Dank jequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk Toto. Ik zal Waazaa weer mijn voorspelling DM'en
David Luiz?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik speelde laatst tegen een lookalike van Fellaini. Uiteraard zat ie in de zak bij mij.
Jaja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Knut post nooit in de VI topics, dus die post heb ik niet gezien.
Taalnazi's moet aan elkaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Taal nazi's op internet![]()
Hoe triest ben je dan..
Hier zullen ze vast wakker van liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Vondt ik ook ja, ophouwe!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
mad?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Oprotten nou.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Oke Hans.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Elke poging om het Nederlands taalgebruik te verbeteren zou gesteund moeten worden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
We streven hier een hoog niveau na, daarom ben ik er ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Ben je boos?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Nederlandse.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Elke poging om het Nederlands taalgebruik te verbeteren zou gesteund moeten worden.
Taalnazi's is één woord.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:59 schreef Pino0 het volgende:
Hoe triest ben je dan..
Stijn, ben jij dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:09 schreef Wazaaaaa het volgende:
VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4
Omdat Utreg dat toch gaat winnen van die neppe supportertjes en kakkers uit 020.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef Paul het volgende:
Waarom maar 1 seconde over de kraker Utreg-Ajax
Je moet het ook niet groter maken dan het is uiteindelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat Utreg dat toch gaat winnen van die neppe supportertjes en kakkers uit 020.
Geen spannende wedstrijd maat, gewoon een Utregse overwinningquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef Paul het volgende:
Johan is gewoon een negatieve zeikerd en denkt dat hij meer recht van spreken heeft omdat hij in de marge heeft gevoetbald en een voetbalblaadje heeft gehad. Arrogantie straalde er weer vanouds vanafquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik dacht niet dat het een wet van Meden en Perzen was dat je perse op niveau gevoetbald moet hebben voordat je een mening mag hebben over voetbal. Als dat wel zo was dan konden we dit subforum wel sluiten.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:53 schreef Downwards het volgende:
Maandag Willem Kieft, dus het komt allemaal goed met Pasen uiteindelijk.
Johan inwisselen? Watquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:54 schreef Scrummie het volgende:
Flopshow. Johan moet ingewisseld worden voor een ander, en ze moeten kappen om iemand als Verheijen een podium te geven en veel te lang aan het woord te laten. Wat een verschrikking is VI de laatste tijd. Alleen nog leuk door gasten als Bossie, Kieft, en Kraaij.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Gisteren was matig. 6.2/10
[ququote:
ote]quote:
Johan word een vervelende ouwe zeur, slaat steeds vaker onzin uit, zonder dat ie scherp is. Zijn toptijd is al wel even voorbij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Johan inwisselen? WatDan wordt het een heel saai programma.
Hij zou eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Johan word een vervelende ouwe zeur, slaat steeds vaker onzin uit, zonder dat ie scherp is. Zijn toptijd is al wel even voorbij.
Wales staat samen met Belgie bovenaan in hun EK kwalificatiegroep, en maakt voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens kans op deelname aan een toernooi. En daarom zal hij zich dus wel extra op de borst kloppen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die man zal best een blaaskaak zijn enzovoort enzovoort dat weet ik allemaal wel. Maar als je dan niet met goede argumenten komt, uiteindelijk, om die man op z'n plaats te zetten, dan gaat zo'n man er op een gegeven moment nog zelf in geloven ook. Dat hij de speelstijl van Wales heb ontwikkeld en weet ik het allemaal wat. Nou weet ik overigens niet of dat iets is om over op te scheppen, dat je de speelstijl van Wales heb ontwikkeld? Johan? Want zo geweldig gaat het daar volgens mij niet. Of ik moet niet goed opgelet hebben tijdens het afgelopen WK. Maar goed. Het was op zich wel een vermakelijke man ofzo.
Eigenlijk wel. Wat Johan over Hiddink zegt kan iedereen ook over Johan zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden?
Dat was verrassend leuk moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:52 schreef Jivis het volgende:
Door het laatste deel van het showtje met Piet de Visser komt het voor mij nog wel op een 7- uit.
Haha, nee joh. Johan lult al jaren maar wat als het over voetbal gaat. Dat weet ook iedereen die het programma al jaren volgt. Genee wijst hem er ook al jaren fijntjes op als hij zichzelf weer eens tegenspreekt. Dat is ook een van de redenen dat de chemie tussen die twee nog steeds leuk is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:34 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat was verrassend leuk moet ik zeggen!
En tsja.. Johan Derksen.. dat wordt pijnlijk. Die is over de top nu. Aangeschoten wild. Niemand ook die hem zal verdedigen aan tafel. Rene niet, Wilfred niet, niemand niet. Iedereen die nog een rekening te vereffenen heeft met Johan durft vandaag de dag gewoon naar de studio te komen. Het is wachten op het moment dat Johan het niet langer meer tegen kan houden dat een figuur waar hij een hekel aan heeft, een plekje aan tafel krijgt. De rollen zijn dan omgedraaid: 'Johan, je raaskalt maar wat. Je bent een babbelzieke man die zich overal als dorpsidioot gedraagt. Eigenlijk zouden ze je tegen jezelf in bescherming moeten nemen, want het begint een beetje zielig te worden.'
Ik zie het zo gebeuren. Einde van een tijdperk.
Ja, wat een goeie gast was dat. Die mag wmb vaker langskomen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:52 schreef Jivis het volgende:
Door het laatste deel van het showtje met Piet de Visser komt het voor mij nog wel op een 7- uit.
Misschien over een jaar weer eens als hij even terug is uit Brazilie en Burkina Faso.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een goeie gast was dat. Die mag wmb vaker langskomen.
Johan gaat achteruit en dat zie je. Kijk het ook al jaren dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haha, nee joh. Johan lult al jaren maar wat als het over voetbal gaat. Dat weet ook iedereen die het programma al jaren volgt. Genee wijst hem er ook al jaren fijntjes op als hij zichzelf weer eens tegenspreekt. Dat is ook een van de redenen dat de chemie tussen die twee nog steeds leuk is.
Dan vraag ik me echt af of wij de afgelopen jaren naar andere programma's hebben gekeken. Johan slaat al jaren onzin uit als het over voetbaltechnische zaken gaat en klinkt altijd als een langspeelplaat, vooral wanneer hij tot discussies wordt gedwongen. Ik hoorde gisteren echt niks nieuws. Ik erger me er ook niet meer aan, maar zie het eerder als de aard van het beestje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Johan gaat achteruit en dat zie je. Kijk het ook al jaren dus dat is geen argument.
Jarenlang elke maandag en vrijdag gekeken, maar begin me eraan te storen. Jammer.
Lijkt me wel lachen om een keer met Gijpie zo'n palendansvereniging te bezoeken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
Gijp, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ouwe Reus
Vanavond lekker een paaldansclubje opzoeken, whisky erbij
[ afbeelding ]
http://www.npo.nl/andere-tijden-sport/05-06-2014/VPWON_1209806quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een goeie gast was dat. Die mag wmb vaker langskomen.
Thanks. Ga hem kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/andere-tijden-sport/05-06-2014/VPWON_1209806
Dit is de docu met Westerhof waar vdGijp het over had,
prachtig
Wisselde ooit zichzelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:48 schreef Downwards het volgende:
Amokachi.![]()
Heeft ook nog een tijdje bij Everton gespeeld.
[ afbeelding ]
Groot. Sterk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://supersubdesigns.w(...)chi-april-10th-1995/
En.. The Black Buffalo. Wat recentere foto:quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
The Bull
Amotaxi (Big, Black, carries lot of people)
enge man is het toch eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Het horloge van Wilfred is weer prominent in beeld. Want alles heeft een bijbedoeling bij die man.
dan zal Genee wel terug komen als een balletje breedquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Morgen in VI, Zjenee gelooft in reïncarnatie
Is er vanavond geen show?quote:
Allemaal even lachen jongens.quote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef Evertjan het volgende:
Er is geen show vandaag wegens 2e paasdag
quote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef Evertjan het volgende:
Er is geen show vandaag wegens 2e paasdag
Ik heb een tweepersoonsbed op mijn hotelkamer.quote:
Dat was ook al ontzettend leuk bij het WK in de United States of America in 1994. Met Advocaatje USA'tje.quote:
Leuk clubje hoor, Paul.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:17 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was ook al ontzettend leuk bij het WK in de United States of America in 1994. Met Advocaatje USA'tje.
Business as usual.quote:Op maandag 6 april 2015 18:42 schreef Stofje het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)mitische-spreekkoren. Tamelijk walgelijk weer. Wat een verrotte aanhang heeft dat clubje toch.
you never win with a small dickquote:
quote:
Via deze kwam ik weer terecht bij alle Sierd filmpjes van het afgelopen WK, dat blijft toch wel het hoogtepunt van VI-oranje.quote:
Ik denk toch wel het hoogtepunt van de beschaving anno nu.quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Via deze kwam ik weer terecht bij alle Sierd filmpjes van het afgelopen WK, dat blijft toch wel het hoogtepunt van VI-oranje.
Zeker, dit is verreweg het beste wat er op cultureel gebied voorhanden is op dit moment.quote:Op maandag 6 april 2015 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk toch wel het hoogtepunt van de beschaving anno nu.
Manu denk ik.quote:
Depay.quote:
Het is pas 2015, over een jaar of 10 misschien.quote:Op maandag 6 april 2015 19:59 schreef Mercan het volgende:
Iemand enig idee of er een livestream is van rtl7?
poederchocoladequote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Wimpie nog paaseieren gezocht hebben
Of wordt hij daar nou moe van
Alberg zijn goal was ook koekoekwaardig.quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
Kramer speler van de week, anders is het minachting van de kijker.
Biologisch? Nee man, vrije uitloopquote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Genee zal wel weer biologische eieren hebben verstopt in Soest
Dat nummer is eigenlijk van Lee Towers.quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alweer een klassieke cover van Danny.
Bij dezen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wil je dat ook namens mij doen?
Dat komt vaker voor.quote:Op maandag 6 april 2015 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, maar je was me voor.
Zelfs in dit topic al.quote:Op maandag 6 april 2015 20:37 schreef Caland het volgende:
Deze anekdote heb ik volgens mij al eens gehoord.
Ik ken wel iemand die toen op de tribune zat in de baan van de kopbal.quote:Op maandag 6 april 2015 20:38 schreef Evertjan het volgende:
kan Kieft nog dat verhaal vertellen over 1988 en die kopbal tegen Ierland
Fredsj is een visionair.quote:Feyenoord zag in Luckassen prooi: ''Het is niet leuk voor hem''
Met een ongelukkig eigen doelpunt bracht AZ-verdediger Kevin Luckassen Feyenoord al na drie minuten op voorsprong. De Rotterdammers hadden de rechtsbenige mandekker al voor de wedstrijd als prooi aangemerkt, zo bevestigt aanvoerder Jordy Clasie tegenover Fox Sports.
''We wilden hun linkercentrale, een rechtspoot, aan de bal hebben. En dan zouden we druk zetten als hun middenvelders werden ingespeeld'', legt de international het strijdplan uit. Het werd daardoor een nare middag voor de 21-jarige Luckassen. ''Het is niet leuk voor hem, maar dat is voetbal. Je moet weten waar je profijt van kan hebben en dat hebben we gedaan.''
Als een waar roofdier werd Luckassen, die ook zag dat het AZ-publiek zich tegen hem keerde, uitgeschakeld door Feyenoord. ''Je kunt het zo noemen, ja'', erkent Clasie. ''Maar dat het publiek hem uitfluit is jammer. Dat hoort niet, niemand maakt expres een eigen doelunt. Je moet hem dan juist steunen.''
BOEMquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef Vasion het volgende:
Schitterend afgemaakt ook weer door Achabaaaaaaaarrrrrrr.
Kevin Luckassen?quote:
Zlatan heeft het moeilijk tegen elke verdediger die kan verdedigenquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Eén van de verdedigers waar Zlatan het moeilijk tegen had, heet 'Fanni'.
Die scoorde ook al een prachtige eigen goalquote:
Wat heeft ie tegen Manu?quote:
Mwah, na een minuutje of elfquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad300 had hem na 5 minuten gewisseld.
voor Heerenveen of PEC Zwolle prima spelersquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manu en Achahbar zijn prima spelers. Derksen
Dat durven maar weinig trainers.quote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad300 had hem na 5 minuten gewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |