Misschien moet je hem zijn nummer even geven dan kunnen jullie met elkaar whatsappen! Jullie hebben al dezelfde interesses.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten van waar en wie Teeven op weg was waarheen, en waarom, en wie hij voor de aanrijding waarover gebeld heeft, wat het kenteken van de auto is, waarom zijn vrouw er niet in reed, wie er nog meer in de auto zat, welke bloedgroep er op de vooruit zit, of er sprake was van een stroom of andere storing en of hij het bonnetje van de reparatie wel goed bewaart.
Je moet die gordel ook over de schouder heen doen hé?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ja. Mensen denken dat je bij een crash lekker in je stoel blijft zitten ofzo. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je ook met een gordel om de vooruit al snel een kusje geeft als je in 1 klap tot stilstand komt.
Wijsneus.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet die gordel ook over de schouder heen doen hé?
Mooie retrowaggie toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo'n auto rijden, waarschijnlijk voor het belastingvoordeel
Wat is er interessant aan of hij van de herenliefde of de damespoesjes is.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uit de Telegraaf van een kleine 3 weken geleden:
[..]
Met twee keer ¤7 administratiekosten.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef grimselman het volgende:
Geen gordel om en te weinig afstand houden tot zijn voorganger. Benieuwd of dit Teeven twee prenten gaat opleveren.
Jawel joh, goed voor de gelegenheidquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wees blij dat hij onze belastingcenten niet verkwist en gewoon op de bank laat staan en niet naar zijn baas Mark Rutte luistert en lekker niet die nieuwe auto koopt!!!
quote:
Blegh. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heb je ook een Vito met gordijntjes achterin?
Lekker incognito voor dubieuze dealtjes op schimmige industrieterreinen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen andere reden (en zelfs deze vind ik discutabel) bedenken om zo'n auto te rijden.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Teeven is dus ook zo'n bumperklever.
Misschien heeft die vrouw liever een gewoon autootje. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Vanuit veiligheidsperspectief kan je inderdaad beter een grotere en zwaardere auto hebben, uiteraard het liefst een met een goede kreukelzone en zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, ik snap niet waarom je, als je zo'n inkomen hebt, je vrouw nog in zo'n hok laat rijden.
Koop dan gewoon een veilige auto.... niet dat dat wat helpt als je je gordel niet draagt, maar goed.
Nou, ook als je graag een klein autootje hebt omdat je niet kunt rijden dat zo makkelijk parkeren is vind ik een 205 wel heel erg achterhaald in een gezin met zo'n inkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien heeft die vrouw liever een gewoon autootje. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Vanuit veiligheidsperspectief kan je inderdaad beter een grotere en zwaardere auto hebben.
Het is een voorbarige conclusie maar ik zie ook niet direct in hoe je met je hoofd op de voorruit belandt als je wel de gordel draagt. Zeg nooit nooit maar het ligt voor de hand dat hij die niet droeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
Die tekst in de OP"Vervelend nieuws voor Teeven". Alsof iemand hem het slechte nieuws is komen vertellen, alsof je zelf niet merkt dat je op een andere auto botst. En dan wordt -ie verderop in de tekst ook nog "bewindsman" genoemd. Dat is -ie niet meer.
En de conclusie van TS dat hij zijn gordel niet om had, lijkt me ook voorbarig.
Jij kan je niet voorstellen dat zij gelukkig is met die 205?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ook als je graag een klein autootje hebt omdat je niet kunt rijden dat zo makkelijk parkeren is vind ik een 205 wel heel erg achterhaald in een gezin met zo'n inkomen.
Hoe debiel ben je als je niet minstens '2 seconden' afstand houdt? Iedereen zou het nu toch moeten weten: reactietijd, verschil in remweg, net op het cruciale moment even wat verslapt zijn of naar een ander punt kijken, ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef DrMabuse het volgende:
Ik zie ze nog bijna dagelijks.
Mensen zonder gordel in het verkeer , ook op de snelweg.
Hoe debiel ben je dan, om bewust zo'n beslissing / risico te nemen.
Dat aspect ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je als je niet minstens '2 seconden' afstand houdt? Iedereen zou het nu toch moeten weten: reactietijd, verschil in remweg, net op het cruciale moment even wat verslapt zijn of naar een ander punt kijken, ...
Gewoon afstand houden dus, zo moeilijk is dat toch niet. Soms turf ik tijdens een spitsuur hoeveel procent van de automobilisten bumperkleeft. Het zijn er nog steeds veel te veel.
Het probleem met die twee seconden is dat er dan vol continu steeds anderen tussen kruipen en je dus moet inhouden om die twee seconden weer te creëren. Door dat inhouden wil degene achter je jou dus ook voorbij en kruipt er voor je weer tussen. enzquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je als je niet minstens '2 seconden' afstand houdt? Iedereen zou het nu toch moeten weten: reactietijd, verschil in remweg, net op het cruciale moment even wat verslapt zijn of naar een ander punt kijken, ...
Gewoon afstand houden dus, zo moeilijk is dat toch niet. Soms turf ik tijdens een spitsuur hoeveel procent van de automobilisten bumperkleeft als ik langs zo'n weg wandel. Het zijn er nog steeds veel te veel.
Het is niet volledig bezijdens de waarheid maar het komt ook uit het grote smoezenboek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het probleem met die twee seconden is dat er dan vol continu steeds anderen tussen kruipen en je dus moet inhouden om die twee seconden weer te creëren. Door dat inhouden wil degene achter je jou dus ook voorbij en kruipt er voor je weer tussen. enz
Die komene wel van dat bedrijf vandaan, maar volgens mij duitse fabrikant, wie zou er winst bij of van hebben dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel joh, goed voor de gelegenheid
Maar dan wel zo'n Mini , die komen bij Nedcar vandaan volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |