quote:Op woensdag 1 april 2015 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]DanerollesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jazeker, vast nooit Afrikaans gehoord zeker?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat hier een dubbele ontkenning staat?
Dat je iemand op de rug meedraagt. Op Google staan er wel plaatjes van als je erop googlet.quote:[img]http://i.fokzi
ne.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat betekent het?
Niets ms met die tietenquote:
Noem je me nou dik?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Dunne mensen vinden dit al snel TE (dik) en dikke mensen vinden dit dun.
Ik spreek in NL over het algemeen geen Afrikaansquote:Op woensdag 1 april 2015 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, vast nooit Afrikaans gehoord zeker?
Deze meneer wil ik wel een biertje aanbiedenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model zou jou echt wel staan, Muur. Het is alleen totaal anders dan je nu hebt
.
Dat roze zijn toch geplette luizen?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn roze koek.
Te lang geleden, geen idee meerquote:
Ja, heerlijk als rode kleurstof. Nja insecten zijn toch wel vegetarisch? Of hebben die weer een eigen categorie? Moeilijk allemaal.quote:
Ik zeg toch dat je gelijk hebt?quote:
Ik vind het vleesquote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heerlijk als rode kleurstof. Nja insecten zijn toch wel vegetarisch? Of hebben die weer een eigen categorie? Moeilijk allemaal.
Jij vindt dat, of is het zo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het vlees.
Schorpioen gegeten in Thailand, doe mij maar koe.
Maar dieren enzo? Nu ben ik confuus. Waar ligt je grens?quote:
Ik heb alle hoop in de mensheid opgegeven sinds ik op FOK! komquote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, die hardromacore moet toch wel een trol zijn.
Ik vind voornamelijk, maar het zijn levende beesten, dus ik denk ook echt wel vlees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |