Degenen die dat ding in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die komene wel van dat bedrijf vandaan, maar volgens mij duitse fabrikant, wie zou er winst bij of van hebben dan?
Die heeft toch zelf geeneens een nieuwe auto gekocht, ik sufferd die ik ben koop er wel eentje, maar wel een japanertje dan he!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wees blij dat hij onze belastingcenten niet verkwist en gewoon op de bank laat staan en niet naar zijn baas Mark Rutte luistert en lekker niet die nieuwe auto koopt!!!
Die verdienen hun boterham eraan ja, daar is het ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Degenen die dat ding in elkaar schroeven
Dan heeft fred niet voldoende afstand gehouden en zitten te bumperkleven, wat is de prent die burgers daarvoor krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:22 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat een A6 die vol in de ankers gaat (dat is een aanname, ik weet het) beter remt als een 205 weten jij (als autoliefhebber) en ik wel, maar daar houdt lang niet iedereen rekening mee.
En die geven hun geld dan ook weer uit, waardoor andere mensen ook weer aan het werk kunnen blijven etc etc.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die komene wel van dat bedrijf vandaan, maar volgens mij duitse fabrikant, wie zou er winst bij of van hebben dan?
Zou die ervan wakker liggen van een prent?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heeft fred niet voldoende afstand gehouden en zitten te bumperkleven, wat is de prent die burgers daarvoor krijgen.
Ja en dat doen ze in andere landen ook als ik daar een auto van koop toch, we heben toch een EU en dan is het toch allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En die geven hun geld dan ook weer uit, waardoor andere mensen ook weer aan het werk kunnen blijven etc etc.
Die conclusie had ik hier ook al getrokken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heeft fred niet voldoende afstand gehouden en zitten te bumperkleven, wat is de prent die burgers daarvoor krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |