Almelo is voor mij ook niet naast de deur, met een tank benzine is het rendement ook meteen wegquote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Goesten het volgende:
[..]
Nee toevallig niet, Project 5539 Beethoven in Heemskerk. Kan daar volgens mij nog altijd met korting gaan eten. Alleen jammer dat ik nooit in Heemskerk kom
Ik kan één keer per maand met 50% korting gaan eten, maar helaas woon ik niet in de buurt van Zoetermeer. Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Goesten het volgende:
[..]
Nee toevallig niet, Project 5539 Beethoven in Heemskerk. Kan daar volgens mij nog altijd met korting gaan eten. Alleen jammer dat ik nooit in Heemskerk kom
Ik vraag me af wat er met de lening gebeurt als hij de zaak verkoopt na een jaar of twee. Dat zie ik met de snackbars hier vaak gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:17 schreef obligataire het volgende:
Het is een eenmanszaak dus in principe is hij al met zijn hele privévermogen aansprakelijk voor de bedrijfsschulden. Hoofdelijkheid speelt bij nader inzien niet, het is geen b.v. of v.o.f.
Ik woon in Zoetermeerquote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef aAks het volgende:
[..]
Ik kan één keer per maand met 50% korting gaan eten, maar helaas woon ik niet in de buurt van Zoetermeer. Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten!
De kracht van dit topic ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef JortK het volgende:
Compliment voor iedereen hier die elkaar scherp blijft houden en blijft voorzien van informatie! Power of the crowd!
Och ja, 40k inderdaad ja. Maar over 1 of 2 uur springt ie op 3 dagenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:24 schreef Graankorrel het volgende:
4 dagen, nog ¤40k te gaan... Gaat het ze lukken?
Ik doe in ieder geval niet mee.
de investeerders hebben wel een wat ouder volgnummer (het zijn geen nieuwe investeerders met nummer 17.500 of zo).quote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef MSR het volgende:
Poeh poeh, iemand stort even bijna 22.000,- in de Dutch Dragons vuurwerkjongens
En iemand anders trouwens 5000,-. Zo loopt ie opeens snel vol ja.
Nog ruim 20.000,- in 3 dagen, zou het ze lukken?
? Bij mij staan de beschrijvingen er nog gewoon...quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef qajariaq het volgende:
Ik ontdek net dat van lopende projecten opeens de complete beschrijving is verdwenen. GvD, GvE wat is dat nou weer een rare manier van doen!
Mailtje sturen dat je je investering wilt intrekken. Indien het project nog open is doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:52 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Nee!! Ik kreeg juist spijt van die vuurwerk jongens! En nu komt er opeens iemand 22000 euro investeren!
Nu hopen dat het niet doorgaat.
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:53 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Mailtje sturen dat je je investering wilt intrekken. Indien het project nog open is doen ze daar niet zo moeilijk over.
Dit vraag ik me ook af, vooral omdat er al tijden een vraagt om donaties voor het landschap en deze op 780 euro blijft staan.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Graankorrel het volgende:
Kan een project niet altijd alsnog doorgaan? Bijvoorbeeld dat ze in dit geval geen 250k maar 200k binnenhalen en dan besluiten met de 200k genoegen te nemen of eventueel voor de resterende 50k alternatieve/aanvullende financiering te vinden?
Ja, het blijft van belang om iedere overeenkomst toch even door te lezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Dwarsindeweg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is slordig of misschien naief maar dit addertje (ik heb mijn inleg al overgemaakt) was me zonder dit forum niet opgevallen. Dank iedereen!
Nee, alleen na overleg en akkoord investeerders volgens mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Graankorrel het volgende:
Kan een project niet altijd alsnog doorgaan? Bijvoorbeeld dat ze in dit geval geen 250k maar 200k binnenhalen en dan besluiten met de 200k genoegen te nemen of eventueel voor de resterende 50k alternatieve/aanvullende financiering te vinden?
Pfff, die 22k en 15k zijn gewoon een en dezelfde.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef obligataire het volgende:
Bij Ome Wakker loopt er ook ineens 15K in. Iemand die bang is de boot te missen![]()
Tsja de belangen zijn groot. Het moet blijkbaar koste wat kost doorgaan.
De investeringen bij het vuurwerk gaan vandaag ook hard:quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef obligataire het volgende:
Bij Ome Wakker loopt er ook ineens 15K in. Iemand die bang is de boot te missen![]()
Goed gespot. Toevallig is dat dezelfde investeerder. Zou dat een beleggingsinvesteringsmaatschappij oid zijn?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef obligataire het volgende:
klikquote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Goed gespot. Toevallig is dat dezelfde investeerder. Zou dat een beleggingsinvesteringsmaatschappij oid zijn?
In beide gevallen (vuurwerk en wakker) is een eerder bedrag (flink) opgehoogd, blijkt uit google cache... Kennelijk zien ze graag de projecten ook daadwerkelijk doorgaanquote:
ja en sinds april 2013 totaal 86.3k geinvesteerd.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:33 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
In beide gevallen (vuurwerk en wakker) is een eerder bedrag (flink) opgehoogd, blijkt uit google cache... Kennelijk zien ze graag de projecten ook daadwerkelijk doorgaan
Sorry, vanuit mijn projecten staat het er nog wel maar via mijn betaalschema dus niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef MSR het volgende:
[..]
? Bij mij staan de beschrijvingen er nog gewoon...
Je kan vanuit mijn betaalschema toch gewoon op het projectnummer klikken om naar de desbetreffende projectpagina te gaan? Daar kun je dan vervolgens weer de projectgegevens tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Sorry, vanuit mijn projecten staat het er nog wel maar via mijn betaalschema dus niet.
Ja, ik zie ook het probleem niet en volgens mij is het altijd zo geweest.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:00 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Je kan vanuit mijn betaalschema toch gewoon op het projectnummer klikken om naar de desbetreffende projectpagina te gaan? Daar kun je dan vervolgens weer de projectgegevens tevoorschijn halen.
Is er bij Collin eigenlijk een minimumbedrag wat je moet investeren?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef obligataire het volgende:
En de laatste van Collin zit ook al weer vol.
180K, 63 inleggers. Nog voordat je goed en wel de ideal betaling kunt afronden
AF-X Systems
Uitbreidingsfinanciering
¤
180.000
| 8,0% rente | 48 maanden | Investeerders: 63
Uit de faq:quote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Is er bij Collin eigenlijk een minimumbedrag wat je moet investeren?
Ah, dank jequote:Op woensdag 8 april 2015 16:40 schreef MSR het volgende:
[..]
Uit de faq:
Als u wilt investeren in een leningaanvraag geldt er een minimum investeringsbedrag van ¤ 500,-.
Ik zag dat ze ook 0,85% beheersvergoeding vragen, elk jaar opnieuw.
Dat is wel een nieuwe investeerder.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:23 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
39000 bij de vuurwerk jongens erbij gestort. Nu is het project vol.
Dat was was alweer even geleden! Werd tijdquote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
OAMKB : VDV Finance & Control
Project:10049 Zakelijk
Leendoel:Opstart onderneming
Classificatie:5s Graydon-rating: BB
Inschrijfperiode nog 120 dagen
Kredietbedrag:¤ 20.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
60 maanden
Rente per jaar:8,0%
Nieuw project!
Nou inderdaad! Waar blijft trouwens de volgende Fit20?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Dat was was alweer even geleden! Werd tijd![]()
Maar ook deze sla ik net als alle andere over.
Met speciale dank aan de oplettende Horsemenquote:Geachte investeerder,
Gisteren heeft u van ons een schuldbekentenis ontvangen inzake project 10152: Cinq ICT. Op deze schuldbekentenis hebben de drie kredietnemers alle drie voor 1/3 van de schuld getekend.
Gezien de aandelenverdeling zou dit gerechtvaardigd zijn, wanneer dit in de pitch zou zijn aangegeven. Echter dit is niet het geval geweest, waardoor wij van diverse investeerders een reactie hebben ontvangen op de schuldbekentenis.
Naar aanleiding van uw reacties hebben wij besloten om de overeenkomst opnieuw te laten ondertekenen door de kredietnemers. Dit maal alle drie voor 100% van het kredietbedrag. Deze zult u aan het einde van deze week van ons ontvangen.
Onze excuses voor de ontstane verwarring. Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ik vind het raar dat in zijn verslag staat dat je 8,5% krijgt, maar in het echt krijg je 8%. Vreemde foutquote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Dat was was alweer even geleden! Werd tijd![]()
Maar ook deze sla ik net als alle andere over.
Is gewoon gecopy-paste uit een van de vele eerdere OAMKB aanvragen. Zal dus nog wel gecorrigeerd worden...quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat in zijn verslag staat dat je 8,5% krijgt, maar in het echt krijg je 8%. Vreemde fout
Is deze hoofdelijk aansprakelijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Is gewoon gecopy-paste uit een van de vele eerdere OAMKB aanvragen. Zal dus nog wel gecorrigeerd worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |