Helemaal mee eens. Het is slordig of misschien naief maar dit addertje (ik heb mijn inleg al overgemaakt) was me zonder dit forum niet opgevallen. Dank iedereen!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef JortK het volgende:
Compliment voor iedereen hier die elkaar scherp blijft houden en blijft voorzien van informatie! Power of the crowd!
KoM zie ik het wel doen, symbid geen idee en van GvE heb ik steeds meer het idee dat ze meer de schaduw in willen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef Moralitas het volgende:
Het zou wel mooi zijn als GvE KoM en Symbid hier allemaal een account aanmaken.
Dit vind ik misschien nog wel een grotere keuze. Juist de transparantie moet enorm hoog zijn daarmee staat of valt het platform.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
KoM zie ik het wel doen, symbid geen idee en van GvE heb ik steeds meer het idee dat ze meer de schaduw in willen.
Ik ga van de week ook maar eens even vragen waarom ze de mislukte projecten verwijderen, ipv alleen toegankelijk te maken voor leden. Dan kan google ze niet vinden maar hun achterban wel.
Mail ze met de vraag wat de voorwaarde van dit project zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef obligataire het volgende:
Cafetaria's/frituurzaken verdienen altijd geld, zelfs in de crisis.
Ik lees niets over de hoofdelijke aansprakelijkheid, of kijk ik niet goed?
Ik heb al een friettent in mijn portfolio zitten, dus deze laat ik ook schieten.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef aAks het volgende:
Nieuwe op GVE:
Cafetaria Het Eiland
Classificatie:5s
Graydon-rating: B
Kredietbedrag:¤ 42.500
Looptijd: 60 maanden
Rente per jaar:8,0%
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10111
Geen horeca voor mij meer.
Inderdaad goeie ouwe tijd, ik denk dat ik exact dezeldfe in mijn portfolio heb. Project 6299.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef Goesten het volgende:
[..]
Ik heb al een friettent in mijn portfolio zitten, dus deze laat ik ook schieten.
13 maanden geleden Graydon-rating A voor 9% (goeie ouwe tijd)
Nee toevallig niet, Project 5539 Beethoven in Heemskerk. Kan daar volgens mij nog altijd met korting gaan eten. Alleen jammer dat ik nooit in Heemskerk komquote:Op woensdag 8 april 2015 12:19 schreef aAks het volgende:
[..]
Inderdaad goeie ouwe tijd, ik denk dat ik exact dezeldfe in mijn portfolio heb. Project 6299.
Almelo is voor mij ook niet naast de deur, met een tank benzine is het rendement ook meteen wegquote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Goesten het volgende:
[..]
Nee toevallig niet, Project 5539 Beethoven in Heemskerk. Kan daar volgens mij nog altijd met korting gaan eten. Alleen jammer dat ik nooit in Heemskerk kom
Ik kan één keer per maand met 50% korting gaan eten, maar helaas woon ik niet in de buurt van Zoetermeer. Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Goesten het volgende:
[..]
Nee toevallig niet, Project 5539 Beethoven in Heemskerk. Kan daar volgens mij nog altijd met korting gaan eten. Alleen jammer dat ik nooit in Heemskerk kom
Ik vraag me af wat er met de lening gebeurt als hij de zaak verkoopt na een jaar of twee. Dat zie ik met de snackbars hier vaak gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:17 schreef obligataire het volgende:
Het is een eenmanszaak dus in principe is hij al met zijn hele privévermogen aansprakelijk voor de bedrijfsschulden. Hoofdelijkheid speelt bij nader inzien niet, het is geen b.v. of v.o.f.
Ik woon in Zoetermeerquote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef aAks het volgende:
[..]
Ik kan één keer per maand met 50% korting gaan eten, maar helaas woon ik niet in de buurt van Zoetermeer. Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten!
De kracht van dit topic ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef JortK het volgende:
Compliment voor iedereen hier die elkaar scherp blijft houden en blijft voorzien van informatie! Power of the crowd!
Och ja, 40k inderdaad ja. Maar over 1 of 2 uur springt ie op 3 dagenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:24 schreef Graankorrel het volgende:
4 dagen, nog ¤40k te gaan... Gaat het ze lukken?
Ik doe in ieder geval niet mee.
de investeerders hebben wel een wat ouder volgnummer (het zijn geen nieuwe investeerders met nummer 17.500 of zo).quote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef MSR het volgende:
Poeh poeh, iemand stort even bijna 22.000,- in de Dutch Dragons vuurwerkjongens
En iemand anders trouwens 5000,-. Zo loopt ie opeens snel vol ja.
Nog ruim 20.000,- in 3 dagen, zou het ze lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |