Dank!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je arbeidsethos, BB.

Waarbij krijg je dat? Dan weet ik welk vak ik niet ga kiezen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dank!
Ik deel graag even waar ik nu mee bezig ben: [ afbeelding ]

Onderzoeks- en interventiemethodologie Bquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarbij krijg je dat? Dan weet ik welk vak ik niet ga kiezen.

Het antwoord is 42quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dank!
Ik deel graag even waar ik nu mee bezig ben: [ afbeelding ]

Je kan toch geen antwoord geven zonder een steekproefgemiddelde, een complement of steekproefomvang te kennenquote:

Ken je klassiekers bart...quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kan toch geen antwoord geven zonder een steekproefgemiddelde, een complement of steekproefomvang te kennen
Dit is trouwens echt makkelijke shit.. betrouwbaarheidsinterval weergeven voor een populatie op basis van een steekproefgemiddelde bij grote steekproeven (n>30), moeilijkere shit zal ik wel niet delen want daar moet ik ook van huilen.
Mensen, ga nooit bedrijfskunde volgen.. de methodologische vakken zijn des duivels.

Oh sorry, die ken ik niet.quote:

neequote:Op zaterdag 4 april 2015 00:38 schreef Boterbartje het volgende:
Hey Y, hoe zit jij nu precies met RGS? Heb je dat nu al gehad?

Bazenfilm. En ik heb laatst de originele serie uit de jaren '80 gekeken, ook echt een aanrader. Pure cult.quote:

Dag vent, het is rustig hier..quote:

Oh, wat gedaan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat wel. Net thuis van Amsterdam.Met jou?
 Ik kom net uit Zwolle, heb een PS3 gescoord en een berg spellen van een vriend geleend
 Ik kom net uit Zwolle, heb een PS3 gescoord en een berg spellen van een vriend geleend  

Nou er was een wedstrijd georganiseerd, mannen tegen vrouwen. En moesten we opdrachten uitvoeren en kregen we punten. De mannen hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, wat gedaan?Ik kom net uit Zwolle, heb een PS3 gescoord en een berg spellen van een vriend geleend

Oh nice, GTA spelen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, wat gedaan?Ik kom net uit Zwolle, heb een PS3 gescoord en een berg spellen van een vriend geleend

quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou er was een wedstrijd georganiseerd, mannen tegen vrouwen. En moesten we opdrachten uitvoeren en kregen we punten. De mannen hebben gewonnen.

Hahaha, bazenspel!quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
Een van de opdrachten was dat je maden moest eten. Uiteindelijk wonnen de mannen.
En andere opdracht was dat je moest raden of een bepaald ei gekookt of ongekookt was en dan moest je hem tegen je voorhoofd slaan om te testen of je gelijk had. De mannen wonnen.

De mannen wonnen omdat de vrouwen hun lepel niet recht konden houden en eentje alles weer had uitgekotst. De mannen vraten het gewoon door.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha, bazenspel!
Dat met het ei lijkt mij tof, maar die maden vreten
Opzich is het heel voedzaam, moet je wel de kop er afbijten.

Als het wel maden zijn bedoeld om te eten zou ik daar echt geen enkele moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
De mannen wonnen omdat de vrouwen hun lepel niet recht konden houden en eentje alles weer had uitgekotst. De mannen vraten het gewoon door.

GTA heb ik nog niet, die moet ik ergens op de kop tikken. Wel twee Fifa's, Call of Duty drie delen en nog tien andere games of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh nice, GTA spelen?
Spotify is ook uit voor de ps3, playstation lijkt ps3 nog net zoveel te ondersteunen als ps4..

GTA is wel echt de shit. Zit standaard in m'n ps3. Gewoon lekker na college met een getunede racecar over de heuvels scheuren, lekker off-road, proberen zoveel mogelijk herten onder te rijden, genieten van de muziek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
GTA heb ik nog niet, die moet ik ergens op de kop tikken. Wel twee Fifa's, Call of Duty drie delen en nog tien andere games of zo.
Zin in.

Waarom angst?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef nadiyaa het volgende:
Ik heb serieus een angst ontwikkeld voor Rechtsgeschiedenis. Oh wat ben ik blij als ik dat vak achter de rug heb.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef nadiyaa het volgende:
Ik heb serieus een angst ontwikkeld voor Rechtsgeschiedenis. Oh wat ben ik blij als ik dat vak achter de rug heb.

Waarom?! Rechtsgeschiedenisquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef nadiyaa het volgende:
 Wat mis ik dat vak zeg.
 Wat mis ik dat vak zeg. 

Je kunt ook overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom?! RechtsgeschiedenisWat mis ik dat vak zeg.
Misschien binnenkort weer eens een hoofdstukje doorlezen. Genieten geblazen.

Ik vind het oprecht zeer interessant en ik overweeg dan ook het kernvak te gaan volgen komend jaar.quote:

Zo is dat! Erg interessant.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:23 schreef Blistering het volgende:
[..]

Prima maar dat populistische gebral van 'binnenkort weer eens een hoofdstukje doorlezen, genieten geblazen' vind ik nietsquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht zeer interessant en ik overweeg dan ook het kernvak te gaan volgen komend jaar.

Deze man weetquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:23 schreef Blistering het volgende:
[..]

Wat een populistisch gebral zeg, kun je dat niet voor je houden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
Nu gaan we van de parametrische statistiek naar de niet-parametrische statistiek! Spannend!

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat een populistisch gebral zeg, kun je dat niet voor je houden?

Zijn het ook, maar daarom topbeesten. Altijd maar doorgaan, zelfs al zijn ze doodop. Die kennen echt geen rem en willen altijd maar werken.quote:

Chinezen ook, maakt het nog niet altijd topbeesten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn het ook, maar daarom topbeesten. Altijd maar doorgaan, zelfs al zijn ze doodop. Die kennen echt geen rem en willen altijd maar werken.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chinezen ook, maakt het nog niet altijd topbeesten?

Chinezen weten honden wel goed klaar te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chinezen ook, maakt het nog niet altijd topbeesten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |