Die indeling beviel prima, en als ik die badkamer opnieuw zou moeten indelen dan zou ik dat weer zo (met die zwaaivouwdeuren) doen, maar dat is vooral om de ruimte die je hebt als je in de badkamer bent terwijl er niemand onder de douche staat, en dat is best vaak met een klein kindquote:Op maandag 6 april 2015 17:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Jaaa ik herinner het me weer!
Wat zijn jouw ervaringen met deze indeling en die vouwdeuren? Tips of aanmerkingen om dingen eventueel anders te doen?
300k dus.quote:Op maandag 6 april 2015 17:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijken op funda bij de Tuinen van Sion en je krijgt een aardige indruk denk ik
Vind dat een schandalige prijs eerlijk gezegd.quote:
Nou inderdaad. Als ik zo'n smak geld uitgeef wil ik d'r verdomme wel omheen kunnen lopen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind dat een schandalige prijs eerlijk gezegd.
Ik ook. Hoop voor TS dat ze het er vreselijk naar hun zin hebben.quote:Op maandag 6 april 2015 19:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ik zo'n smak geld uitgeef wil ik d'r verdomme wel omheen kunnen lopen.
Dan moet je niet in de randstad gaan wonen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ik zo'n smak geld uitgeef wil ik d'r verdomme wel omheen kunnen lopen.
Haha dat is precies de lijn waar wij ook van gecharmeerd zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:31 schreef P4tje het volgende:
Wel grappig, wij zijn voor onze nieuwbouw woning ook met de keuken bezig. Bijna dezelfde indeling, vooral de kastenwand.
Hebben jullie al voor PVC gekeken? Wij gaan voor de Impress lijn van Moduleo, daarvan komt de het reliëf overeen met de tekening.
Dat weet ik, waarvan een heel erg groot deel de grond is en niet het huis, wat toen het nog landbouwgrond was voor een fractie werd gekocht.quote:Op maandag 6 april 2015 19:41 schreef mignonne het volgende:
Ik weet niet wat dml aan meerwerk heeft meegefinancieerd maar volgens mij is dit project geen 300k maar 260k. Afgezien van dat dat gewoon heel veel geld is, is dat hier in de regio bij mijn weten wel een redelijk gangbare prijs voor een nieuwbouwwoning.
Editquote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef Leandra het volgende:l
[..]
Dan moet je niet in de randstad gaan wonen.
Zo simpel is het nou eenmaal.
Dat was ik ook niet van planquote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de randstad gaan wonen.
Zo simpel is het nou eenmaal.
Gefeliciteerd! Fijn daar blijven, dan hoef je je geen zorgen te maken over de prijzen op andere plekken.quote:Op maandag 6 april 2015 19:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van planVoor ¤30k minder heb ik bij mij in het dorp vrijstaand huis met een mooi zwembad en een grote schuur met daarin café ingebouwd. Dan was voor mij de keuze niet moeilijk
Dat ja.quote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Fijn daar blijven, dan hoef je je geen zorgen te maken over de prijzen op andere plekken.
Kan het nu weer over dit huis gaan?
quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat ja.
In andere delen van de wereld koop je voor dat geld een half continent en in Shanghai koop je voor dit geld een timeshared bezemkast. Dit huis staat hier en hier is dit een hele normale en volgens mij ook schappelijke prijs.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef mignonne het volgende:
Mens ik ben me suf aan het pinteresten naar leuke plaatjeslaat eens wat zien van jouw inspiratieplaatjes voor de verschillende ruimtes?
Lekker shoppen!quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef laziness het volgende:
We hebben best wel veel nieuwe spullen nodig.
Nieuwe hoekbank, tv meubel, eetkamerstoelen. Eigenlijk wil ik ook een andere eettafel maar alleen als er aan het eind nog budget voor is.
Kast voor op onze slaapkamer, nieuw bed, kind een éénpersoonsbed en een kledingkast.
Dat was het wel geloof ik![]()
Aan grote zaken dan want behang, verf, decoratie slurpt ook zo je portemonnee leeg gok ik.
2 parkeerplaatsen is vrij normaal bij nieuwbouw hoor. Hetzij op eigen grond, hetzij dat de straat er op berekend is. En dan nog heb je wel parkeerproblemen in dit soort wijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef emceeiteepro het volgende:
Leuk wijkplan, niet zo recht. Een straat met een flauwe bocht oogt veel ruimtelijke.
En 2 eigen parkeerplaatsen, dat is toch al minstens ¤10.000 per stuk? Heel fijn, ook al zou je maar één auto hebbben.
Geniet van de voorpret en straks van het huis!
We betalen niks apart voor de parkeerplaatsen. Die zitten bij de v.o.n. prijs in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef emceeiteepro het volgende:
Leuk wijkplan, niet zo recht. Een straat met een flauwe bocht oogt veel ruimtelijke.
En 2 eigen parkeerplaatsen, dat is toch al minstens ¤10.000 per stuk? Heel fijn, ook al zou je maar één auto hebbben.
Geniet van de voorpret en straks van het huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |