt een heel tof sfeertje kan bereikenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Die is ook erg leuk! Maar ik blijf vrezen dat zo'n bed de hele ruimte opeist. Dat vind ik ook van semi hoogslapers dus ik weet nog niet of ik er aan wil voor een flinke prijs en dat ik het dan in de praktijk niet mooi uit vind pakken.
Die bedden zie je ook altijd alleen op plaatjes met hele ruime kamers en hoge plafonds.
Zo das een relaxte maandprijs!quote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef laziness het volgende:
[..]![]()
Ik ben stereotype vrouw en geloof het wel met die technieken![]()
![]()
Ik heb gepraat met bewoners die er inmiddels ruim een jaar wonen en een eerste nota hebben gehad. Die hebben een maandbedrag van 5 euro per maand nu bij hun energieleverancier.
Daar doe ik het wel voor hooren daarnaast een huis 2x zo groot als wat ik had, dichtbij vrienden, familie en strand. What's not to like?
Ik heb vooral onderzocht of ik alles binnen mijn budget naar mijn wens zou kunnen aanpassen ipv het te moeten doen met de standaard badkamer vanuit de bouw etc.
Maar ik beloof plechtig dat ik vast als het opgeleverd is meer over bouwzaken zal praten dan enkel inrichting
Aangezien we nu tijdelijk zo wonen en hij spontaan meteen leerde fietsen denk ik dat hij een aardig idee heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heerlijk, een hoekwoning! Ik lees ook graag mee.
Wat zul je blij zijn, straks groter wonen en een kamer voor O.
Beseft O. al dat hij straks een tuin heeft om te spelen?
Wow, dat is een fijne plek om de tijd te overbruggenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Aangezien we nu tijdelijk zo wonen en hij spontaan meteen leerde fietsen denk ik dat hij een aardig idee heeft
Hij hoopt vooral op veel kindjes in de buurt (nu zijn er geen buren).
20 april bij het slaan van de eerste paal gaan we onze buren en buurtbewoners ontmoeten
Juist wel want daar liggen de zonnepanelen op. Het is de linker hoekwoning, niet de rechterquote:Op zondag 19 april 2015 14:25 schreef Peter het volgende:
Volgens mij kloppen de daklijnen in de tekening van de zolder niet met de foto's van het huis. Aan de voorzijde zit geen schuin dak toch? Daar loopt de gevel recht naar boven..?
Oh, je tijdelijke woningquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Aangezien we nu tijdelijk zo wonen en hij spontaan meteen leerde fietsen denk ik dat hij een aardig idee heeft
Hij hoopt vooral op veel kindjes in de buurt (nu zijn er geen buren).
20 april bij het slaan van de eerste paal gaan we onze buren en buurtbewoners ontmoeten
[ link | afbeelding ]
vandaar! Ik dacht al..quote:Op zondag 19 april 2015 14:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Juist wel want daar liggen de zonnepanelen op. Het is de linker hoekwoning, niet de rechter![]()
Het ligt aan de ventweg naast de N44 dus best veel verkeerslawaai. Al hoor je dat vrij snel niet meer.quote:Op zondag 19 april 2015 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je tijdelijke woning![]()
Daar zouden ze me met geen 100 paarden meer vandaan krijgen
Afhankelijk van de locatie![]()
Ja, daar was ik al bang voor.... veel natuurlijke ventilatiequote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Het ligt aan de ventweg naast de N44 dus best veel verkeerslawaai. Al hoor je dat vrij snel niet meer.
Het bos er omheen is super maar zorgt ook voor zeer veel onderhoud.
En het is zeg maar het tegenovergestelde van mijn energiezuinige woning
De woonkeuken is wel
Maar ik snap je welquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:58 schreef Barreltje het volgende:
Tnx!
Is dat "die ene winkel" op de eerste verdieping in een soort van bocht? (Lekker duidelijk ook)
Dat kan ze nou ook.quote:Op maandag 6 april 2015 19:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ik zo'n smak geld uitgeef wil ik d'r verdomme wel omheen kunnen lopen.
Ja, ik ben de kopersmap ingedoken en het is Itho type WPU.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:19 schreef cvboer2 het volgende:
Schiet mooi op hier. Weet je al welk merk warmtepomp er in komt?
Dank voor de info. Mooi spul. Wij hebben er ook een 8 tal van in onderhoud. Zijn weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja, ik ben de kopersmap ingedoken en het is Itho type WPU.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |