Nooit over nagedacht. Ben nu wel benieuwd. In het algemeen he, niet alleen Samzzquote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heerlijk als rode kleurstof. Nja insecten zijn toch wel vegetarisch? Of hebben die weer een eigen categorie? Moeilijk allemaal.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, die hardromacore moet toch wel een trol zijn.
Als het ook spierweefsel is, dan is het zoquote:
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 20:55:43 ]
Ja als je het zo bekijkt wel, maar ik dacht dat insecten wel eens gepromoot werden als alternatief voor proteïnen wanneer je juist vegetarisch bent,dus dat zou dan raar zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk, maar het zijn levende beesten, dus ik denk ook echt wel vlees.
Jeetje, mag ik nog wel eten of zal ik er maar helemaal mee stoppen?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dieren enzo? Nu ben ik confuus. Waar ligt je grens?
Heeft die hier ooit wel eens gepost dan?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, die hardromacore moet toch wel een trol zijn.
Eigenlijk meer 'stof'. Spierweefsel hebben ze niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk, maar het zijn levende beesten, dus ik denk ook echt wel vlees.
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft die hier ooit wel eens gepost dan?
Ik had dat in het begin een beetje met mannen toen ik op het forum begon te lezen, maar gelukkig is dat wel weer wat weggezaktquote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alle hoop in de mensheid opgegeven sinds ik op FOK! kom.
Ik heb het nog steeds met vrouwen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had dat in het begin een beetje met mannen toen ik op het forum begon te lezen, maar gelukkig is dat wel weer wat weggezakt
Het was een serieuze vraag, sorry for askingquote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, mag ik nog wel eten of zal ik er maar helemaal mee stoppen?
Oh, en dat wordt ook niet minder? Ik bedoel terug naar een normaal niveau?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds met vrouwen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik
Meer om van te houden
Niets mis met wat meer knuffelvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nooit gezien.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft die hier ooit wel eens gepost dan?
Maar dan is het iig niet vegetarisch, insecten zijn levende dieren enzoquote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk meer 'stof'. Spierweefsel hebben ze niet.
Ik ben vegetariër. Geen veganist.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, sorry for asking
Ik ben ook geen expertquote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt wel, maar ik dacht dat insecten wel eens gepromoot werden als alternatief voor proteïnen wanneer je juist vegetarisch bent,dus dat zou dan raar zijn.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets mis met wat meer knuffelvlees
Nee, het lijkt slechts erger te worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en dat wordt ook niet minder? Ik bedoel terug naar een normaal niveau?
Dat begrijpt niemand. Schijnbaar is het concept SC te moeilijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |