Ik heb een Booster 750 geloof ik, daar kunnen protectiestukken in en hij zit als een gewone jeans. Hij is bovendien erg betaalbaar. Ik heb ook een Esquad kevlar jeans maar die is helemaal van kevlar en zit minder lekker, bovendien kan er geen protectie in.quote:Op maandag 6 april 2015 18:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is mooi. Ik wil namelijk zo'n kevlar jeans, omdat op sommige dagen enkel binnendoor naar mijn bestemming moet. Dat gaat dus nooit harder dan 50.
Met wat voor merken hebben jullie ervaringen/raden jullie aan?
Zo'n dikke textielen motorbroek met bescherming. Maar die is toen dus kapotgeknipt en sindsdien heb ik alleen nog kevlarquote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Droeg je toen een textiel broek of gewoon regular jeans?
menig ducati staat op oudere bandenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef sanger het volgende:
Effe snelle vraag aan de experts hier![]()
Ik kan voor heel weinig twee banden overnemen. Maar nu mogen banden max 3 jaar oud zijn voordat ze verkocht worden toch?
De DOT-codes zijn 2213 en 2513. Deze banden zijn dan toch beiden van 2013, en dus nog binnen die 3 jaar?
Klopt, maar de bandenzaak wil ze er niet onder knallen als ze ouder zijn....quote:
03GEN concept. Zeg maar de nieuwe uitwerking van de Tricity.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:12 schreef Tunafish het volgende:
Wtf is dat!En het dan nog semi-badass op de foto proberen te krijgen ook
Geld besparen kan misschien wel door te kijken naar een Michelin Pilot 2 bijvoorbeeld. Ik weet niet of het je veel geld gaat schelen maar toch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik zal niet snel om euro's te besparen uitwijken naar een jokitoki merk oid
Natuurlijk maakt dat iets uit. Het staat een beetje raar als je noppenbanden onder een supersport zet of slicks onder een BMW GS. Daarnaast zul je moeten kiezen tussen performance (bijv. Michelin Pilot Power) of een wat duurzamere band (bijv. Michelin Pilot Road). Dat ligt er maar net aan wat je eisen en budget zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Zal ergens deze zomer me bandjes wel moeten verwisselen, maar maakt het nog uit voor het merk/type motor wat voor merk/type band je kan kiezen of gaat t gewoon alleen puur om de maat?
Je schaamt je toch helemaal dood op zo'n gevaarte, teringquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
03GEN concept. Zeg maar de nieuwe uitwerking van de Tricity.
Samen met deze baas:
Filmpje hier:
Voor mijn GSX600F staat overal op internet dat je er Bridgestone BT021 onder zou moeten doen. Dat heb ik in al mijn naïviteit ook daadwerkelijk gedaan, maar bij zo'n beetje iedere regenbui moet ik goed opletten dat de wegdelen waar ik overheen rij goed vlak zijn. Een klein beetje regen en ik glij de halve rijstrook over, die dingen lijken compleet geen grip meer te hebben dan. Dus ja, je kunt naar het internet luisteren en kijken wat de meeste mensen met jouw model eronder hebben liggen, maar ik denk dat het verstandiger is om gewoon op te zoeken hoe veschillende banden zich gedragen en wat jij van de banden verwacht, en daarop je keuze te baseren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Zal ergens deze zomer me bandjes wel moeten verwisselen, maar maakt het nog uit voor het merk/type motor wat voor merk/type band je kan kiezen of gaat t gewoon alleen puur om de maat? En zijn er bepaalde banden waarbij mensen zeggen dat je die zeker niet moet nemen? Keuze als ik m nu zou moeten maken; Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot 4 of een bridgestone band.. Ik zal niet snel om euro's te besparen uitwijken naar een jokitoki merk oid
Dat ik er geen slicks of noppenbanden (wel sexyquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:28 schreef mstx het volgende:
Natuurlijk maakt dat iets uit. Het staat een beetje raar als je noppenbanden onder een supersport zet of slicks onder een BMW GS. Daarnaast zul je moeten kiezen tussen performance (bijv. Michelin Pilot Power) of een wat duurzamere band (bijv. Michelin Pilot Road). Dat ligt er maar net aan wat je eisen en budget zijn.
Kutband.quote:
bt45 ook zo'n dramaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |