Deze UI is zo veel meer jouquote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, sorry. Weet niet zo goed wat ik wil.

Vind het bizar dat mensen dat hier eigenlijk gewoon vragen. Is mij is het echt nog nooit gevraagd.quote:

Waar woon je?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n nieuwe buurmeisje. Studente ongetwijfeld

Daardoor had ik echt een hekel aan BBquote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gezien, en eerste paar keer dat ik deze hoorde moest ik wel lachen. En opzich nog wel, maar inderdaad, hij gaat vervelenNet als die anuspaintings en dat liedje van Bobs burgers

Ik niet zo. Maar ik vind rood haar ook niet geweldig of zoquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verder vind ik het wel een knappe vrouw.

I knowquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daardoor had ik echt een hekel aan BB. Heb nu iets meer gezien, vind het nog steeds niet geweldig maar het gaat.
Maar wat ga je iets haten als het te vaak voorbij komt.

Bij jou durf ik dat niet, straks krijg ik een klap voor mijn kop van jouquote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind het bizar dat mensen dat hier eigenlijk gewoon vragen. Is mij is het echt nog nooit gevraagd.

quote:Op woensdag 1 april 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Even fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

In een studentenhuis lijkt het soms welquote:

Ja prima, leuk en aardig, maar ik wil een adres als daar een mooie redhead woontquote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een studentenhuis lijkt het soms wel

Zou wat zijn als je wakker werd en je tieten waren opeens weg zegquote:

Ohai hoe is het met jouw tieten?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind het bizar dat mensen dat hier eigenlijk gewoon vragen. Is mij is het echt nog nooit gevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je wakker werd en je tieten waren opeens weg zegik zou intens verdrietig zijn
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 20:44:34 ]

Ik weet niet of ze mooi is. Zag alleen de achterkant. Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja prima, leuk en aardig, maar ik wil een adres als daar een mooie redhead woont

Zou een paar minuten verbaasd zijn en dan weer verder gaan met het leven.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je wakker werd en je tieten waren opeens weg zeg

Graagquote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze mooi is. Zag alleen de achterkant. Ik hou je op de hoogte

Friendzoned...quote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Graag![]()
Mijn beste vriendin is ook een redhead, vroeger ook wel eens moeite mee gehad toen ze naast me sliep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |