quote:Fred Teeven rijdt auto in de kreukels
Vervelend nieuws voor kersvers Kamerlid Fred Teeven. Hij is gisteravond met zijn auto op een andere wagen geklapt. Dat bevestigt een woordvoerder van de VVD aan RTL Boulevard.
Teeven, die nu weer gewoon Kamerlid is voor de VVD, reed in de Peugeot 205 van zijn vrouw over de N44 ter hoogte van landgoed De Horsten, toen een Audi A6 voor hem remde, aldus De Telegraaf.
Teeven botste bovenop de Audi, schoot naar voren en sloeg daarbij met zijn hoofd tegen de voorruit. Getuigen zagen later een bloedvlek op de ruit. Bij de botsing waren in totaal drie auto's betrokken.
Fred moet het de komende dagen even rustig aan doen. "Naar omstandigheden gaat het goed met hem, maar hij heeft een lichte hersenschudding en een hoofdwond."
De woordvoerder denkt dat de bewindsman tot en met de Pasen thuis blijft. "Daarna gaat hij weer aan de slag."
Het ongeluk gebeurde gisteravond op de N44 bij Wassenaar. Op deze foto's is te zien dat de auto van Fred flink is beschadigd.
Nou ja, dikke/ grotere auto hoeft niet perse.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zo'n 205 is natuurlijk ook wel een karretje op leeftijd
Je zou toch verwachten dat zijn vrouw in een dikke auto zou rijden
Met wat Fredje opstrijkt/streek kon er vast wel een Audi A3 af (of iets in die geest)quote:Op donderdag 2 april 2015 12:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nou ja, dikke/ grotere auto hoeft niet perse.
Maar dan toch wel wat moderners als en 205.
Ik zou mijn vrouw/vriendin niet in een 205 de weg op sturen, er is tegenwoordig toch wel moderner spul te koop.
Die dingen reden voor het eerst in 1983, en aan de basisconstructie is natuurlijk nooit wat veranderd.
Waar zie jij dat hij geen gordel omhad ?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef grimselman het volgende:
Geen gordel om en te weinig afstand houden tot zijn voorganger. Benieuwd of dit Teeven twee prenten gaat opleveren.
Zeker met 140kilo vlees in zo'n 205quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waar zie jij dat hij geen gordel omhad ?
Dat is een aanname.....
En te weinig afstand houden is vaak lastig in dit soort zaken.
Dat wordt natuurlijk altijd gezegd tegen degene die erachter op klapt.
Maar de remcapaciteiten van die Audi A6 zullen ongetwijfeld beter zijn dan van die 205.
Als het zo is mag ik het toch hopen, maar het kan ook verdraaid worden stel die voor hem heeft onnodig geremd?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef grimselman het volgende:
Geen gordel om en te weinig afstand houden tot zijn voorganger. Benieuwd of dit Teeven twee prenten gaat opleveren.
Nou, een 205 1.9 GTI... dat is nog best leuk hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:58 schreef bluemoon23 het volgende:
Nou ja, dikke/ grotere auto hoeft niet perse.
Maar dan toch wel wat moderners als een 205.
Ik zou mijn vrouw/vriendin niet in een 205 de weg op sturen, er is tegenwoordig toch wel moderner spul te koop.
Die dingen reden voor het eerst in 1983, en aan de basisconstructie is natuurlijk nooit wat veranderd.
Volgens mij juist die met conecties nemen dat risico, die zijn immers denk ik dan, onschendbaar?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef emil23 het volgende:
Ik snap niet dat zo'n publiek figuur uberhaupt t risico neemt om betrapt te worden op rijden zonder gordel. Dan weet je toch dat je vroeg of laat daarover eenbl keer een discussie krijgt?
Dat laatste weet je van tevoren. Je bent wettelijk te allen tijde verplicht om voldoende afstand te houden om tijdig tot stilstand te komen. Dus achterop klappen = te weinig afstand gehouden. Tenzij de A6 vol achteruit reed ofzo, maar dat lijkt niet echt het geval.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
Maar de remcapaciteiten van die Audi A6 zullen ongetwijfeld beter zijn dan van die 205.
Misschien past de gordel niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef emil23 het volgende:
Ik snap niet dat zo'n publiek figuur uberhaupt t risico neemt om betrapt te worden op rijden zonder gordel. Dan weet je toch dat je vroeg of laat daarover eenbl keer een discussie krijgt?
Je kunt al een prent krijgen voor het niet tijdig tot stilstand brengen van het motorvoertuig.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is een aanname.....
Wat zou er gebeuren als zo iemand uit elkaar knapt?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, een 205 1.9 GTI... dat is nog best leuk hoor.
Maar het was natuurlijk geen GTI.
Overigens zou ik mijn vrouw ook niet gunnen langs zo'n vetklep wakker te moeten worden, dus wat dat betreft is er wel meer op aan te merken.
Dat is natuurlijk voor de bühne. De illegaal verkregen miljoenen gaan ze pas opmaken als hij met pensioen is.quote:
Zou deze in de kwart tarief regeling vallen dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo'n auto rijden, waarschijnlijk voor het belastingvoordeel
??????quote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor de bühne. De illegaal verkregen miljoenen gaan ze pas opmaken als hij met pensioen is.
Een RS6 met ruim 750 pk.quote:
Ik kan me echt geen andere reden (en zelfs deze vind ik discutabel) bedenken om zo'n auto te rijden.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou deze in de kwart tarief regeling vallen dan?
Dat is heel wel goddelijk....quote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een RS6 met ruim 750 pk.
Dat rijdt best goddelijk. Remt ook beter dan een 205.
Dat is het inderdaad!quote:
Dat een A6 die vol in de ankers gaat (dat is een aanname, ik weet het) beter remt als een 205 weten jij (als autoliefhebber) en ik wel, maar daar houdt lang niet iedereen rekening mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:10 schreef DS4 het volgende:
Dat laatste weet je van tevoren. Je bent wettelijk te allen tijde verplicht om voldoende afstand te houden om tijdig tot stilstand te komen.
Nou dan kunnen ze aardig wat bekeuringen uitdelen bij sneeuw en ijzel.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Je kunt al een prent krijgen voor het niet tijdig tot stilstand brengen van het motorvoertuig.
"voertuig niet tijdig tot stilstand brengen binnen de afstand waarover de weg vrij was" heet het volledig.
250 euro minimaal
Is hun verantwoordelijkheid, oftewel hun fout.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:22 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat een A6 beter remt als een 205 weten jij (als autoliefhebber) en ik wel, maar daar houdt lang niet iedereen rekening mee.
Niet iedereen weet de capaciteiten en beperkingen van zijn auto.
Ik rij ook wel eens in Duitsland en bij het inhalen komt het toch ook wel eens in NL van pas.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:21 schreef john2406 het volgende:
Dat is het inderdaad!
Maar van die pk kan je volgens mij in dit land nog een 90 procent gebruiken?
In Duitsland komen ze me inderdaad langs met een rotsnelheid en dan heb ik 230 op de teller en nog flitsen ze me langs!quote:Op donderdag 2 april 2015 13:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij ook wel eens in Duitsland en bij het inhalen komt het toch ook wel eens in NL van pas.
Strikt noodzakelijk is het natuurlijk niet.
Dat doe ik dagelijks, en in de rechterbaan is dat wel enigszins mogelijk. Mits je niet gaat zitten jagen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het Teeven zijn fout niet is, formeel is dat ook zo, dat weet ik, maar niet alles is zo zwart/wit in de wereld.
Probeer in de gemiddelde ochtendspits maar een de voorgeschreven voldoende afstand te bewaren.
Gegarandeerd/vaak dat er dan weer een auto in het gat duikt.
230 is voor een RS6 wandeltempo.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:31 schreef john2406 het volgende:
In Duitsland komen ze me inderdaad langs met een rotsnelheid en dan heb ik 230 op de teller en nog flitsen ze me langs!
Ik weet ik weet en afstand houden controleren ze veel op het moment op, maar nog wel betaalbaar daar!quote:Op donderdag 2 april 2015 13:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
230 is voor een RS6 wandeltempo.
Maar ook in Duitsland steeds minder vaak mogelijk (en steeds vaker illegaal).
Wat is er?quote:
Gebaseerd op het feit dat hij met z'n hoofd tegen de voorruit sloeg. Dat gebeurt niet als je een gordel om hebt.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is een aanname.....
Bij een moderne auto niet he, bij een oude zonder snap op de gordels zou het kunnen toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:44 schreef grimselman het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat hij met z'n hoofd tegen de voorruit sloeg. Dat gebeurt niet als je een gordel om hebt.
In een 205 zitten gewoon driepuntsgordelsquote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef john2406 het volgende:
Bij een moderne auto niet he, bij een oude zonder snap op de gordels zou het kunnen toch?
Of zelfs alleen heupgordels kan ook, gordel plicht is niet gelijk gordel plicht he!
Er is niet voorgeschreven welke gordel he!
Zelfs niet hoe ik hem te dragen heb toch?
Je bedoeld die zaten er af fabriek in, of deze ze nog erin had zitten weten we immers niet he!quote:Op donderdag 2 april 2015 14:12 schreef grimselman het volgende:
[..]
In een 205 zitten gewoon driepuntsgordels
je moet ten alle tijde rekening houden met de capaciteiten van je voertuig en voldoende afstand houden, dus nee sorry dat is geen excuus.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is een aanname.....
Inderdaad maar nou stel iemand schrikt op een vrije weg, voor zich uit, voor een plastic zak en gaat vol in de ankers?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
je moet ten alle tijde rekening houden met de capaciteiten van je voertuig en voldoende afstand houden, dus nee sorry dat is geen excuus.
Als ze er af fabriek in zitten dan horen ze er nu ook nog in te zitten.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je bedoeld die zaten er af fabriek in, of deze ze nog erin had zitten weten we immers niet he!
Daar kan je lang er breed over hebben hij zit er toch maar mooi he of niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten van waar en wie Teeven op weg was waarheen, en waarom, en wie hij voor de aanrijding waarover gebeld heeft, wat het kenteken van de auto is, waarom zijn vrouw er niet in reed, wie er nog meer in de auto zat, welke bloedgroep er op de vooruit zit, of er sprake was van een stroom of andere storing en of hij het bonnetje van de reparatie wel goed bewaart.
Ja dat zeg jij of dat hier zo is ik heb er heupgordels geplaats in auto s waar driepunts in zaten en nooit was het afkeur apk!quote:Op donderdag 2 april 2015 14:18 schreef grimselman het volgende:
[..]
Als ze er af fabriek in zitten dan horen ze er nu ook nog in te zitten.
Ze zal er wel zo aan gehecht zijn dat ze er niet vanaf wil, waarna Fred dacht; wacht effe met mijn crash beleid kan dit er ook wel bij. Zie daar, 205 gecrashed.quote:
Ik stel me voor dat deze even op apk ging voor zijn vrouw te ontlasten?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze zal er wel zo aan gehecht zijn dat ze er niet vanaf wil, waarna Fred dacht; wacht effe met mijn crash beleid kan dit er ook wel bij. Zie daar, 205 gecrashed.
Ditquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze zal er wel zo aan gehecht zijn dat ze er niet vanaf wil, waarna Fred dacht; wacht effe met mijn crash beleid kan dit er ook wel bij. Zie daar, 205 gecrashed.
Ja, daarom moest hij in die 205quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zo'n 205 is natuurlijk ook wel een karretje op leeftijd
Je zou toch verwachten dat zijn vrouw in een dikke auto zou rijden
Dat ja. Mensen denken dat je bij een crash lekker in je stoel blijft zitten ofzo. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je ook met een gordel om de vooruit al snel een kusje geeft als je in 1 klap tot stilstand komt.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
En de conclusie van TS dat hij zijn gordel niet om had, lijkt me ook voorbarig.
Inderdaad, laten we al zijn belgegevens opvragen, en ook dat kenteken in het systeem gooien...even kijken waar hij vandaan kwam. Hij heeft vast niets te verbergen, dus geen probleem als we even kijken.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten van waar en wie Teeven op weg was waarheen, en waarom, en wie hij voor de aanrijding waarover gebeld heeft, wat het kenteken van de auto is, waarom zijn vrouw er niet in reed, wie er nog meer in de auto zat, welke bloedgroep er op de vooruit zit, of er sprake was van een stroom of andere storing en of hij het bonnetje van de reparatie wel goed bewaart.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
ar en wie Teeven op weg was waarheen, en waarom, en wie hij voor de aanrijding waarover gebeld heeft, wat het kenteken van de auto is, waarom zijn vrouw er niet in reed, wie er nog meer in de auto zat, welke bloedgroep er op de vooruit zit, of er sprake was van een stroom of andere storing en of hij het bonnetje van de reparatie wel goed bewaart.
Uit de Telegraaf van een kleine 3 weken geleden:quote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Peugeot 205
Ach ja, niet iedereen geeft om auto's.
Vraag me wel af of het wel helemaal goed is overgenomen door de journalist.
Tijd voor een nieuwe auto in ieder geval.
Begin de oproep van Mark Rutte enkele jaren geleden "koop die nieuwe auto" wel steeds beter te begrijpen.
Zou Mark Rutte nog z'n SAAB hebben trouwens?
quote:vr 13 mrt 2015, 12:17
Mark Rutte nog steeds vrijgezel
van onze redactie
Minister-president Mark Rutte gaat nog altijd door het leven als vrijgezel.
In een interview met Nu.nl vertelt Rutte dat zijn privéleven sinds zijn premierschap, 4,5 jaar geleden, niet veel veranderd is.
"Ik ben niet verhuisd, heb zelfs mijn oude Saab nog", vertelt Rutte, die ook aangeeft nog steeds geen relatie te hebben.
Wel heeft de minister-president een druk sociaal leven. "Ik ben privé heel gezegend. Mijn familie en vriendenkring bevinden zich voor een groot deel buiten de politiek. Dat is prettig, want dan gaan de etentjes op vrijdagavond eens over wat anders."
Hij wacht met een nieuwe kopen tot die beloofde 1000 euro er is.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Peugeot 205
Ach ja, niet iedereen geeft om auto's.
Vraag me wel af of het wel helemaal goed is overgenomen door de journalist.
Tijd voor een nieuwe auto in ieder geval.
Begin de oproep van Mark Rutte enkele jaren geleden "koop die nieuwe auto" wel steeds beter te begrijpen.
Zou Mark Rutte nog z'n SAAB hebben trouwens?
Wees blij dat hij onze belastingcenten niet verkwist en gewoon op de bank laat staan en niet naar zijn baas Mark Rutte luistert en lekker niet die nieuwe auto koopt!!!quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met wat Fredje opstrijkt/streek kon er vast wel een Audi A3 af (of iets in die geest)
Heb je ook een Vito met gordijntjes achterin?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Webschip het volgende:
Een Mercedes is degelijker.
En goddelijker.
Misschien moet je hem zijn nummer even geven dan kunnen jullie met elkaar whatsappen! Jullie hebben al dezelfde interesses.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet die gordel ook over de schouder heen doen hé?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ja. Mensen denken dat je bij een crash lekker in je stoel blijft zitten ofzo. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je ook met een gordel om de vooruit al snel een kusje geeft als je in 1 klap tot stilstand komt.
Wijsneus.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet die gordel ook over de schouder heen doen hé?
Mooie retrowaggie toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo'n auto rijden, waarschijnlijk voor het belastingvoordeel
Wat is er interessant aan of hij van de herenliefde of de damespoesjes is.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uit de Telegraaf van een kleine 3 weken geleden:
[..]
Met twee keer ¤7 administratiekosten.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef grimselman het volgende:
Jawel joh, goed voor de gelegenheidquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wees blij dat hij onze belastingcenten niet verkwist en gewoon op de bank laat staan en niet naar zijn baas Mark Rutte luistert en lekker niet die nieuwe auto koopt!!!
quote:
Blegh. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heb je ook een Vito met gordijntjes achterin?
Lekker incognito voor dubieuze dealtjes op schimmige industrieterreinen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen andere reden (en zelfs deze vind ik discutabel) bedenken om zo'n auto te rijden.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Teeven is dus ook zo'n bumperklever.
Misschien heeft die vrouw liever een gewoon autootje. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Vanuit veiligheidsperspectief kan je inderdaad beter een grotere en zwaardere auto hebben, uiteraard het liefst een met een goede kreukelzone en zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, ik snap niet waarom je, als je zo'n inkomen hebt, je vrouw nog in zo'n hok laat rijden.
Koop dan gewoon een veilige auto.... niet dat dat wat helpt als je je gordel niet draagt, maar goed.
Nou, ook als je graag een klein autootje hebt omdat je niet kunt rijden dat zo makkelijk parkeren is vind ik een 205 wel heel erg achterhaald in een gezin met zo'n inkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien heeft die vrouw liever een gewoon autootje. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Vanuit veiligheidsperspectief kan je inderdaad beter een grotere en zwaardere auto hebben.
Het is een voorbarige conclusie maar ik zie ook niet direct in hoe je met je hoofd op de voorruit belandt als je wel de gordel draagt. Zeg nooit nooit maar het ligt voor de hand dat hij die niet droeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
Die tekst in de OP"Vervelend nieuws voor Teeven". Alsof iemand hem het slechte nieuws is komen vertellen, alsof je zelf niet merkt dat je op een andere auto botst. En dan wordt -ie verderop in de tekst ook nog "bewindsman" genoemd. Dat is -ie niet meer.
En de conclusie van TS dat hij zijn gordel niet om had, lijkt me ook voorbarig.
Jij kan je niet voorstellen dat zij gelukkig is met die 205?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ook als je graag een klein autootje hebt omdat je niet kunt rijden dat zo makkelijk parkeren is vind ik een 205 wel heel erg achterhaald in een gezin met zo'n inkomen.
Hoe debiel ben je als je niet minstens '2 seconden' afstand houdt? Iedereen zou het nu toch moeten weten: reactietijd, verschil in remweg, net op het cruciale moment even wat verslapt zijn of naar een ander punt kijken, ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef DrMabuse het volgende:
Ik zie ze nog bijna dagelijks.
Mensen zonder gordel in het verkeer , ook op de snelweg.
Hoe debiel ben je dan, om bewust zo'n beslissing / risico te nemen.
Dat aspect ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je als je niet minstens '2 seconden' afstand houdt? Iedereen zou het nu toch moeten weten: reactietijd, verschil in remweg, net op het cruciale moment even wat verslapt zijn of naar een ander punt kijken, ...
Gewoon afstand houden dus, zo moeilijk is dat toch niet. Soms turf ik tijdens een spitsuur hoeveel procent van de automobilisten bumperkleeft. Het zijn er nog steeds veel te veel.
Het probleem met die twee seconden is dat er dan vol continu steeds anderen tussen kruipen en je dus moet inhouden om die twee seconden weer te creëren. Door dat inhouden wil degene achter je jou dus ook voorbij en kruipt er voor je weer tussen. enzquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je als je niet minstens '2 seconden' afstand houdt? Iedereen zou het nu toch moeten weten: reactietijd, verschil in remweg, net op het cruciale moment even wat verslapt zijn of naar een ander punt kijken, ...
Gewoon afstand houden dus, zo moeilijk is dat toch niet. Soms turf ik tijdens een spitsuur hoeveel procent van de automobilisten bumperkleeft als ik langs zo'n weg wandel. Het zijn er nog steeds veel te veel.
Het is niet volledig bezijdens de waarheid maar het komt ook uit het grote smoezenboek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het probleem met die twee seconden is dat er dan vol continu steeds anderen tussen kruipen en je dus moet inhouden om die twee seconden weer te creëren. Door dat inhouden wil degene achter je jou dus ook voorbij en kruipt er voor je weer tussen. enz
Die komene wel van dat bedrijf vandaan, maar volgens mij duitse fabrikant, wie zou er winst bij of van hebben dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel joh, goed voor de gelegenheid
Maar dan wel zo'n Mini , die komen bij Nedcar vandaan volgens mij
Degenen die dat ding in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die komene wel van dat bedrijf vandaan, maar volgens mij duitse fabrikant, wie zou er winst bij of van hebben dan?
Die heeft toch zelf geeneens een nieuwe auto gekocht, ik sufferd die ik ben koop er wel eentje, maar wel een japanertje dan he!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wees blij dat hij onze belastingcenten niet verkwist en gewoon op de bank laat staan en niet naar zijn baas Mark Rutte luistert en lekker niet die nieuwe auto koopt!!!
Die verdienen hun boterham eraan ja, daar is het ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Degenen die dat ding in elkaar schroeven
Dan heeft fred niet voldoende afstand gehouden en zitten te bumperkleven, wat is de prent die burgers daarvoor krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:22 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat een A6 die vol in de ankers gaat (dat is een aanname, ik weet het) beter remt als een 205 weten jij (als autoliefhebber) en ik wel, maar daar houdt lang niet iedereen rekening mee.
En die geven hun geld dan ook weer uit, waardoor andere mensen ook weer aan het werk kunnen blijven etc etc.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die komene wel van dat bedrijf vandaan, maar volgens mij duitse fabrikant, wie zou er winst bij of van hebben dan?
Zou die ervan wakker liggen van een prent?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heeft fred niet voldoende afstand gehouden en zitten te bumperkleven, wat is de prent die burgers daarvoor krijgen.
Ja en dat doen ze in andere landen ook als ik daar een auto van koop toch, we heben toch een EU en dan is het toch allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En die geven hun geld dan ook weer uit, waardoor andere mensen ook weer aan het werk kunnen blijven etc etc.
Die conclusie had ik hier ook al getrokken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heeft fred niet voldoende afstand gehouden en zitten te bumperkleven, wat is de prent die burgers daarvoor krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |