vandaar! Ik dacht al..quote:Op zondag 19 april 2015 14:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Juist wel want daar liggen de zonnepanelen op. Het is de linker hoekwoning, niet de rechter![]()
Het ligt aan de ventweg naast de N44 dus best veel verkeerslawaai. Al hoor je dat vrij snel niet meer.quote:Op zondag 19 april 2015 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je tijdelijke woning![]()
Daar zouden ze me met geen 100 paarden meer vandaan krijgen
Afhankelijk van de locatie![]()
Ja, daar was ik al bang voor.... veel natuurlijke ventilatiequote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Het ligt aan de ventweg naast de N44 dus best veel verkeerslawaai. Al hoor je dat vrij snel niet meer.
Het bos er omheen is super maar zorgt ook voor zeer veel onderhoud.
En het is zeg maar het tegenovergestelde van mijn energiezuinige woning
De woonkeuken is wel
Maar ik snap je welquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:58 schreef Barreltje het volgende:
Tnx!
Is dat "die ene winkel" op de eerste verdieping in een soort van bocht? (Lekker duidelijk ook)
Dat kan ze nou ook.quote:Op maandag 6 april 2015 19:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ik zo'n smak geld uitgeef wil ik d'r verdomme wel omheen kunnen lopen.
Ja, ik ben de kopersmap ingedoken en het is Itho type WPU.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:19 schreef cvboer2 het volgende:
Schiet mooi op hier. Weet je al welk merk warmtepomp er in komt?
Dank voor de info. Mooi spul. Wij hebben er ook een 8 tal van in onderhoud. Zijn weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja, ik ben de kopersmap ingedoken en het is Itho type WPU.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |