*afmeld*quote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
/inb4 mannen met te groot bestaat niet
Niet mee eens.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zit iets te veel gewicht aan naar mijn smaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat niet heel erg mooi.
Ik denk dat er maar weinig mannen zijn die dat zeggenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah. Nooit niet, dat is iets wat je zelf doet.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zit iets te veel gewicht aan naar mijn smaak.OiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat niet heel erg mooi..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kaneel zou meer van je houdenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou een paar minuten verbaasd zijn en dan weer verder gaan met het leven.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]cannot unseeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
[..]Bedankt voor het verpesten van mijn roze koekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]Ieuw Straw, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Er zit iets te veel gewicht aan naar mijn smaak.Ik wel. Sue me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat niet heel erg mooi.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
[..]
Er zit iets te veel gewicht aan naar mijn smaak.Te veel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat niet heel erg mooi.ik zou haar nog als slank/dun bestempelen eerder. Oke de voorgevel is zeer ruim uitgevallen dat dan weer wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Er zit iets te veel gewicht aan naar mijn smaak.In kleding vind ik het vaak wel mooier. Het moet in verhouding zijn tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat niet heel erg mooi.
Wat betekent hetquote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef Fascination het volgende:
Gister erachter gekomen dat hakkepak geen normaal Nederlands woord is.
Je weet dat hier een dubbele ontkenning staatquote:Op woensdag 1 april 2015 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah. Nooit niet, dat is iets wat je zelf doet.
Ze springt van de hak op de tak?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef Fascination het volgende:
Gister erachter gekomen dat hakkepak geen normaal Nederlands woord is.
Uhuhquote:Op woensdag 1 april 2015 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah. Nooit niet, dat is iets wat je zelf doet.
Aan de borsten bedoel ik he.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel?ik zou haar nog als slank/dun bestempelen eerder. Oke de voorgevel is zeer ruim uitgevallen dat dan weer wel
[..]50 % tiet en 50 % vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Smaken verschillen. Dunne mensen vinden dit al snel TE (dik) en dikke mensen vinden dit dun.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel?ik zou haar nog als slank/dun bestempelen eerder. Oke de voorgevel is zeer ruim uitgevallen dat dan weer wel
[..]DanerollesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jazeker, vast nooit Afrikaans gehoord zeker?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat hier een dubbele ontkenning staat?
Dat je iemand op de rug meedraagt. Op Google staan er wel plaatjes van als je erop googlet.quote:[img]http://i.fokzi
ne.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat betekent het?
Niets ms met die tietenquote:
Noem je me nou dik?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Dunne mensen vinden dit al snel TE (dik) en dikke mensen vinden dit dun.
Ik spreek in NL over het algemeen geen Afrikaansquote:Op woensdag 1 april 2015 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, vast nooit Afrikaans gehoord zeker?
Deze meneer wil ik wel een biertje aanbiedenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model zou jou echt wel staan, Muur. Het is alleen totaal anders dan je nu hebt
.
Dat roze zijn toch geplette luizen?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn roze koek.
Te lang geleden, geen idee meerquote:
Ja, heerlijk als rode kleurstof. Nja insecten zijn toch wel vegetarisch? Of hebben die weer een eigen categorie? Moeilijk allemaal.quote:
Ik zeg toch dat je gelijk hebt?quote:
Ik vind het vleesquote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heerlijk als rode kleurstof. Nja insecten zijn toch wel vegetarisch? Of hebben die weer een eigen categorie? Moeilijk allemaal.
Jij vindt dat, of is het zo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het vlees.
Schorpioen gegeten in Thailand, doe mij maar koe.
Maar dieren enzo? Nu ben ik confuus. Waar ligt je grens?quote:
Ik heb alle hoop in de mensheid opgegeven sinds ik op FOK! komquote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, die hardromacore moet toch wel een trol zijn.
Ik vind voornamelijk, maar het zijn levende beesten, dus ik denk ook echt wel vlees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |